Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ja met dat werken terug doe ik de updates meestal vrijdags .
maar tis hier lekker omhoog geschoten allemaal en de dwarf is echt 'vol' geworden allemaal kleine topjes en lekker hars laagje .
bij de black cream is er meeldauw opgedoken dus zonet effe gespoteuh dus over morgen is dat weg .
maar ik zie je wel verschijnen vrijdag , maatje hou je goed eh .
ontkiem periode : 01/07/14 - 05/07/14 einde . Groei pericode : 05/07/14 - tot heden 11/07/14 . Bloei periode : ??/??/?? - ??/??/?? .
: deze auto White is van azarius . dit zaadje zat bij de chocoloco's en heb ik meteen buiten in de pot geduwt van de om gevallen Auto Blue Cheese.
is vorige vrijdag t'heufde boven de grond gestoken en lid geworden van Steundjes Family autohttp://azarius.nl/seedshop/azarius-s...azarius-seeds/
veel kan ik er nog niet over zeggen maar hoooop dat het en lekkere dame word !
Black Cream , Dinsdag week 4 gestart van groei .
Ontkiemen : 13/06/14 - 17/06/14 . Groei periode : 17/06/14 - tot heden 11/07/14 . Bloei periode : ??/??/?? - ??/??/?? .
: ja deze dame is echt wel lekker de lucht in gegaan vrouwen en heren !
nu ik zelf de foto's terug zie moet ik wel zegge ja men lieve dame flink je best gedaan keep on growing my lil lady .
enigste min puntje is met die harde regen en veel mist al enkele dagen is er opnieuw meeldauw gekomen heb de stukjes afgeknipt en ze allemaal van uit de serre gehaald.
Vanilla Kush , Woensdag week 7 groei gestart .
Groei :start week 4 Ontkiemen: 25/05/14 - 28/05/14 afgerond . Groei periode : start 28/05/14 - tot heden 11/07/14. Bloei periode : ......
: de dame is zich wel lekker aan het herstellen elke keer om de 2 dagen geef ik haar afgezuurd water of water met voeding.
en door al efe gewoon afgezuurd water tegeven oogt ze al wat friiser
Ontkiemen : 02/05/2014 - 08/05/2014 .
Groei periode : 08/05/2014 - 06/06/2014 . Bloei periode : 07/06/2014 - tot heden 11/07/14.
: ja de dame heeft lekker zwellingske gedaan en mooie vormingen en buds aangemaakt , ook wel lekker laagje thc en al redelijk wat bruine haartjes .
heb ze al 2 x green sensation mee gegeven voor extra boostje en werkt wel denk ik ... verder heb ik de dame nu en voorlopig verblijfje geplakt/timmerd/bouwt onder het afdakje same voor d'r vriendinnekes hopelijk vind ze het er wa tof .
en met lekker weer gaat ze op terras in de lekker brandende zon .
voila ik hoop da jullie t'tof vonden om nog keertje wat over Steuny plantsies telezen en plaatjes tekijken nog ne goeien avond middag of morge en ik rol me er eentje .
hee leo poeperd bella cannavis gps en thugz bedankt voor de fijne reacties doet deze steunderd goed om tehoren , thanks !
de bloeiende dame de dwarf is vrijdag om gehakt wand alle trichomen waren zo milky als wat dus hup de schaar er in en maar .
het knippen duurden maar en klein uurtje wand het was en dwergje zoals gehoopt .
door het warme weer was de dame ook vandaag ( 3,5 dagen drogen) klaar voor in het weckpotje en hopen dat ik wat kan sparen
de dame heeft en kleine 7 weken gebloeid en een smakelijk wietje op geleverd ( kleine 7G ) had eergisteren al 2 jointjes ervan geproefd kon het niet laten .
nu efe de fototjes van onze dame :
de dame haar laatste uren in de zwoele hitte van de zon zal dat klein ding missen !
en dan de dame knippen natuurlijk plakken deden de vingertjes wel maar was helaas niet genoeg hasj aan het schaartje maar ben al blij met het resultaat van de knopsies .
en haar toen op d'r kopke gehange en let it dry !
en dan van morgen de dame lekker geknipt voor in het weckpotje ernaast .
en nu smullen maar !
de black cream is vorige week ook in bloei gegaan en daar komen deze week foto's van .
mercikes man ! tzal mij zeker smaken wand t'potje is al bena op gheheh .
de flessen water laat ik gemoon op terras staan zo dat ik niet telkens naar de bergkast moet .
hou u goed man en tot de volgende .
hee smoking leo ,
bedankt mate ! ja vind het eigenlijk genoeg wiet voor van de dwarf en het is echte kwaliteit ipv kwantiteit en da is wel al eens welkom .
nu afwachten op de andere dames binnen en dan heeft steundje aardig wa teroken eeeh .
hee groene vriend(in)en stoomboten en growertjes , steundje was effe steunie tam en bezig met de binnen kweek
maar alles is lekker verlopen plots ging het wel lekker en snel bij de black cream en op 1,2,3 zag ze paars .
wel tof eige paarse wietje heb er nog 2 zaadjes van en die hou ik voor volgende zomer wand tmaakt steundje steund
Black Cream , Dinsdag week 1gestart van bloei .
Ontkiemen : 13/06/14 - 17/06/14 . Groei periode : 17/06/14 - afgerond 16/07/14 . Bloei periode : 16/07/14 - 22//08/14 afgerond en .
het rook verslagje komt nog wel eens tis alvast en heeel zoet en fruitig wietje ben er super content mee kwaliteit altijd boven kwantiteit en hier bewijst dat zich nog maar eens voor mij
en de vanilla kush is op wonderlijke wijze der natuur echt mooi bossig geworden lekker groen , wel enkel beestjes en zag net ook wat meeldauw maar dat temmen we wel weer
en grappig genoeg dacht pff duurd zolang word dat wel iets blabla maar hmm wa zie ik nu ?? is da ja da is jaa nice voor bloei ghehe eindelijk .
nu ja ik doe het bij deze mooie dame wel niet voor de wiet zou mooi meegenomen zijn maar voor de ervaring , en vooral uit hobby .
Comment