Beste medekwekers,
Aangezien mijn budget voor mijn kelder inrichting pas compleet is in augustus had ik besloten in tussen tijd nog eens een buitenkweekje te houden met een paar auto's die ik had liggen van vorig jaar.
Strain: White Diesel Haze AUTO
Seedbank: Sensi seeds
Bloeitijd: 50 - 65 dagen
Indica/sativa 30/70
Obrengst: enorm
Ik heb dus op 5 mei 4 zaadjes in een glas water laten ontkiemen, 3 kwamen hiervan zonder problemen uit.
5MEI ONTKIEMEN IN GLAS.jpg
8 mei heb ik de zaadjes ingepot.
8MEI ZAADJES IN POTJES GEDAAN.jpg
Tegen 13 mei kwamen deze dan ook boven, ik weet het mensen de plantjes gaan zeer strekken maar ik kon niet anders vanwege het onverwachte weer in belgie.
Je zal zien dat deze verdikken toen ik ze buiten heb gezet.
13 MEI 2 VAN DE 3 KOMEN BOVEN.jpg
Tegen 20 mei denk ik dat ik de plantjes echt vast kon buiten zetten met het goede weer.
PLANTJE 1 BUITEN.jpgPLANTJE 2 BUITEN.jpgPLANTJE 3 BUITEN.jpg
Eindelijk gedaan met het strekken.
Nu zijn we ondertussen al 25 mei, de plantjes groeien goed maar ik merkte bij plantje 3 dat er een kleine misvorming is.
PLANTJE 3.jpgKLEINE MISVORMING.jpg
Plantje 1 & 2 doen het goed, 2 heeft 1 al voorbij gestoken.
PLANTJE 2.jpgPLANTJE 1.jpg
Ondertussen naar Rotterdam geweest :p
Holland.jpg
We zijn nu al 28 mei en de 4de node begint te groeien, heb nu besloten plantje 1 & 2 te toppen maar nog te wachten met plantje 3 vanwege de misvorming en achterstand.
GETOPTTT.jpgGETOPT.jpgGETOPTT.jpg
31 mei, de planten reageren goed op de topping maar ik heb wel de eerste teken van luizen gevonden.
Krijg ze nu weg met dreft & water oplossing.
EERSTE TEKEN VAN LUIZEN.jpg
Dit is dan ook wanneer ik besloot ze te verpotten toen de wortels er langs onderen uitkwamen.
GATEN IN BAK VOOR OVERTOLLIGE WATER.jpgGATEN IN BAK VOOR OVERTOLLIGE WATERR.jpgGROND IN BAK.jpg3 GATEN MAKEN.jpg
MAXIMUM FILES BEREIKT, CHECK VOLGENDE POST.
Aangezien mijn budget voor mijn kelder inrichting pas compleet is in augustus had ik besloten in tussen tijd nog eens een buitenkweekje te houden met een paar auto's die ik had liggen van vorig jaar.
Strain: White Diesel Haze AUTO
Seedbank: Sensi seeds
Bloeitijd: 50 - 65 dagen
Indica/sativa 30/70
Obrengst: enorm
Ik heb dus op 5 mei 4 zaadjes in een glas water laten ontkiemen, 3 kwamen hiervan zonder problemen uit.
5MEI ONTKIEMEN IN GLAS.jpg
8 mei heb ik de zaadjes ingepot.
8MEI ZAADJES IN POTJES GEDAAN.jpg
Tegen 13 mei kwamen deze dan ook boven, ik weet het mensen de plantjes gaan zeer strekken maar ik kon niet anders vanwege het onverwachte weer in belgie.
Je zal zien dat deze verdikken toen ik ze buiten heb gezet.
13 MEI 2 VAN DE 3 KOMEN BOVEN.jpg
Tegen 20 mei denk ik dat ik de plantjes echt vast kon buiten zetten met het goede weer.
PLANTJE 1 BUITEN.jpgPLANTJE 2 BUITEN.jpgPLANTJE 3 BUITEN.jpg
Eindelijk gedaan met het strekken.
Nu zijn we ondertussen al 25 mei, de plantjes groeien goed maar ik merkte bij plantje 3 dat er een kleine misvorming is.
PLANTJE 3.jpgKLEINE MISVORMING.jpg
Plantje 1 & 2 doen het goed, 2 heeft 1 al voorbij gestoken.
PLANTJE 2.jpgPLANTJE 1.jpg
Ondertussen naar Rotterdam geweest :p
Holland.jpg
We zijn nu al 28 mei en de 4de node begint te groeien, heb nu besloten plantje 1 & 2 te toppen maar nog te wachten met plantje 3 vanwege de misvorming en achterstand.
GETOPTTT.jpgGETOPT.jpgGETOPTT.jpg
31 mei, de planten reageren goed op de topping maar ik heb wel de eerste teken van luizen gevonden.
Krijg ze nu weg met dreft & water oplossing.
EERSTE TEKEN VAN LUIZEN.jpg
Dit is dan ook wanneer ik besloot ze te verpotten toen de wortels er langs onderen uitkwamen.
GATEN IN BAK VOOR OVERTOLLIGE WATER.jpgGATEN IN BAK VOOR OVERTOLLIGE WATERR.jpgGROND IN BAK.jpg3 GATEN MAKEN.jpg
MAXIMUM FILES BEREIKT, CHECK VOLGENDE POST.
Comment