Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tutankhamon (auto ) Gaat ze halen of niet ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tutankhamon (auto ) Gaat ze halen of niet ?

    Korting op 420shop
    Hoi Growers,

    Misschien dat dit verslagje zo afgelopen is, maar wil toch kijken hoe het gaat
    Kweek al wat jaartjes buiten en ik start met zaad zo groot mogelijk, zo ook dit jaar een dertig liter pot
    met 40 liter voor bemeste aarde erin gepropt, in de shaduw zaadje erin en vochtig houden.

    En daar was ze dan na drie dagen, erg mooi te zien dat er al nieuwe blaadjes tussen de lobblaadjes zaten



    Dag twee: Helemaal happy




    Dag drie : Shit een vreter! Me eigen gek gezocht, niks kunnen vinden!




    Dag vier : Een hoop lelijke woorden, de nieuwe blaadjes compleet weg gevreten
    Weer niks kunnen vinden, dus maar de grond rondom goed aangedrukt
    omdat ik vermoed dat de vreter zich daar verstopt in de hoop dat ik hem plat heb gedrukt of er voor
    gezorgt heb dat het er niet uit kan komen. En de grote vraag gaat ze halen of niet?



    Wordt vervolgt.....
    Attached Files

    #2
    Re: Tutankhamon (auto ) Gaat ze halen of niet ?

    Waarom doe je niks aan die slakken? Je hebt genoeg middeltjes tegen die rottige beesten.

    Comment


      #3
      Re: Tutankhamon (auto ) Gaat ze halen of niet ?

      Wow zeg. Misschien wel omdat het miniskulu plantje dan allang helemaal weggevreten was en ze laten ook nog eens slijmsporen achter.
      En slakken laat ik verzuipen in glazen bier

      Comment


        #4
        Re: Tutankhamon (auto ) Gaat ze halen of niet ?

        Toch zijn het toch echt slakken. Wijsneus.

        Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

        Comment


          #5
          Re: Tutankhamon (auto ) Gaat ze halen of niet ?

          Idd slakken

          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ad.php?t=35014 draaiende suppercropping

          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ad.php?t=34886 Buitencontest spliff
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

          Comment


            #6
            Re: Tutankhamon (auto ) Gaat ze halen of niet ?

            Jullie hebben gelijk hoor, heel de tuin staat vol met groen. De zaailing staat op een stenen terras op een verhoging in een pot
            van 50 centimeter hoog en ze zouden zeker 5 meter over stenen af moeten leggen omhoog moeten kruipen om twee keer terug te komen om dit kleine planten je op te eten.

            Tis gewoon een verdwaald rupsje geweest die op dit moment massaal mijn vlinderplant opvreten en ook onvindbaar zijn tot nu toe.




            Maar ik zie inmiddels weer een beetje leven, ....

            Attached Files

            Comment


              #7
              Re: Tutankhamon (auto ) Gaat ze halen of niet ?

              Tja, als je achteraf met de info komt, ghehe...

              Hoe gladder de ondergrond, hoe makkelijker de slakken zich kunnen voortbewegen. Dus het ligt erg aan de ondergrond hoe ver de slak komt.
              De snelheid van een slak kan per soort verschillen. Zo zijn er slakken die 30 centimeter in 3 minuten kruipen.
              Op een gladde ondergrond legt de slak ongeveer 5 meter per uur af.
              Wat ook mee speelt is dat slakken veel vocht verliezen door het slijmdraad dat ze achterlaten bij het kruipen.
              Voordat een slak weer verder kan moet hij zijn watervoorraad aanvullen. Een slak kan dus niet tientallen meters achter elkaar kruipen zonder nieuw water en voedsel!

              (Bron willemwever.nl)

              Maarre..mooi dat je erachter bent wat het geweest moet zijn.
              Ik zie hier momenteel vooral de kleine groene rupsjes in de tuin.
              Die zijn in het begin erg moeilijk te zien, ze zijn van een paar mm groot tot een centimeter en tegen die tijd kun je ze al beter zien.
              Vaak als je een jointje op steekt en een half uurtje naar de plant gaat zitten staren zie je ze opeens zitten

              Hopelijk komt je plantje er weer bovenop.
              Succes.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Tutankhamon (auto ) Gaat ze halen of niet ?

                Moet bekennen dat ik me ook wel een lobhappende slak kan voorstellen als ik aan de groene kruiden heb
                gezeten, maar als ik nuchter komt het niet eens in me op. En inderdaad, ik had ff verder moeten kijken in de tuin.
                rupsjes heb ik nog niet kunnen ontdekken, maar een wel ander iniemieni insekt waar het van stikt en wel wat weg
                heeft van een sprinkhaan.



                Ondertussen knapt het kleine dametje goed op en geloof ik wel dat ze het gaat redden, voor de zekerheid gaat ze
                snachts naar binnen tot ze groot genoeg is en wat meer kan hebben.



                Ook heb ik een soort genoot terug gekregen die uit logeren was tijdens mijn vakantie en dat belooft wat.
                dubbele hoofdtop en de rest mag er ook wezen Waar ik iets minder blij mee ben is een grote drol tussen het blad
                zonder dat er vraat sporen zijn, dat wordt herken de shit en speuren. Ze zit nu in de vierde/vijfde week bloei en zal
                hiervan ook regelmatig een update-je doen.








                .........
                Attached Files

                Comment


                  #9
                  Re: Tutankhamon (auto ) Gaat ze halen of niet ?

                  Herstel gaat goed




                  En grote Zus gaat ook goed

                  Attached Files

                  Comment


                    #10
                    Re: Tutankhamon (auto ) Gaat ze halen of niet ?

                    Het gaat goed met de dame en groeit als een tierelier.
                    De opvreter heeft nog wat geknabbelt, maar nadat ik de verse bamboe stok heb verwijderd geen vraat sporen meer.

                    Gaat lekker zo












                    Attached Files

                    Comment


                      #11
                      Re: Tutankhamon (auto ) Gaat ze halen of niet ?

                      Die groeit mooi . Als een plant last heeft van ongedierte, zal die zelf een groei spurt inzetten om het verlies te overkomen

                      Comment


                        #12
                        Re: Tutankhamon (auto ) Gaat ze halen of niet ?

                        Zien er leuk uit Annie, hopelijk blijven de slijmerds wat achterwege !
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                        Comment


                          #13
                          Re: Tutankhamon (auto ) Gaat ze halen of niet ?

                          Dankje, Nik en Paars

                          Heb ook nog een mamba Negra staan, een Blue Invader en onbekend soortje waar ik de naam een keer van te horen krijgen

                          Zijn een week oud en beetje verzopen met de regen van afgelopen nacht, staan nu lekker te drogen in het zonnetje en als
                          ze het goed doen neem ik ze mee in het verslag. Het onbekend soortje en de mamba negra gaan iig de open grond .

                          Attached Files

                          Comment


                            #14
                            Re: Tutankhamon (auto ) Gaat ze halen of niet ?

                            Hey annie,die is goed herstelt zeg,
                            je kijkt er soms zelf wel eens van op hoe zoon cannabisplantje met flinke schade zichzelf herstelt na een beeldschone plant.

                            succes met de kweek
                            gr staff

                            Comment


                              #15
                              Re: Tutankhamon (auto ) Gaat ze halen of niet ?

                              Dankje, ik sta er ook versteld van en als ik kijk hoe ze in week tijd weer gegroeid is, heeft er duidelijk zin in
                              Ze loopt ook helemaal op schema, de eerste bloei verschijnselen zijn zichtbaar.


                              [IMG][/IMG]

                              [IMG][/IMG]

                              [IMG][/IMG]
                              Attached Files

                              Comment

                              Bezig...
                              X