Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
he jack ,
ja genieten zal ik er zeker van doen hebr nu nog enkel grametjes van en dan is't tot volgend jaar wachten tot ik ze weer kan zetten .
tis n heerlijk zoet en fruitig wietje dus als dat het gene is wat je zoekt zou ik en kweekje black cream over wegen .
hou je goe eh man .
eej hipske vriend ,
bedankt man zal ik zeker laten smaken lekker steund van die hoester ...
nee dat zal ze zeker niet blijf me lol er in hebben . net nog keer met iets op zwavel (organisch) schijnt gespritst is ook voor bladluis enz kunnen ineens de beesten mee de vergeet put in .
bedankt voor het geluk maat komt zeker nog van pas !
hou je goed eh , khoor u nog !
he eerstekeer ,
zeer bedankt .altijd fijn omdat tehoren ghehe .
het schaartje is een horti cutter , dat koopje in de dutch headshop of denk nog wel andere growshops .
knipt zeerhandig en gaat de krampen tegen .
steundje komt weer enkele fotokes laten zien en de herfst zit lekker in .
de vannila kush staat nu zo en 5,5 weken in bloei ze is echt pruikjes beginnen aan maken de 10e september .
meer en deels heeft ze eigenlijk altijd onder het afdak gestaan tegen de regen .
onder tussen zijn er toch al 7 topjes en een takje gesneuveld door rot dat takje vandaag trouwens .
door dat ik binnen wat meer bezig ben geweest, en nu weer durft er al eens en dagje verzorging overslaan op't terrasku .
heb enkele weken geleden ook de takjes allemaal op de zelfde hoogte gespannen zodat ze wat even dik worden , en het lijkt te lukken .
vind het nog wel en mooie dame met dat donker paarse erin .
veel zal het niet zijn ivm de gesneuvelde en de nog in gevecht gaande topjes tegen rot en slecht weer .
maaaaaar ik heb deze laten staan en toch wat plezier aan beleeft omdat ik ze echt altijd iets mooi vond heben .
en voila
ondertussen is de black cream ook al ghele gans op hier ligt de laatste ondertussen al op in rook en she was amazing .
maatjes , vriendinnen , kwekerts en stoomboten .
nog ne goeden avond , veel rook plezier en hou jullie goed !
eeej groene vrienden , steundje weer met wat geblaat gepraat en foto's .
zoals hier boven vermeld in de vorige update , was er in loop van tijd hebben bepaalde topjes het rot gehad .
en met het kut weer en super klimaat werd dat er maar niet beter op ....dus is er deze middag vervroegd geoogst om toch niet alles teverliezen en lekker rokertje over tehouden .
nu kga er nie over neuten ben echt wel content van het resultaat en het leuke avontuurke
tijdens het knippen is de hoofdtop en enkele dikkere toppen de vuilbak in gegaan wegens goed verstopt rot .
de mooiste buds waren gevormd aan het eiden van de takken die ik op '' de zelfde '' hoogte had gespannen. , precies nog wel leuk gelukt dus steundje es happy .
de stam richting hoofdtop was meeren deels fluff wegen weinig licht enzo maar wat teroken valt heb ik gehouden en de rest in de vriezer .
heb tijdens het knippen niet al teveel foto's genomen maar als alles droog is komen er wel enkele budshots .
dikke week drogen en enkele week tot maandje ofso in potje en we kunnen beginnen genieten
maatjes , vriendinnen b, blowerts & kwekerts nog nen goeden avond en nog veel rook plezier !
hou jullie goed,
mercikes man .
ja tzijn wel redelijk mooi topkes nie echt dik dik maar denk als't droog is weer en weekje of 2 rook waar .
hoi bella ,
bedankt , hoop dat het n lekker zoet wietje is dus nog eventjes wachten voor steuni .
eeeh poepmans
gheheh bedankt man !
als je zo en pagina terug kijkt zie je ze denk ik ngo staan in haar smart potje was ze echt verdord en bijna dood .
blij datk haar nog gezond heb gekregen en zie u uit eindelijk nog wat lekkers op't droog netje heb.
genieten zal ik zeker doen bedankt he poep .
high bigbuds ,
thanks thanks man .
ja ik vond het ook echt n kleur rijk boel op men terrasje .
de kleinste was de dwarf die was 30cm de black cream was er 35-40cm en de vanilla kush 90cm dus dat valt nog wel mee denk ik .
in ieder geval ik vond het n leuke eerste buiten kweek hebr heel hard van genoten .
iedereen bedankt voor de reacties leuk tehoren en ik hou jullie op de hoogte eh !
nog en goeie middag/avond rook ze hou jullie goed.
Comment