Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steund's Terrasjes Royal Dwarf

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Steund's Terrasjes Royal Dwarf

hee growertjes , maatjes en vrienden .

er is weer en weekje voor bij en onze dame doet goed haar best .
    ze heeft met de hoge tempraturen op het terrasje hier maar tot 13 uur in de zon mogen staan en dan in de schaduw .
    in het serretje heeft ze nog niet veel gestaan , behalve 1 keer met en frisse nacht en vond ze wel fijn denkek.
    het onweer en de hagel heeft hier in het weekend geen schade toe gebracht alle geluk . maar de gene met schade hoop dat het niet te erg is mannen en vrouwen !

het enigste dat er deze week was aan De Royal Dwerg was , een slinger vlek vn de mineer vlieg larve . is me direct mooi uitgelegd door me Qnq en Goud zeer bedankt nog eens .
    voor de mensen die het nog niet weten of wisten zoals ik het gebeurt als volgt : bij de slinger vlek geel wit in je blad kruipt de larve. en in het breedste punt van je blad bij de stengel dus. daar moetje met een naaldje in gaan en dan heb je ze en dan KILL THAT BITCH!!! .

de leuke dingen dat gebeurd zijn is dan weer dat er redelijk wat pistels of calyxen beginnen komen dus binnen paar dagen ook vanboven denk ik .
    deze keer bewijst Royal Queen Seeds wel dat het een Dwergje is ze heeft nu een lengte van 22,6 cm blad breedte 11 cm en blad vingers 10,8 cm voor degene die wat meer wouden weten.
    qua voeding geef ik ze niets enkel water van de kraan ivm de bio super mix bodemverbeteraar .

Ontkiemen : 02/05/2014 - 08/05/2014 .

Groei periode : 08/05/2014 - 06/06/2014 .

Bloei periode : 07/06/2014 - tot heden 12/06/2014 .

foto's :

wel grappig vind ik de dame is even breedt dat ze groot is
    maar groeit nog wel en weekje of 2 door denk ik moet niet wand dan zou het echt en dwegje zijn .

heb geprobeerd foto'je tenemen van de calyxen en deze was de zuiverste , ze zit nu midden in week 1 bloei nog niks spectaculairs mar komt hopelijk nog .

heb vandaag ook de nieuwe pot Plagron Bio supermix bodemverbeteraar binnen gekregen voor de nieuwe dames .
    van azarius heb ik ook al mail gehad dat de bestelling onder weg is dus dat zal tegen het weekend zijn of maandag dan direct ontkiemen en buiten voor 21 juni .
    Dat was het voor deze update , hopelijk heb ik jullie tijd niet verspild en vonden jullie het tof .

allemaal al bedankt voor te lezen , hou jullie goed !

en Groeten Steundje .

hee leo ,

bedankt man ja heb er men werk aan gehad , dus is wel tof om tehoren !
    het dwergje ziet er inderdaad mooi uit en ik blijf men best doen voor haar .

hou je goed en Groeten Steundje

Heee Woody maatje ,

bedankt bedankt , ja je springt hier af en toe eens binnen word nog een leuk hokje hier .
    ja dacht van tis wa warm ...kga haar ne lekker frisse witte T-shirt aan doen ,
    kaats gelijk ook de zon af en warmte weg .
    en succes zal zeker van pas komen maat dikke merci en tot Volgende keer eh !

Hou je goed en Groeten van Steundjee

voor de mensen die Steundjes binnen kweekje ook een willen bezoeken :

Nu ga ik me en lekker jointje draaien en relax .

allemaal nog een fijne middag en avond !

Comment

Tjah je ziet maar hoe klein het beestje bij mij is gebleven ... maar dat komt door andere dingen natuurlijk (lees: Woody's onkunde).
      Ze ziet er stralend uit, ik meen het ... het is die tshirt die het hem doet! Als ik je een prachtig witte shirt van me zou opsturen, zou je die haar dan willen aandoen?

Groeten en alvast een goed weekend vanaf morgenavond!
      Woody's zen kweek!

Comment

Wat een leuk plekje dat terras!
        Kan je heel wat op kwijt you go Steund!

Comment

hee woody,

ja had het eens gelezen , maar daar leer je uit heb ook al enkele foutjes gehad ze met die eerste dwerg .
          en uumh ja das goed er komen nog dames en die moeten ook aan gekleed worden eh .
          en bedankt man doe me best echt voor de dame echt tof om tehore !

jij ook fijn weekend gewenst al en groetjes maat .

Hee Ganja ,

welkom op Steuny's terraske eh .
          ja is best groot 5 op 3 denk ik , maar er komen er nog maar 2 bij meer mag ik er niet zetten van moeder de huizes .
          zal zeker men best doen bedankt maat !

Groeten Steundje , en hou je goed eh !

Comment

Huu Steundmans, ben nieuwsgierig hoe hoog die serre is? Kan't ni zo goed inschatten... Veel succes verder

Comment

gaat goed daar!!!!! ziet er heel netjes uit allemaal
              groetjess
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

hee poepzak ,

bedankt mate !

leuk om te horen echt , de dame gaat goed al lekker in bloei en de zusjes staan er al 2 daagjes bij .
                volgende week doe ik de update wand heb het wat druk met de plantjes van binnen op tevolgen.
                hopelijk tot volgende week , hou je goed eh man !

Groeten Steundje

Comment

hee iederen Steundje weer .

weekje verder enkele nieuwe dingen, dus heb weer wat nieuws om over te brabbelen en praten

op 17/06/14 is onze nieuwe Baby geboren . De 'Black Cream' van Sweetseeds .
                  deze heeft 4 dagen in het ontkiembakje in spongepot geleefd en daarna op D'r vaste plekje in de serre .
                  met een 12l schoentje een mixje van stek en universele aarde en 200 g plagron bio supermix bodemverbeteraar .

deze dame heeft ook nog een zusje de ' Blue auto Chees' van Buddhaseeds .
                  maar toen ik van middag op men terrasje kwam lag ze van der stokje .
                  dacht eerst dat ze droogstond maar bij en keertje voelen in de aarde was het nog lekker vochtig .
                  keek naar het stukje van het stametje in de aarde en daar was een verdunning weet niet wat het is maar laat haar nog dagje staan wie weet springt ze morge vroeg weer op .

Ontkiemen : 13/06/14 - 17/06/14 .

Groei periode : 17/06/14 - tot heden 26/06/14 .

Royal Dwarf Skunk : de dames is echt wel lekker gegaag in die 2 weken , heb haar nog niet gemeten maar ze is nu wel al in de 40 cm schat ik dus lekker spurtje gedaan .
                  ook lekker veel haartjes en iets of wat worden het nu calyxknopjes , enigste min puntje is de dame begint miniem last te krijgen van meeldauw maar heb de carne melk al in huis en doe de behandeling een van de dagen . voor de rest is de dame en echte dame aan het worden .

Ontkiemen : 02/05/2014 - 08/05/2014 .

Groei periode : 08/05/2014 - 06/06/2014 .

Bloei periode : 07/06/2014 - tot heden 26/06/14.

en dan is er nog de Vanilla kush , en deze staat nu al 3 daagjes buiten en is begin week 5 groei .
                  de dame heeft nu heel het overdekte balkonnetje voor haar alleen en hopelijk slaat ze zich er wat door !

Zo maatje kweekrts en blowerts dit was het weer hopelijk heb ik jullie niet verveeld en allemaal nog een fijne avond
                  .
                  hou jullie goed en Groetjes Steundje

Comment

Ziet er mooi uit Steund. Succes met de meeldauw. Ik had vorig jaar [tevergeefs] naast melk ook Kurkuma en Gember toegediend.
                    Ze zeggen dat het helpt.

Comment

hee twelvebarsblues ,

bedankt man en succes zal van pas komen .
                      heb ook nog wel een spuitflesje staan tegen witziekte enz dus dat kan ik ook nog gebruiken , maar dan hoop ik dat het opgelost is wand spuit niet graag met dingetjes .

hou je goed en Groetjes Steundje

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

update :

De auto Blue cheese heeft het van de morgen begeven ...
                      volgende zomer komt deze dus aan de ronde vind het wel spijtig maarja er zijn er nog genoeg .

Groeten Steundje

Comment

heb gisteren behandelingetje gedaan met spuitbusje (biologisch afbreekbaar ) tegen meeldauw , bladluizen en wittevlieg .
                        hopelijk vinden we nu geen meeldauw of beesjes meer en kan t'plantje rustig haar dingetje doen

Groeten Van Steundje .

Comment

The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

hee maateke ,

ja de buren hier naast of van hier achter mogen niet mee gluren he , en de boven buurvrouw vind het niet erg rookte er vroeger ook wel eens eentje .
                            en bedankt is leuk om tehoren vriend , heb de behandeling al gedaan en er is niks meer tezien enkel in het weekend nog eens paar uurtjes inspectie voor beesjes doen .
                            ja echt rot van je plantje maatje hoop dat de groter dame dan maar lekker wat op levert !

ik spreek je inderdaad wel op de chat ofso en hou je goed eh maat .

groeten Steundjee

Comment

Mooi terrasje man,

had een vraagje, waar is dat afgeknipte t-shirt voor?

Comment

hee shameless ,

bedankt man .
                                als je een beetje terug leest in men antwoorden dan lees je dat direct .

hou je goed , groeten Steundje

Comment

Bezig...
                                X