Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Koper werkt niet zo fantastisch of iedereen denk tegen slakken en voor die elktroshock ga je wel degelijk elektriciteit op dat koper moeten steken...
Eierschelpen gemalen lukken wel prima, daar kunnen ze niet over glijden
Dit ff terzijde, Annie ik denk dat je wel wat vroeg bent met je pk13/14 dit gebruik ik meestal pas in mijn 5de week bloei.
Succes
Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
Ik volg de instructies op de fles op Nik, ik zelf vind het een beetje laat om me te beginnen aangezien je ook nog op moet bouwen.
En als ik een slakken probleem heb, dan gaan er het een paar glazen half gevuld met bier de grond in. Werkt prima en lijkt me heerlijke manier als er toch aan moet
Het lijkt er trouwens op dat de groei er nu helemaal uit is, 70 cm vind ik een hele mooie hoogte.
Met een super weekje wat er komt verwacht ik een groot verschil in de topjes.
En zal dit weekend de uitgezette dames gaan bezoeken
Ik ben ook een kijkje wezen nemen bij de uitgezetten dames.
De blue invader heeft een camper voor haar neus gehad, waardoor ze nu behoorlijk gestrekt is.
En of het daardoor komt weet ik niet, maar ze ook al vol de bloei in gegaan. Knap waardeloos.
Dus dit soortje krijgt een herkansing bij mij thuis in een dertig liter pot, met een 40 liter grond geproopt waarin de tutankhamon ook in staat
[IMG][/IMG]
De Mamba Negra heeft de eerste week in open grond overleeft.
En het onbekende soortje heeft het ook wel naar d'r zin
Comment