Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blueberry kweekdagboek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Blueberry kweekdagboek

Laat maar komen die toppen. De eerste week "echte" bloei zit er op. Week 6 is net begonnen voor deze auto blueberries.

Gister ook de planten gemeten gisteren.

De verpakking vertelde dat ze max 80cm zouden worden. Dat goal heb ik gehaald met zowat alle planten. Nu nog de vraag of ik de zelfde hoeveelheid wiet zal oogsten volgens de verpakking.
    Volgens de verpakking moet er 50-70 gram per plant afkomen. Ik denk alleen dat 250gram wel een beetje aan de ruime kant zou zijn voor deze 5 planten, wat denken jullie dat realistisch is?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

Blueberry kweekdagboek

Update 13 augustus 2014

Er is een boel gebeurd de laatste tijd met de planten.

Zo zijn er 3 planten die ruim 90cm hebben gehaald. De andere 2 zijn ietsje achter gebleven maar waren alsnog een goede 80cm.
      Omdat dit gewoon een vensterbank kweekje is en ze dus open en bloot voor het raam stonden zijn de 4 van de 5 planten geknakt bij alle toppen.
      Dit heeft een enorme boost gegeven in de toppen.

Helaas kan niet alles goed gaan en heb ik nog steeds last van spint :s het is wel in kleine mate en alles wat ik zie rond huppelen word gelijk gedood. Verder hangen er meerdere knoflook teentjes tussen de planten tegen de spint. En word er 2x in de week gespoten met canna cure. Dit alles om het een beetje in bedwang te houden.

Aankomende vrijdag begin ik aan week 9. Ik reken er op dat de planten in week 12 ongeveer klaar zullen zijn. Er zijn al wat amber kleurige haartjes maar deze zijn nog zwaar in de minderheid en de toppen moeten nog zwellen lijkt me.

Genoeg gelul. Tijd voor een reeks foto'tjes
      Zien ze er niet al lekker uit?

Last edited by Repchris; 13 August 2014, 00:39. Reden: extra foto

Comment

Ziet er leuk uit man! ik ga je volgen,het duurt niet lang meer dan kan je genieten

Comment

...Ik reken er op dat de planten in week 12 ongeveer klaar zullen zijn. Er zijn al wat amber kleurige haartjes...
          Die haartjes worden bruin doordat ze nat worden.
          Dit heeft totaal niets te maken met de eventuele oogsttijd.

Een weekje of drie kan nog wel, maar dat is zo lang, eigenlijk kan je dat niet zeggen zo lang van te voren.
          Als je de trichomen bekijkt (niet de haartjes) kun je het al iets preciezer voorspellen.

(wanneer kun je oogsten)
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Blueberry kweekdagboek

Tnx abbu, leuk dat je me volgt nog eventjes idd. Ik had nooit gedacht zulke planten te kunnen kweken voor mijn slaapkamer raam haha. Nog even geduld
            Jouw planten gaan ook lekker zag ik in je log staan ik zag dat je een amnesia had staan, ik heb ook nog een amnesia AF hier als logee maar die schiet maar niet op want die moet nog wel een week of 10 denk haha

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
            Die haartjes worden bruin doordat ze nat worden.
            Dit heeft totaal niets te maken met de eventuele oogsttijd.

Een weekje of drie kan nog wel, maar dat is zo lang, eigenlijk kan je dat niet zeggen zo lang van te voren.
            Als je de trichomen bekijkt (niet de haartjes) kun je het al iets preciezer voorspellen.

(wanneer kun je oogsten)
            Maar het is niet erg dat die haartjes bruin worden door het vocht? Ik krijg zo geen last van rot toch? Want ik blijf wel geregeld spuiten met canna cure.

Ik schat week 12. Al duurt het langer staan ze er maar langer. Dat maakt mij niet zoveel uit. Moet alleen langer op het rookwaar wachten haha :p
            Last edited by Repchris; 13 August 2014, 10:15.

Comment

Gaat wel lekker hier. Topjes ruiken echt heerlijk fris met een fruitige aroma
              Afgelopen vrijdag is week 9 begonnen dus het begint al aardig op te schieten.
              Tot de volgende foto reeks

Comment

ziet er echt lekker uit !!! heb momenteel ook een zaailingetje blueberry bliss van een week oud . hoop dat deze er zo mooi doorkomt als de ouwe maar als het te koud word blijft hij binnen en kweek ik hem op de vensterbank . ik ga je volgen om te zien hoe het verder afloopt hopelijk is het een lekker soortje ben ook benieuwd naar de opbrengst ! doe zo voort het gaat lekker!!!

Comment

Blueberry kweekdagboek

Tnx ak49!. Ik vind het er ook beter en lekkerder uitzien als ik had verwacht voor mijn eerste keer autoflowers kweken. Nog een weekje of 3 ofsow en dan zijn ze wel oogstklaar denk ik vraag me af wat elke plant gaat opleveren en of het een beetje te roken is natuurlijk.

Jij heel veel su6 met je zaailing! Ik zou hem met alle zonnige dagen lekker buiten zetten en opkweek en de slechte dagen binnen, want die regen van de afgelopen dagen/weken is voor veel planten niet best. Heb je ergens een verslagje staan van de blueberry. Ik heb hem nog niet voorbij zien komen op het forum of heb ik dat mis? Nog veel su6 in iedergeval de komende weken

Comment

Vanaf morgen zal ik geen voeding meer gebruiken.
                    Vrijdag avond volgt een nieuwe update.

Zijn er hier mensen die al eens bloombastic hebben gebruikt. En ervaring hebben met een hele zuur lucht aan de wiet? Ik ben maar uit voorzorg gestopt met voeding geven, want voorheen hadden ze een betere geur.
                    Dus ik ga toch maar op mijn gevoel af. Ik zag namelijk lichtelijk een teken van overvoeding.

Comment

Ik ben gestopt met voeden van de planten sinds afgelopen woensdag. En al heel snel worden de grootste bladeren wat geler en in de puntjes wat paarser. Is dit iets om zorgen over te maken?

Er is 1 plant die paarse calyxen ofzo maakt :p
                      Verder ziet het er allemaal nog goed uit

Comment

Vandaag ben ik 1 week gestopt met voeden. De bladeren zijn nog iets geler geworden, maar niet schrikbarend veel erger. Als ik het zo zie zouden ze nog makkelijk 2 tot 3 weken kunnen staan als het niet langer is. Dus als het aan de plantjes ligt kan ik ze laten staan tot ze niet meer kunnen.

Ik hoor altijd dat de laatste weken de planten het meeste zwellen. Ik zie de laatste weken weinig verschillen :s komt dit door het weer? Of zou dit nog later gebeuren, aangezien ze nog een paar weekjes kunnen?
                        Ik zit nu nog op me stage maar ik zal vanmiddag even nieuwe recente foto's posten.

Latorss

Comment

Blueberry kweekdagboek

Fotoreeksje van vanavond. Let niet op de rotzooi haha :p

Wat vinden jullie ervan?

Comment

Lijkt een slagveld maar lekker veel toppen, enjoy!!
                            Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                            Jack Herer in scrog
                            The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Het vergelen werd wat erger de laatste week, hetzelfde geld voor het paars. Wel weer wat nieuwe pistels zien komen dus zie het weer een beetje hoopvol in. Nu nog een keer goed zwellen de komende week en dan ga ik de microscoop er weer eens bijhalen
                              Nu 2weken geen voeding gegeven tot gister. Toch weer een lichte dosis bloombastic en flores gegeven. Nu geef ik geen voeding meer tot het moment dat ze geknipt gaan worden.

Comment

Ziet er goed uit hoor!
                                Hoe hoog zijn de planten ongeveer?
                                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Bezig...
                                X