Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blueberry kweekdagboek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Blueberry kweekdagboek

Korting op 420shop
    ImageUploadedByTapatalk1403301052.132702.jpg

15-06-2014

Zaadjes worden ontkiemd

ImageUploadedByTapatalk1403301122.059294.jpg

18-06-2014

Zaadjes zijn ontkiemd en zitten in de kleine potjes voor de begin periode.

ImageUploadedByTapatalk1403301161.496912.jpg

20-06-2014

ImageUploadedByTapatalk1403301240.478127.jpg

Fotootje van de shiva skunkies

ImageUploadedByTapatalk1403301578.340091.jpg

Tot de volgende update.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Re: Blueberry kweekdagboek

Nog een foto van de grote shiva skunk plant. Dat ze maar mooi mag worden voorbloei is al een weekje bezig ongeveer dus hopelijk over een paar maandjes al een heerlijk wietje roken van deze plant.

ImageUploadedByTapatalk1403343908.095547.jpg

Comment

Vanavond even boodschappen wezen doen bij een vriend. Ik heb 6x amnesia x powerplant meegekregen

ImageUploadedByTapatalk1403471575.861930.jpg

Comment

Pas maar op voor beestjes, of zet je die ook buiten ?
        Shiva's staan er mooi bij.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Het plan is om de blueberries de eerste weken binnen op te kweken. Dan weet ik zeker dat ik sterke planten buiten zet en dat ze niet zomaar kapot gaan. Ze staan op een kamer op het zuiden dus als de zon schijnt pakken ze de hele dag zon. Dit heb ik met de shiva's ook gedaan de eerste maand.

De shiva's staan nu in de voorbloei en aangezien de dagen nu korter worden zullen die over een paar weken wel in de bloei schieten. Ik zat eraan te denken om ze te triggeren door een lampje 's nachts bij ze te zetten. En deze over 2 weken weg te halen ik denk dat ze dan spontaan in de bloei schieten. Wat denken jullie van dit idee?

En de amnesia x powerplant gaat in de vrije natuur staan. Ik ga vanmiddag met de boot zoeken naar een goede spot rond het meer.

Comment

Vandaag de blueberries in 10liter potten gezet nadat ik vanmiddag een nieuwe zak lightmix had gehaald. Vergeten een wortel stimulant te halen maar wel alvast een bloombastic van atami gehaald voor deze ronde.

ImageUploadedByTapatalk1403724318.099129.jpg

ImageUploadedByTapatalk1403724471.813224.jpg

Comment

ImageUploadedByTapatalk1404487729.407667.jpg
              ImageUploadedByTapatalk1404487738.671270.jpg

De mutant

ImageUploadedByTapatalk1404487747.415952.jpg
              ImageUploadedByTapatalk1404487764.810479.jpg

Last edited by Repchris; 4 July 2014, 19:19. Reden: zin klopte niet vandaar de aanpassing :)

Comment

08-07-2014

Foto van gister.
                Het was mooi weer en ik was de hele dag thuis dus konden ze even mooi in het zonnetje staan. Achteraf viel de zon tegen maar altijd beter buiten als binnen.

ImageUploadedByTapatalk1404823645.968737.jpg

Vanmorgen voor de vensterbank op het zuiden. Ook zijn bij alle planten de eerste haartjes gespot. Ik verwacht met een week te beginnen met canna flores.

ImageUploadedByTapatalk1404823716.603979.jpg

Comment

Hoe is het met de shiva's? Zijn ze al terug en/of heb je ze al te pakken genomen? Kei hard aanpakken en hopen dat het ze zo duidelijk word, ik zou ze echt kei hard aanpakken.

Wel jammer dat je ze niet buiten kunt zetten 24/7, misschien guerrilla? Achter een raam lijkt me niks, nooit geprobeerd maar toch. Hopelijk komt er toch iets leuks aan te zitten.
                  Grow bitch! Grow!

Comment

Blueberry kweekdagboek

De shiva's zijn nog niet terecht helaas.Daders worden aangepakt door anderen nu. Daar maak ik me handen niet aan vuil.

Ik ben ook bang dat er op een vensterbank kweekje niet te veel verwacht mag worden. Maar met continue ligging op het zuiden en goede voeding ben ik benieuwd. Paar orchideetjes erbij dat de plantjes niet te opvallend worden voor de buren en omwonenden en we zien wel haha

Comment

ImageUploadedByTapatalk1405090789.494343.jpg

ImageUploadedByTapatalk1405090799.339155.jpg

ImageUploadedByTapatalk1405090807.215180.jpgImageUploadedByTapatalk1405091180.474557.jpg

Comment

Plantjes zijn gister opgemeten en jezus wat groeien ze hard! Vandaag 3 weken terug waren de plantjes een ruime 10cm groot :o bloei is ook begonnen. Er worden kleine knoppen aangemaakt nu!

Kom maar op met die mooie dagen zon!

Comment

Jammer dat je plantjes weggehaald zijn na een weekend genieten.
                          klootzakken zijn het daarom heb ik achter camera's op plaats hangen want 9 van de 10 keer zijn het bekenden/
                          Andere planten zien er trouwens netjes uit

Gr Tinus

Comment

Yup ik baal er nog steeds van dat ze weg zijn :s uit voorzorg hebben we op de amnesia's van die maat camera's geplaatst, het is gewoon zo klote dat ze meegenomen worden en de kans dat je ze terug ziet nihiel is
                            Achja weer van geleerd. Volgend jaar bij mij thuis ook maar camera's en een bouwlamp erop richten. Aanpakken die hap.

Nu is alle hoop gevestigd op mijn blueberries. Wel mindere opbrengst maar hopelijk des te beter van kwaliteit want ik heb wel trek in een lekker blauwbesje

Nog mensen die wat weten over het combineren van canna flores en atami bloombastic. Ik vraag me nog steeds af of dit wel een verstandige keus was ?

Comment

Blueberry kweekdagboek

Het begint al echt op een topje te lijken. Happy me

De eerste heeft al bijna de 80cm aangetikt ben benieuwd wat dit gaat worden de komende weken.

Kan ik al beginnen met de bloombastic of zal ik hier nog even mee wachten??
                              Deze vrijdag gaat week 6 starten.

Last edited by Repchris; 22 July 2014, 15:59. Reden: vraagjee

Comment

Bezig...
                              X