Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tutankhamon (auto ) Gaat ze halen of niet ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Tutankhamon (auto ) Gaat ze halen of niet ?

    Die beslissing om te oogsten om rot te voorkomen zal wel niet zo'n slecht idee geweest zijn.
    Ik was 5 dagen van huis is die slechte periode, en heb toch zeker 10% rot op m'n planten...

    Voor de rest , goed gedaan! Laat es weten hoe ze smaakt en wat (ongeveer) je totaalopbrengst per plant is als je wil?

    Comment


      #47
      Re: Tutankhamon (auto ) Gaat ze halen of niet ?

      Hoe waren de trichomen ?
      - Fast Bud
      - Royal Dwarf Auto
      - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

      Comment


        #48
        Re: Tutankhamon (auto ) Gaat ze halen of niet ?

        leuk verslag ik zet m'n stoeltje bij je neer voor de eind fase ziet er allemaal mooi en gezond uit!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

        Comment


          #49
          Re: Tutankhamon (auto ) Gaat ze halen het of niet ?

          Dankje JackTheBass


          @Weibei, blijft altijd een gok buiten. Er zijn er ook bij die liever tien procent rot en de rest van beter kwaliteit hebben.
          Ik vond d'r ver genoeg om te oogsten en met ruim 40 gram in slecht vijf weken heeft ze het voor mijn uitmuntend gedaan.
          Vraag me al hoeveel af wat het had kunnen wezen als de gelegenheid ervoor had geweest.
          Ze smaakt iig prima, komt erg zoete geur vanaf met een stonedheid die je de eerste uren niet van de bank laat komen.


          @Bossman Die waren 50/50

          [IM/IMG]

          @Ilikebigbuds Gezellie ! Ik heb het volste vertrouwen in het dametje wat ik nog heb staan, bloei goed doorgezet.
          Ze is toch nog iets de hoogte en breedte ingegaan. Dagelijks een liter ,nog geen voeding wel pk 13/14 .
          En met die mooie weerverwachtingen zullen we beide gelukkig zijn

          Tweede week bloei gehad op naar de derde...

          [IMG][/IMG]

          Attached Files
          Last edited by Annie; 14 September 2014, 18:58. Reden: plaatje bij gezet

          Comment


            #50
            Re: Tutankhamon (auto ) Gaat ze halen of niet ?

            ze zien er fris uit
            dat het weer maar goed blijft en je een mooie oogst moge hebben

            Comment


              #51
              Re: Tutankhamon (auto ) Gaat ze halen of niet ?

              Dankje, helaas valt het een beetje tegen en houden de natuur invloeden me bezig. Ik heb een explosie van meeldauw in de tuin, inmiddels staat geen plant meer overeind die aangetast was op de wietplant na Deze was aangetast op de stam en blad. Mijn oplossing is 2x pd inspectie en voorzichtig afvegen met in melk/water oplossing gedrenkt doekje, lijkt aardig te werken.
              Het blad waarop het zat, vertonen nu gele kringentjes en komt op die plekken niet terug. Zie het wel op ander blad verschijnen, te erg of te dicht bij de top gaat eraf.
              Hoop ze zo toch nog minimaal 2 weken te kunnen laten staan, want de toppen zijn toch nog wel erg mager en daar doe ik het niet voor...lol

              De fotoos, bloeiweek drie en vier.



              Bloeiweek 4
              [IMG][/IMG]

              [IMG][/IMG]



              Meeldauw op stam
              Attached Files

              Comment


                #52
                Re: Tutankhamon (auto ) Gaat ze halen of niet ?

                aii meeldauw komt toch nog even bij je kijken in de laatste paar weken :p das minder, kheb er zelf ook last van gehad een week terug en heb toen het blad weggeknipt omdat het toch allemaal onderin zat en voornamelijk 3 vingerig blad was. en heb het tot nu toe niet meer gezien hoop dat je met het wegvegen nog je kweekje af kan maken.
                Succes met de meeldauw en hopen dat je toppen nog lekker mogen aandikken.
                https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                Comment


                  #53
                  Re: Tutankhamon (auto ) Gaat ze halen of niet ?

                  Dankje Ilikebigbuds, het is vervelend spul. Hoop voor je dat je het niet terug ziet komen. Ik heb de keus gemaakt om er een waaier op te zetten als ze in de avond naar binnen gaat en nat is geworden. Blijft een schimmel een beetje wind en een beetje vocht en hoppa.

                  Gisteren met die rot regen was ik iets te snel met mijn handelen om haar naar binnen zetten en ik weet dat niemand op zo'n manier, heel bruut de hoofdtop om zeep helpt
                  Plaatjes zeggen genoeg en nog een foto met flits, blijft genoeg over.....lol

                  Ze gaat iig mijn volle aandacht krijgen en bekijk het vanaf volgende week van de dag tot dag..... voorspeling echt herfst weer......


                  [IMG][/IMG]

                  [IMG][/IMG]

                  [IMG][/IMG]
                  Attached Files

                  Comment


                    #54
                    Re: Tutankhamon (auto ) Gaat ze halen of niet ?

                    Weer even geleden de laatste update.

                    De Blue Invader is een week na de laatste foto om gegeaan, de meeldauw kwam gevaarlijk dicht in de buurt van de toppen.
                    De foto's volgen nog, kan ze even niet vinden.


                    Wat ik wel heb, was een aangename verrassing vandaag. Kwam toevallig langs de locatie waar ik onder andere de mamba negra had gezet.
                    Had d'r eigenlijk al afgeschreven, maar ze heeft het toch nog verrassend gedaan. Helaas wel 60 procent weggerot.
                    Maar wat erover was, helemaal geweldig Rode wiet toppen, niet groot maar wel erg compact.
                    Snel geknipt en verdeeld met de locatie eigenaar, ligt nu lekker te drogen en ben er erg benieuwd naar.

                    [IMG][/IMG]


                    [IMG][/IMG]
                    Attached Files

                    Comment


                      #55
                      Re: Tutankhamon (auto ) Gaat ze halen of niet ?

                      mooi dat paars.

                      ziet er een lekker weedje uit.

                      thugz
                      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                      Comment


                        #56
                        Re: Tutankhamon (auto ) Gaat ze halen of niet ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
                        mooi dat paars.
                        hoorde ie paars uit te slaan?
                        bij mij sloegen een paar sweet mango's ook paars uit, waarschijnlijk van de stress
                        ...

                        Comment


                          #57
                          Re: Tutankhamon (auto ) Gaat ze halen of niet ?

                          Ja dat kan dat er pheno's zijn van die soorten die paars uitslaan bij bv koudere temperaturen.
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                          Comment


                            #58
                            Re: Tutankhamon (auto ) Gaat ze halen of niet ?

                            ik had ze getopt en 4 dagen geen water gegeven, vandaar dat ze misschien in de stress zijn geschoten.
                            het waren er enkele en de andere bleven wel groen.
                            ...

                            Comment

                            Bezig...
                            X