Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste Lowrider autoflower kweek green farmer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste Lowrider autoflower kweek green farmer

Hee die Farmer !

Lekker roken binnenkort jij man ...je eigen wietje is t lekkerst eh...
    Tis je gegund, ga er maar es goed voor zitten als t rookbaar is.

Suc6 ,

Hippie .
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

nice done greenfarmer,ziet er goed uit voor je eerste kweekje

Comment

Thanks boys! Ik zo ga weer even de trichomen bekijken van de vrouwtjes. De groene plant kan nog wel even maar die andere ga ik denk ik vandaag oogsten en dan meteen de droogdoos luchten en checken op schimmel/toprot. Foto's en info volgen

Comment

image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgDag 69 (16 augustus):

oke nou het probleem van oogsten is opgelost. Kreeg gisteren een boze buurvrouw aan de deur die vond dat de geur wel iets teveel van het goede werd dus of ik haalde ze voor maandag weg of ze zou de politie bellen om ze weg te halen XD naja omhakken dan maar! Wel zonde want ze hadden echt nog wel even gekund maarja

mmm first things first, ik heb het in een ander topic al gezegd maar ik heb dus last van schimmel in de droog doos. Had de doos al 5 dagen niet geopend en las bij dat topic dat je dus elke dag even moet luchten! Whoops! Hihi naja de toppen met schimmel weggegooid en maar even laten luchten he

heb net mijn andere twee planten geoogst waarvan de roze plant 90 gram nat woog en de groene 105 gram. De rode van vorige week heb ik niet gewogen maar zal denk ik ook rond de 90 zijn geweest. Ik hoop dat ik niet nog meer schimmel krijg want dan ben ik bang dat ik onder de 15 gram droog uitkom
          Last edited by green farmer; 17 August 2014, 11:01.

Comment

vergist met de datum farmer? :p
            dat zal wel meer als 15g droog geven hoor!
            ik zie ook dat je nog water hebt gegeven net voor het oogsten?
            ik geef de laatste 2a3dagen geen water meer! dit spaart weer in het drogen

hopelijk blijft de toprot weg en kan je snel genieten!
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

Hahaha inderdaad (a) zal het vanavond even op de pc aanpassen (a). Heb inderdaad gisterochtend nog water gegeven maarja wist niet dat de buuf langs zou komen haha

hopen dat het drogen verder goed gaat

Comment

Heb even advies nodig jongens. Ik heb gisteren de overige twee low ryders geoogst en in de bak gehangen. Nu ging ik net luchten en er zit nu al lichte schimmel op de nieuwe toppen wat kan ik het beste doen?

Ben woensdag pas weer thuis maar iemand anders zal elke dag luchten. Kan je de schimmel laten zitten en laten drogen en dan water curen of moet je echt alles weghalen en weggooien? Moet ik vaker luchten? Of beter alles water curen nu om meer schimmel te voorkomen?

Ben bang dat in dit tempo alles zal beschimmelen

Comment

Is er ventilatie in je doos? Als er een zacht windje door je toppen gaat vermindert je kans op rot ook!
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

Hey Greenfarmert,

Wat een gezeik maak je mee man....je had ze binnen kunen afbloeien in de huiskamer maar dan niet die deur open doen voor de buurvrouw.
                    Heeft dat mens zulke sterke reukorganen of wat ?
                    Schimmel direct verwijderen, welke schimmel zie je? Een droogbox buiten zal schimmels veroorzaken en zeker met dit weer lijkt mij.
                    Als je je canna droogt in een schuur nu dan moet je ook altijd opletten dat t geen schimmels gaat vertonen.

Veel geluk en laters farmer,

Hippie.

Comment

Hee boys! Sorry voor de late reactie, druk weekje achter de rug! Ik heb meteen na het plaatsen van mijn berichtje een pc ventilator in de doos gehangen met een adapter die qua voltage regelbaar is waardoor ik de windsnelheid kan reguleren. Een dag later al geen schimmels meer! Hij draait nu 24/7 op een laag standje net onder de toppen en dan met de doos op een kiertje open.

het ruikt sinds 2 dagen lekker naar hooi in het schuurtje en het knipafval is ook bijna zo goed als droog, dus de hash shaker mag ook binnenkort aan het werk ik kan de planten helaas niet binnen afbloeien omdat vrouwtje niet van de lucht houdt ook en wat het vrouwtje wil, gebeurd XD

heb ook alvast een half grammetje getest met een vriend en zou hem nu een 7 geven ongeveer, lekker hightje, super lekkere smaak en geur maar komt (nog) niet als een bom binnen. Moet er wel bij zeggen dat dit van een kleine top was dus mogelijk ook minder thc erop

de nadia's gaan wel aardig goed, je zit duidelijk een verschil tussen de twee qua bladgroei, waardoor ik nog steeds denk dat het om 1 man en 1 vrouw gaat. Helaas wel veel regen gehad en daar midden in de week een plastic zak over gehangen want heb ze vanaf dat ze erin staan nog geen druppel water gegeven!!! :o

fotostream doet raar maar foto's volgen snel

Comment

He Greenfarmer,

Goed werk verricht man, en de tester was al een lekker rokertje .
                        Nadia's nog geen teken van man/voorbloei, hoeveel dagen tellen ze?
                        Regen kunnen ze best hebben hoor die Deense meiden, alleen ze krijgen natte sokjes !

Zie je foto's wel, en zet em op eh...

Hippie .

Comment

image.jpgimage.jpgimage.jpgHee hippie! Thanks man, de nadias laten inderdaad nog geen voorbloei/geslacht zien. Ze zijn ontkiemd op 16/7 & 18/7 dus zijn nu een week of 6 oud. Fotostream werkte nog steeds niet zo goed dus heb even snel piccas met ipad gemaakt. Komen ze aan:

hoe droog met het knipafval trouwens zijn om in te vriezen en te gebruiken in hash shaker?

Comment

Na 2 weekjes weer een update! Inmiddels heeft de nadia in de grote pot zijn geslacht getoond, een mannetje it is! De nadia in de kleinere pot laat nog geen geslacht zien maar ik gok dat dat een vrouwtje is omdat ze wat kleiner en voller is en wat meer ruikt. wij gaan het zien! De kleine nadia is vanaf de aarde 90 centimeter en het mannetje is 120 centimeter.

Ik heb tevens de toppen uit de droogdoos gehaald omdat deze mij wel goed droog leken en aanvoelde. Het is uiteindelijk een kleine 50 gram geworden! Wat ik wel raar vind is dat de toppen niet echt naar toppen lijken maar nog veel blad heeft (wel veel trichomes) net of ze net aan het drogen zijn gehangen maar ze zijn wel goed droog. Ze zitten nu in weckpotten en lucht ze zo nu en dan eventjes.

fotoooooooos
                            Attached Files

Comment

hahaha, ik zei je het toch dat de snelste/grootste een man zou zijn
                              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Comment

Bezig...
                                X