Re: Update eerste keer
Ik knip me een ongeluk, en hoop morgen klaar te zijn.
Dat was bij de eerst tak toch niet zo simpel, want ook het knippen is me eerste keer.
Maar je krijgt al snel door waar het om gaat, bladeren met en zonder, en dus de bladeren die niet aan de bloem zitten.
Maar ik was ongeveer bij plant drie, voor ik redelijk snel kon.
Eigenlijk had ik eerst de hele planten op moeten hangen, maar achteraf blij, want door het knippen nog wat plekken met rot gevonden.
Omdat dit me eerst kweek is, weet ik niet hoe nat wiet normaal is, maar alle wiet was toch wel erg vochtig voor mijn gevoel.
Planten krijgen na augustus niet veel direct zonlicht meer in mijn tuin.
Dat feit op zich, is geen groot probleem.
Het waait er genoeg, om de plant te drogen, maar de laatste week of zo voor de oogst, was het echt alleen maar vochtig weer.
Toprot, buitenplanten en ons klimaat tja.
Op de vraag wanneer moet ik oogsten,
heb ik ook een antwoord. Een dag voor dat de toprot begint.
Veel gelezen, vooral dat er ergens met buitenkweek weinig tegen te doen is, je bent afhankelijk van het weer.
Ook leerzaam maar niet leuk, de dikste bud, een plek met rot, zeiknat.
Ik mag denk ik niet klagen, eerste jaar en dit zijn de vrouwtjes 2,3,4 die ik dit jaar oogst.
Er zit duidelijk vooruitgang in.
Volgend jaar misschien autoflowers nemen.
Dat is in mijn tuin misschien een betere optie.
Ik knip me een ongeluk, en hoop morgen klaar te zijn.
Dat was bij de eerst tak toch niet zo simpel, want ook het knippen is me eerste keer.
Maar je krijgt al snel door waar het om gaat, bladeren met en zonder, en dus de bladeren die niet aan de bloem zitten.
Maar ik was ongeveer bij plant drie, voor ik redelijk snel kon.
Eigenlijk had ik eerst de hele planten op moeten hangen, maar achteraf blij, want door het knippen nog wat plekken met rot gevonden.
Omdat dit me eerst kweek is, weet ik niet hoe nat wiet normaal is, maar alle wiet was toch wel erg vochtig voor mijn gevoel.
Planten krijgen na augustus niet veel direct zonlicht meer in mijn tuin.
Dat feit op zich, is geen groot probleem.
Het waait er genoeg, om de plant te drogen, maar de laatste week of zo voor de oogst, was het echt alleen maar vochtig weer.
Toprot, buitenplanten en ons klimaat tja.
Op de vraag wanneer moet ik oogsten,
heb ik ook een antwoord. Een dag voor dat de toprot begint.
Veel gelezen, vooral dat er ergens met buitenkweek weinig tegen te doen is, je bent afhankelijk van het weer.
Ook leerzaam maar niet leuk, de dikste bud, een plek met rot, zeiknat.
Ik mag denk ik niet klagen, eerste jaar en dit zijn de vrouwtjes 2,3,4 die ik dit jaar oogst.
Er zit duidelijk vooruitgang in.
Volgend jaar misschien autoflowers nemen.
Dat is in mijn tuin misschien een betere optie.
Comment