Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Update eerste keer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Update eerste keer

Mooie verslagen.....gebruik zelf kokosaarde , in zes liter potten allemaal autoflower en Coco a en Coco b voeding dit op advies van iemand en de laatste paar weken een of andere caramel , nou nog afwachten of het ooit goed te roken is want dat is dan nog niet gelukt maar goed als je dan ook gaat lezen ......naar die verslagen ,voel ik me dat ook soms Want zooo makkelijk is het dan toch ook weer niet......het scheelt weinig of ik lig er zowat naast met me loep, uit de regen weer terug in de zon....op tijd voeden de juiste hoeveelheden ....hoeraaaa en nou maar hopen

Comment

Ik geef bijna altijd voeding bij de cocos potten, en bij de pokon ligt het eraan hoelang de pokon al in de pot zit.

Zo staat het ook op de verpakking van beiden. ( light mix 10 dagen , pokon 2 maanden)

Door de regen hoef ik soms niet veel water te geven, als ik dan water geef, dan is het zeker met voeding.

Je moet vooral naar de plant leren kijken.

Wat de goede licht donkere kleur groen van het blad is, en of de plant blij oogt.

Dat ging ik pas zien, toen ik al een paar plantjes mishandeld had.
      Lets not criticize but legalize

Comment

mijn oudste dame staat al vanaf 12 april is dat wel mogelijk inprincipe had ie volgens het zakje allang klaar moeten zijn vandaar ook de grote twijfel van mijn wederhelft
        hij gaat ervan uit zoveel weken , daar zitten we nu lang en breed overheen had haar alleen per ongeluk in een grotere pot gedaan , kan het daar aan liggen

Comment

Voor buiten is een grotere pot alleen maar goed.

Normaal gaat weed pas bloeien als de dagen even lang als de nachten zijn. Tenzij het autoflowers zijn.
          Ook door stress kan de plant gaan bloeien.

Comment

t zijn autoflowers die ik heb staan nu nog...zeven , mijn oudste dame is gisteren gesnoeid me wederhelft vertrouwt niemand dus nu maar afwachten....

Comment

Autoflowers zou ik meteen in een grote pot doen, zodat je niet hoeft te verpotten.

Bij verpotten zie je toch altijd wel iets van stilstand, Dat zie ik ook bij mijn planten op dit moment.

Comment

Het bijvullen van de potten heeft alle drie de planten duidelijk goed gedaan.

Na een paar dagen stilstand, hebben ze inmiddels boem gedaan ( groeispurt). Ze zijn vooral een stukje breder.

Veel nieuwe bladen met 9 vingers.

Wat een verschil me me eerste planten, waarbij ik vrijwel alles fout deed. De bladen hebben ook een mooie donkere groene kleur.
                Alleen aan de onderkant, een paar gele bladeren.
                Ik denk dat dit komt omdat ze te nat geworden zijn omdat ze de grond raken, en of een totaal gebrek aan zon door de bladeren er boven.
                Niets om me zorgen over te maken.

Over een paar dagen is het weer foto tijd.

Helaas beginnen ze te groot te worden, om op dat dak te laten staan.

Comment

Vandaag bij het water geven viel het me op, dat de planten beginnen te ruiken.
                  Ik zie misschien ook het eerste begin van bloei.
                  Verder had ik ze vanwege de harde wind maar even iets meer beschut gezet, en ik heb geen schade.

Eerste foto overzicht van de drie white skunk.
                  Daarna een poging tot close-ups van de drie planten.
                  En een poging tot een detail foto, waarom ik denk dat ze gaan bloeien.
                  Middelste pot 17L, pokon tuin en pot aarde. Links en rechts 25L potten met goldlabel.

De kleinste in kokos is twee dagen ouder als de andere twee.( meest rechts)
                  Je kan op de overzicht foto denk ik goed zien, dat de rechtse plant de middelste plant ingehaald heeft.
                  En het verschil tussen de meest linkse en middelste plant, die even oud zijn.
                  Ik ben om, ik wil in het vervolg kokos palm, en 17 liter is te klein.
                  Ik denk er toch hard aan om er volgend jaar eentje in de volle grond te zetten.

Of 5, waarbij ik dan wel bang ben dat ik straks een bos in me tuin heb.
                  Vijf gaat denk ik niet lukken. Tuin is in theorie net groot genoeg, maar er komt niet overal genoeg zon.

Foto tijd:
                  DSCF0003.jpgDSCF0008.jpgDSCF0009.jpgDSCF0010.jpgDSCF0011.jpg
                  Last edited by Gps; 11 August 2014, 19:30.

Comment

ik ben niet 100% zeker maar heb het idee dat de centrale nerven van de bladeren licht groen worden.

Waarschijnlijk door over bewatering. ( met dank aan internet contact)

Ik word ook helemaal lijp van de regen momenteel.
                    Het is nu al dagen op rij, dat als ik de planten water heb gegeven met voeding, de natuur er nog een schepje bovenop doet.

Ik heb een 17 liter pot met een week oude indische kers die is gewoon loodzwaar, door alle regen.
                    Bij de wietplanten houden de bladeren best nog al wat water weg van de pot, maar ik denk dat ik toch maar iets ga doen met plastic, om de grond af te kunnen dekken.

En maar even stoppen met water geven.

Ik ben blij dat ze nog niet bloeien met het huidige weer.

Comment

Wil toch nog even laten zien hoe mijn laatste autoflower ww. er droog uit zag en zeggen dat zij zeker wel te doen was.....maar kijk meer uit naar deze dames die er vandaag of morgen aan gaan geloven.... Dat zijn haze soorten en nog 1 daarvan is een ww/haze combi , heb het idee dat deze dames nog beter zullen worden.....
                      Attached Files

Comment

Ziet er goed uit. En dat met dit weer. Interessant.

Comment

Ja vind het zelf ook aardig goed gegaan , oke de eerste vier waren niks en die neem ik ook nooit meer maar de rest is voor de eerste keer aardig gelukt......ook mede dankzij een vriend van mijn man die overigens zegt dat die van ons er stukke beter uit zien dan die van hem........nou nog ff Drogen en dan eindelijkEn alles bij jouw aardig gelukt ondanks het schitterende weer? Gr

Comment

Ik ga een afdak maken, want mijn planten beginnen net met de bloei. En als dit weer aanhoud, kan ik geen voeding geven zonder de planten te verzuipen.

Bij de gamma een pakker hout gehaald. 40 x 33 x 2100mm 6 balkjes, nu nog iets van plastic halen bij Karwei.

Comment

Pas maar op dat het niet de lucht in gaat met die wind. (hier toch)
                              Ik heb het even anders opgelost.. moet je wel een flink bordje zoeken.
                              rainydayNadia.jpg
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Comment

Bezig...
                                X