Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vlrs' Zomer 2014 - Veel Verschillende Soorten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Vlrs' Zomer 2014 - Veel Verschillende Soorten

    Laten we het er dan maar op houden dat hij niks heeft kunnen oogsten en alles is beginnen rotten! anders show je je oogst wel

    Jammer en volgende keer beter!

    Comment


      #17
      Re: Vlrs' Zomer 2014 - Veel Verschillende Soorten

      de volgende keer volg ik zelfs niet meer geen zin om na een half verslag weer geen update's te zien
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

      Comment


        #18
        Re: Vlrs' Zomer 2014 - Veel Verschillende Soorten

        Ik was de laatste tijd wat te paranoia om updates te posten omdat de oogst wel heel groot begon te worden, heb denk in totaal een kleine kilo geoogst van super super kwaliteit wiet voor buiten. Ik zal binnenkort wel eens wat foto's plaatsen van toppen en de planten voor het oogsten.

        De speedy chile was de topper van dit jaar, super kwaliteit compacte toppen die heerlijk smaken. Gewoon net zo sterk als een goedkoop binnenwietje van de shop en een heerlijk indica effect, maar omdat ik nu al zo'n 3 maanden aan het curen ben smaakt hij (en alle andere soorten) beter dan de meeste standaard wietjes en je voelt ook nog eens bijna niks op je keel.

        Hollands hope deed het ook erg goed, fluffy toppen sativa achtige toppen die super rot bestendig zijn (ik heb eind oktober nog wat topjes kunnen oogsten waarvan ik eerder geen tijd/te lui was om ze te oogsten). Het effect is super, erg sociaal, lacherig en in je hoofd. Echt sativa effect dus.

        De mystical haze heeft zijn werk ook goed gedaan, maar was van de 3 soorten in de volle grond toch de minst rot bestendige. Toch heb ik hier nog zeker 4 ofzo weckpotten vol van kunnen oogsten. Ook een super wietje, heerlijk spacend effect, echt meer een hybrid. Ook een lekkere toch wel beetje aparte smaak die me heel erg goed bevalt.

        De 2 verduister ladies, de og kush en de bubba kush zijn echt gewoon van super uitstekende kwaliteit zoals ik gewend ben van verduisteren. Niet te onderscheiden van binnenwiet in my opinion, en omdat het gecured is zelfs nog beter.

        'Guerilla' planten deden het allemaal ook leuk, heb ik ook nog een leuk aantal weckpotjes aan wiet aan over gehouden. (Niet allemaal even vol, maar toch)

        Ik heb geloof ik 23 weckpotten moeten kopen om alles (apart op soort) te kunnen curen. Het was een super jaar, volgend jaar gaan er zeker een paar soorten terug komen. Waarvan de Speedy Chile 100% zeker!

        Binnenkort dus foto's, ookal vind ik sommige van jullie reacties niet even aardig. Het is toch mijn eigen keuze of ik een verslag voortzet of niet?

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Hier is alvast een voorproefje:

        Speedy Chile:

        IMG_20141103_132601.jpg
        Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

        Comment


          #19
          Re: Vlrs' Zomer 2014 - Veel Verschillende Soorten

          Kijk dat is nu leuk lezen en ben zeker benieuwd naar je foto`s met name je Bubba Kush en de OG Kush.

          Comment


            #20
            Re: Vlrs' Zomer 2014 - Veel Verschillende Soorten

            slechte reacties? een verslag is nog het meest belangerijk voor jezelf
            dus zou toch jammer zijn een half verslag te maken. ben benieuwd naar de guerilla resultaten.

            Comment

            Bezig...
            X