Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste Lowrider autoflower kweek green farmer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste Lowrider autoflower kweek green farmer

shit zulke mooie planten en dit na 60 dagen ...
    waarom knip je niet wat topjes vd rode voor direct en laat je de rest groeien zo zie je of het veel verschil maakt

Comment

Ik vraag me echt af vanwaar die logica komt,om met het worteltje naar boven in te graven na ontkiemingvelen willen meteen dat helmpje eraf peuteren waarom?,terwijl dit totaal NIET goed of nodig is,want in het helmpje zit de namelijk broodnodige voeding voor het fragiel plantje,heb laatste weken ook enkele zaadjes zo ontkiemd met worteltje naar beneden dus,en telkens valt het helmpje er gewoon na een dag vanzelfs vanaf,en op het ene lobblaadje zie je dan duidelijk de voeding zitten die is meegekomen uit het zaadje
      anaway dat zijn mooie plantjes die je daar staan hebt green farmer,veel s6 verder

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door grinderke View Post
      shit zulke mooie planten en dit na 60 dagen ...
      waarom knip je niet wat topjes vd rode voor direct en laat je de rest groeien zo zie je of het veel verschil maakt
      en dan direct oproken zeker...

Comment

soulrebel. je kan er ook iets van olie ofzo meemaken en dan direct

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grinderke View Post
          soulrebel. je kan er ook iets van olie ofzo meemaken en dan direct
          of misschien nog beter,een beetje meer geduld hebben,en dan pas oogsten

Comment

Hee twee nieuwe gezichten! Welkom welkom ;-p
            Dank je wel grinderke voor het compliment. Ben zelf ook wel tevreden met de lowryders, voor een eerste kweek gaat het tot nu toe allemaal erg goed dus mag niet klagen. Als ik de plant oogst dan wil ik hem wel helemaal oogsten, het moet zoiezo nog weken drogen en wil geen ziektes in de plant krijgen die de rest van de toppen aantast.

Weet niet zeker of ik het hier had gezet soulrebel maar het idee achter het planten van het zaadje met de wortel naar boven is dat de wortel een bocht maakt waardoor het helmpje achterblijft in de grond. Als je kijkt naar hoe de zaden vallen in de natuur gebeurt dit ook. Wortel naar beneden gaat ook prima, ben ik helemaal met je eens alleen komt het dan wel eens voor dat het zaadje er niet afvalt en het plantje dood gaat. Nu moet ik zeggen dat het planten bij de lowryders erg goed ging maar met de oudere zaadjes (mindere kiemkracht) ben ik niet zo tevreden. Maar ach, ik laat de planten lekker gaan zolang het kan vanwege de buur en misschien dat die rooie volgende week al aan een knipbeurt toe is. Wij gaan het zien

ook jij bedankt voor het compliment he!

Comment

Dag 62 (11 augustus)

tijd om te oogsten!!!! Heb vandaag na die zware regen de vrouwtjes is bekeken en de rode plant had op drie punten toprot (vrij veel) heb het verwijderd en besloten om die plant te oogsten aangezien er ook geen witte haartjes meer bij zijn gekomen en ik niet de halve plant wil wegknippen vanwege toprot. Het blijft rotweer dus vandaar mijn keuze.

de roze plant had op een plekje wat toprot maar viel mee. De groene gaat als een baas, lijkt wel of iemand zijn suikerpot overheen heb laten vallen deze twee laat ik dus gewoon nog staan omdat die nog volop groeien en nieuwe pistels aanmaken.

vandaag ook even 3 kilo rijst en 2 kilo couscous gehaald. Toch maar niet voor strooizout gegaan omdat ik mijn twijfels had over of dat wel goed werkte want was vermengd met zand en staat al een tijdje in de schuur dus was ook iets vochtig. Uitkoken kan maar nu was ik ook klaar voor paar euro.

fotos volgen!

Comment

Comment

Klopt! Is de eerste keer dat ik met de doos droog dus ben benieuwd. Heb de steeltjes omgebogen en vast gebonden met groene sluitstrips. Niet helemaal top maar werkt wel denk. Heb ook een bordje knipafval in de doos gezet voor te drogen.

Toen ik bezig was zag ik nog meer top rot dus ben blij dat ik haar geknipt heb. Foto's!!!!

image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

Comment

mooie kroppen farmer! word een lekker oogstje ik vries men knip afval altijd in! en maak er dan olie van! ook heerlijk!
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

Lekkere vette toppen man, hopen dat het droogproces in de doos de smaak goed zal doen.

Comment

Gelukkig heb je nog kunnen oogtsen, ziet er verder toch prima uit!
                        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Hi Green Farmer. Ziet er smakelijk uit. Heb zelf 3 LR2's staan, zijn ouder maar nog niet zo ver. Kijk maar eens in mijn verslag als je zin hebt.

Laat het resultaat smaken.

Comment

ziet er nog wel lekker uit, het is vervelend als je het niet kan afronden zoals je het bedacht had van tevoren maar zo te zien heb je er wel goed aan gedaan om deze om te halen zou zonde zijn als je zo'n mooie dikke top weg moet gooien vanwege toprot nu maar wachten tot het droog is en proeven
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Hee thanks boys voor de reacties! Zat heel erg te twijfelen of ik het wel allemaal goed deed maar ben blij dat het tot nu toe allemaal zo goed is gegaan! Ben erg benieuwd naar hoe het drogen zal verlopen en wat ik droog over houd

@duvel volgens mij hebben je lowryders in het begin niet genoeg in de zon gestaan kan dat? Zie namelijk dat ze hebben gestrekt.
                              @ gdog invriezen voor olie is inderdaad een idee maar laat het lekker drogen en ga dan voor homemade hasj

keep you guys updated

Comment

Klopt helemaal. In het begin weinig zon icm foliekas.

Comment

Bezig...
                                X