Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Vandaag is het hier nog steeds bewolkt, maar wel redelijk warm. Het plantje staat buiten, en heb het net water gegeven omdat de aarde redelijk droog stond. Heb eens gezocht en ik denk dat die gele kleur ook wel eens kan komen door het feit dat ik het in het begin kraantjeswater heb gegeven, maar ik kan hierin fout zijn ook natuurlijk! :p . Gisteren heb ik het nie echt zien groeien, maar de gele kleur is er nu wel uit. Laat ons hopen dat het helemaal oke komt!.
Heb nog een vraagje, het is hier vandaag redelijk fris en overtrokken. Heb ze nu voorlopig wel op de vensterbank gezet maar ik weet niet of ze dat gaat aankunnen. Laat ons zeggen dat het ongeveer 12 graden is. Om even een beeld te scheppen, ze staat er zo bij
Haha, natuurlijk wel een probleem als de zon niet schijnt cannavis! Maar ze staan buiten! Oja, nog een vraagje: ik las dat het geen slecht idee was om de aarde hoger te vullen tot net onder de lobblaadjes. Is dit correct? En kan er iemand ook uitleggen Waarom dit goed is, ben nogal nieuwsgierig
Zou als ze weer opgedroogd is toch voorzichtig gaan overpotten nu. Er zit bijna niks in dat potje en de wortels groeien daar moeilijk doorheen.
Ze staat ook telkens vrij nat.
Of de bodem eruit zien te halen en dan helemaal in een grotere pot zetten ofzo.
Maar het is wel tijd om de wortels de ruimte te geven.
Ben ik van plan! Waarschijnlijk nog een daje laten staan zo, en dan in een iets grotere pot zetten.. Daarna zet ik ze graag in de open natuur in de volle grond. Oja, ze staan meestal nat omdat ik de foto had getrokken net wanneer ik ze water geef. Geef maar 1x per dag water ook hoor.
Heb ze nu net bijgevuld tot onder de lobblaadjes. Iemand die kan bevestigen dat het zo oke is? Zou niet weten hoe het anders te doen, maar ja, check check dubbelcheck!
ik zou van dit potje ze eerst nog 2 weken in een 3 liter pot zetten,tot ze een centimeter of 20 zijn... als er nu een konijn passeert en aan begint te knagen is het sowieso einde verhaal...
Vandaag overgeplant in een grotere pot. Nu gaat het wat riskant worden dat mijn ouders het niet vinden, ze zijn er namelijk nogal tegen. Overdag kan het buiten staan, want ik ben de hele dag thuis (examens enzo) tot 6 uur. Ze zullen zo wel genoeg zon krijgen zeker? Zou het al sterk genoeg zijn om de hele nacht buiten te staan? Let me know!
Vandaag overgeplant in een grotere pot. Nu gaat het wat riskant worden dat mijn ouders het niet vinden, ze zijn er namelijk nogal tegen. Overdag kan het buiten staan, want ik ben de hele dag thuis (examens enzo) tot 6 uur. Ze zullen zo wel genoeg zon krijgen zeker? Zou het al sterk genoeg zijn om de hele nacht buiten te staan? Let me know!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Als je nog thuis woont zal het lastig zijn om de plant te blijven verbergen zeker als je hem gaat ruiken in de bloei. Dat heen en weer slepen vinden de plantjes volgens mij ook niet fijn. Waarom zijn je ouders tegen ? Willen ze niet dat je blowt of zijn ze bang hun huis te worden uitgezet bij ontdekking van je planten ? Je kan niet stiekem plantjes neerzetten thuis en je ouders opzadelen met evt. problemen. Dus wees eerlijk en bespreek het met je ouders of zet de planten ergens in het 'wild' ...
Comment