Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste Lowrider autoflower kweek green farmer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste Lowrider autoflower kweek green farmer

Hee morgen zonder zorgen! Het grappige is dus dat de snelst groeiende plant in de kleine pot zit en daar weet ik het geslacht nog niet van maar denk juist vrouw bericht van 31 july:

"Ik heb het best groeiende plantje in de kleine pot gezet en de trage in de grote pot. Kijken of de schildpad nog de haas in gaat halen door die 9 extra litertjes ". Nou dat is dus gelukt haha!

hee hippie! Hier gaat ie goed man, wel erg druk maar mag niet klagen! Oogstje valt inderdaad erg mee, had zelf namelijk iets van 25 gram verwacht. Weet jij alleen hoe het kan dat de toppen niet echt als toppen van de shop eruit zien? Als je die foto met het bordje aanklikt en inzoomt zie je denk ik wel wat ik bedoel

Comment

Comment

Greenfarmer,

Mooi schaaltje vol hoor. Jouw topjes zijn het resultaat van een buitenkweek. Qua structuur echt een buitenwietje ! Daarom oogt t anders dan de binnenwiet.

Nogmaals veel rookplezier en tot laters eh...

Hippie .
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Thanks boys voor de uitgebreide en duidelijke antwoorden! was al bang dat het misschien niet goed gedroogt was (te snel ofzo). Het is nog even duimen wat die tweede gaat worden qua geslacht.

Als het een vrouwtje is laat ik het mannetje staan en ga ik eens een zadenrun proberen. Heb in de omgeving geen medekwekers dus val er niemand echt mee lastig. Zal dan ook her en der wat zaden opsturen, ik heb deze namelijk van Morgen zonder zorgen gehad en lijkt mij dan wel mooi om ook andere weer blij te maken

Hou jullie op de hoogte!

groetjes

Comment

IMG_0187.jpgIMG_0188.jpgIMG_0189.jpgIMG_0190.jpgDaar zijn we weer, en dit keer met slecht nieuws! De tweede nadia is ook een mannetje dus zit momenteel met 2 mannetjes.... Zwaar balen natuurlijk want had graag wat zaden hier en daar verdeeld... Zit er nu aan te denken om te proberen om het stuifmeel op te vangen, als iemand daar interesse in heeft, anders gaan ze binnenkort kennis maken met de kliko

De rechterplant is inmiddels rond de 2 meter (inclusief pot).

Comment

ander en Beter
              grtz

Comment

Hoi Greenfarmer,

Mja, das flippen. 2 zaden regulier maak je niet veel kans. Had 3 reguliere ook en waren alle 3 vrouw, weet jij het ?????
                Als je nog zaden wilt van de Nadia...mag je hebben, ik heb nog liggen hier voor een nieuwe ronde. buitenkweek 2013-2014 !! 1735.jpg .

Hippie .
                Last edited by de oerhippie; 29 September 2014, 00:47.
                The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Jammer man!! Wel opvallend dat de twee planten verschillend uitzien kwa opbouw. De ene dun en lang en dan korter en veel breder.
                  Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Die ene staat al te stuiven.
                    Als je stuifmeel wil, even schudden dan, en daarna rapido de kliko in.
                    Die staat nu het hele dorp te bestuiven.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@ Oerhippie: grrr ja het is ook een kwestie van geluk en had ook eigenlijk vanaf het begin erop gerekend dat het mannetjes zouden zijn (beetje schade inperken ) maar helaas. Heb er 5 gezaaid van Morgen zonder zorgen maar de zaden waren nog erg vers dus hield er helaas maar 2 over, maarja heb ik dit ook weer een keer meegemaakt toch! Als je nog wat nadia's heb liggen dan zijn ze hier van harte welkom lees even verder voor mijn aanbieding

@ Morgen zonder zorgen: Nogmaals bedankt voor de zaden man! Het is helaas niet zo geworden als gehoopt maar ben blij dat je ondanks al het gezeik met gratis zaden geven op het forum (mensen die niets meer laten weten) mij toch die donatie heb gedaan. Het verhaaste mij ook dat de ander ook een mannetje is omdat zoals jij al aangeeft de ander veel breder en gezonder oogt. Maarja we gaan volgend jaar gewoon weer knallen en ook dan houd ik je op de hoogte

Ik wil je toch nog bedanken en ook oerhippie natuurlijk voor zijn aanbieding nu. Voor jou oerhippie is het misschien niet ideaal en van jou MZZ weet ik het niet precies maar ik heb momenteel nog 5 Amnesia zaden liggen van Hy-pro (nu super strains). Uitbundigde high met 2/3 meter en een bloeitijd van 12 weken. De zaden zijn al een aantal jaren oud en zullen dus niet denderend ontkiemen maar is misschien ook een uitdaging. Ik wil deze graag geven in ruil voor jullie hulp en steun. Morgen Zonder Zorgen gaat uiteraard voor omdat hij eerder was, maar heb eventueel ook als troostprijs 3 vloeiboekjes van JaJa Red, 3 tipboekjes en 3 aanstekers.

Laat maar even via een PM weten of jullie er wat aan hebben

@QNQ: Het is misschien slecht te zien maar ze zijn nog niet aan het stuiven, alles zit nog potdicht Heb ze voor de zekerheid geschud in een aluminium bak maar geen korreltje stuifmeel

Nou jongens! Een hele fijne dag gewenst en nogmaals iedereen bedankt voor de steun, tips en adviezen. jullie zijn toppers

Comment

Bloemtjes open = stuiven.

stuiven.JPG
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hahaha ja ik weet wel wanneer ze stuiven maar op een enkeling na zit alles nog dicht Q. Als ik een gok mag maken dan zijn er tussen de 10-20 bloemen open over de hele plant (die van 2 meter). Nog even geduld dus

Comment

Nice plant hippie die nadia,maar ik vraag me hierbij dan wel af,hoe ze dit nu eigenlijk doen,bij verdeling naar klanten met regular seeds nl.hoe weten ze dat het 50/50 plus min altijd juist is,zien ze dat aan de zaden zelf,die zaad selectheren en dames van seedbanks
                            Just wondering
                            Last edited by soulrebel; 1 October 2014, 22:06.

Comment

Bezig...
                            X