Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Naar buiten met auto AK-snow (regulier) van Omni

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Naar buiten met auto AK-snow (regulier) van Omni

Korting op 420shop
    Hoi,

Na onze eerste kweekavontuur binnen (Steffa en Stemma) willen we nu iets buiten proberen,
    een scrogg binnen staat nog op het verlanglijstje maar dat doen we wel als we terug zijn met vakantie.
    Ik heb eerst uitgebreid informatie gezocht en gevraagd via dit forum, bedankt forum !

Onze voorkeur ligt in strains met een hoger CBD gehalte dus hebben we contact gezocht met Omni en zijn zo tot onze keuze voor autoflower AK-Snow gekomen.
    Vind het wel spannend om straks de "sexen" te moeten scheiden, maar dat duurt nog eventjes.

Op 6 juni zijn de zaadjes de aarde ingegaan (special mix light)
    P1230900.jpgP1230901.jpg
    Op 9 juni kwamen 4 plantjes voorzichtig kijken
    op 10 juni waren alle 6 ontkiemd
    P1230903.jpgP1230902.jpgP1230904.jpg
    Op 11 juni mochten ze voorzichtig buitenspelen, dat vonden ze wel leuk
    P1230909.jpg

Op 13 juni verpotten, kon nog net voor voetbal ! Ik had 18 liter potten besteld maar die vond ik wel enorm groot ( en opvallend !)
    dus bij de welkoop samen met de aarde wat onopvallende 4,5 liter potjes gehaald
    Ik heb universele potgrond ( kon niet achterhalen of deze 100% biologisch was) en cocopeat potgrond gekocht,
    deze half om half gemixed met een snuifje lavameel.

P1230910.jpg
    Ik schrok ervan hoe ver de wortel al was gegroeid al helemaal tot op de bodem, voortaan maar eerder verpotten
    toen ik er een foto van wilde maken viel de kluit uit elkaar dat was niet de bedoeling.
    P1230911.jpgP1230912.jpg
    Zo de plantjes gaan voor het eerst de nacht naar buiten, ja je moet ze toch een keer los laten
    wel wat voorzichtig wat slakkenkorrels rondom de potten gestrooid en wat geraniums er naast gezet
    om ze een beetje aan het oog te onttrekken.
    P1230914.jpgP1230915.jpg
    He gelukkig, dat is goed gegaan vannacht ze zijn niet omgevallen door het geschreeuw tijdens voetbal,
    ze hebben niet gevochten met beestjes en ze zijn niet ontvoerd door een loverboy...
    Heb ze voor het eerst Aptus startbooster gegeven, 14 druppels op 500 ml water
    Ik wilde eigenlijk met hy-pro en biotabs aan de gang maar aangezien de online growshop, waar ik tegelijkertijd een proefset bluemat kon bestellen, geen biotabs los verkocht moest ik wat anders bedenken. De chatbox bracht uitkomst en adviseerde startbooster van aptus, dat zou 2 in 1 zijn. (Wilde graag alles in 1 bestelling doen).
    Op de blumat kom ik terug bij installatie.
    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Re: Naar buiten met auto AK-snow (regulier) van Omni

leuk stemma!!!
    heb veel goeds over dit soortje gehoord en gezien ben er zelf ook heel benieuwd naar
    deze staat op mn verlanglijstje
    succes met je kweek!!!
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Vandaag 17 juni,
      plantjes staan nog steeds buiten gaat goed.
      Een van onze hondjes had gezellig gehapt naar een
      plantje waardoor 1 blaadje eraf is.
      Heb ze nu maar op tuintafel gezet. Het is wel pielen met die aptus, had vorige keer overgedoseerd. Is 5 DRUPPELS op 1 liter water.
      0,25 ml per liter , 1 ml is 20 druppels.

Heb de blumat set nog eens bekeken, of er ontbreekt watof ik snap er niets van.
      Ga wel even googlen anders moeten we maar iets anders verzinnen voor als we met vakantie gaan
      Attached Files

Stemma doet stout (2016)

Comment

Stop met pielen, je plantjes hebben in die potten tot node 5 zeker geen voeding nodig!

Comment

Toch wel wortelstimulator, is Aptus start booster.

Stemma doet stout (2016)

Comment

Ow daar heb ik dan overheen gelezen. Wortelstimulator kan idd. Let wel op je PH dan want de meeste wortelstimulatoren brengen je PH flink omhoog, ruim boven de 8 doorgaans.

Comment

Nou ik heb de blumat maar opzij gelegd en besloten schoorvoetend de oppas toch maar te vragen om af en toe een beetje water te geven.

Hij herkende de plantjes () en vertelde me doodleuk dat hij heel, heel veel plantjes heeft gehad in het verleden.
              Nooit gedacht van dit familielid, zo zie je maar weer

IMAG0003[1].jpg
              Plantjes gaan nog goed, hebben niet de hele dag zon dat komt over week of 2 wel.
              (gelijk nieuwe mobiel uitgeprobeerd)
              Attached Files

Stemma doet stout (2016)

Comment

Staan er prima bij zo te zien, mooi van start.

Comment

Dank je !

Stemma doet stout (2016)

Comment

ziet er goed uit!!!
                    zo zie je
                    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Aaawh wat zijn ze nog klein en schattug..
                      Hoop dat ze het volhouden buiten.

Nu de plantjes al wat gegroeid zijn zou je mogelijk de pot al wat verder kunnen vullen.
                      Staan je plantjes ook weer wat steviger.

En omdat ze buiten staan. heeft uwes gedacht aan maatregelen tegen bijv. slakken?
                      Zou toch zonde zijn als ze worden opgevreten door slakken

Een simpele bier val zou al een goed begin kunnen zijn

En ja Kwa personen en wat ze doen sta ik nergens meer van te kijken..
                      Scheelt dat ik zelf ook aardig open minded ben.

de mensen waar je het niet van verwacht kunnen soms nog weleens de ergste zijn haha
                      If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Een bierval werkt zeker maar het trekt ook slakken aan he. Dus niet pal naast je plantje.

Comment

Ik vrees dat mijn man in de bierval loopt

Heb voorzichtig wat slakkenkorrels gestrooid om de potten op de grond.
                          Ben benieuwd hoe ze er over 10 dagen bijstaan.

Stemma doet stout (2016)

Comment

Gaat lekker daar.
                            Voorzichtig met slakkenkorrels op basis van metaldehyde Het is ook giftig voor huisdieren.
                            Daarom moet er Bitrex in zitten, dat is zo bitter dat de meeste dieren het uitspugen.

Korrels op basis van ijzerfosfaat zijn wel veilig (action) en zelfs voeding voor je plantjes.
                            Jammer dat ze minder goed werken.

Koop een Fertometer (dezelfde leverancier als Blumatt) en hou die in het groen.
                            Last edited by HJM; 22 June 2014, 17:47.
                            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Hoi Stemma
                              De vorige kweek is ook goed gegaan zonder ferto meter die heb jij niet nodig,en buiten redden ze zich wel hoor je hoeft zelden bij te wateren buiten.
                              En die bleumat kan je straks wel binnen gebruiken.Je had ook biotabletten ku nnen nemen maar zo gaat het ook prima hoor.Zijn dit de plantjes waar je me voor vroeg.Nou dat wil ik wel hoor.Wat heerlijk dat je ook buiten komt spelen,die gaan heel wat groter worden dan binnen,zit je met de buren goed en ik raad het altijd af om het dan ook binnen te doen ,want als buren gaan klagen over de lucht dan kijken ze ook vaak binnen.
                              Mag ik vragen waarom je meer cbd producerende soortjes neemt?
                              Nou ik kom zo af en toe wat buurten en kijken hoe het gaat.
                              En als ik kan helpen,graag.

Comment

Bezig...
                              X