Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Crystal RyderAutoflower. - De Sjamaan Autoflowering seeds -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Crystal RyderAutoflower. - De Sjamaan Autoflowering seeds -

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Dit jaar ga ik voor het eerst beginnen met een kweekje. Ik heb gekozen voor Crystal Ryder autoflower zaden. Een nog niet heel bekende soort.

    Vandaag heb ik de zaadjes binnen gekregen. Ik heb ze net klaargemaakt om te gaan ontkiemen.

    DSC_0759.jpg DSC_0760.jpg

    Ik hoop dat jullie mij gedurende deze kweek tips kunnen geven over het growen.

    Groet,
    Bonkers8

    #2
    Re: Crystal RyderAutoflower. - De Sjamaan Autoflowering seeds -

    Ziet er een mooie soort uit, ik ben erg benieuwd!

    Heb is lemon bud gezet van de sjamaan, ook een mooie soort met dikke harde budz


    Veel succes kerel !

    Comment


      #3
      Re: Crystal RyderAutoflower. - De Sjamaan Autoflowering seeds -

      Lowryder x Crystal? Vroeger heel veel Crystal gerookt, echt een lekker wietje. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan!

      Comment


        #4
        Re: Crystal RyderAutoflower. - De Sjamaan Autoflowering seeds -

        Ik heb even een vraag misschien een beetje vroeg misschien ook niet, ik ben benieuwd welke growmix ik moet gaan halen? Moet ik hierbij dan ook nog andere spullen halen, denk aan wortelstimulator of andere middelen.

        Groet,
        Bonkers8

        Comment


          #5
          Re: Crystal RyderAutoflower. - De Sjamaan Autoflowering seeds -

          Hoi ik ben ook nieuw hier, maar mijn eigen ervaring is dat zowel light mix als all-mix goed werken (zelf nu ervaring met atami light en bio-green allmix). Met allmix hoef je alleen bijna niks bij te voeden. Je kan er natuurlijk ook gewoon even naar zoeken. Ik heb zelf van plagron een box gekocht met biologische voeding en additieven volgens mij zijn er meerdere webwinkels en merken die zulke sets verkopen.

          Vraagje: Waarom begin je met een autoflower?
          Heb je jezelf al voorgesteld?

          Comment


            #6
            Re: Crystal RyderAutoflower. - De Sjamaan Autoflowering seeds -

            mooi soortje,
            maar speciaal is het niet, santa maria is altijd geliefd,mits de juiste santa gebruikt is.
            dat zit met jouw zaden wel goed.

            let it grow en een mooie kweek toegewenst,

            gr staff

            Comment


              #7
              Re: Crystal RyderAutoflower. - De Sjamaan Autoflowering seeds -

              Thnxx hoop dat het gaat lukken, is tenslotte me eerste keer. Allmix had ik nog niet zo over na gedacht misschien wel goede. Maar had ff wat research gedaan, niet veel ff snel wat gezocht, maar ik dacht eerst aan royality mix of batmix maar weet niet of dit geschikt is. Zo ja moet ik dan nog stimulatie of voedings middelen toevoegen.

              Greetz,
              Bonkers8

              Verstuurd van mijn X10i met Tapatalk

              Comment


                #8
                Re: Crystal RyderAutoflower. - De Sjamaan Autoflowering seeds -

                ey bonker,
                streep batmix meteen maar al door

                je hebt daar een autoflower dus we gaan ff het zetje hier doornemen.

                lightmix medium,genoeg voeding voor de gehele groei,
                potten 11 liter, direct inpotten, vergeet niet dat dit autoflowers zijn,en je geen wortel schade kunt permitteren door verpotten etc etc.
                aangezien ze maar 3weken groeien ook.

                als bloei wil je meschien zelf liever sturen, een flesje canna terra flores is voldoende.

                een batmix is te sterk,je jonge spruiten kunnen dit niet verdragen, ook niet bij week 3 (groei)
                geeft alleen maar problemen,

                de royalmix van plagron, is wel geschikt, deze heeft ook 6weken voeding ter beschikking.

                je plantjes zullen in totaal een 10 goeie weken staan,

                dit houwd in dat je in die laatste 3 weken van de bloei (week 9) meschien een tekort kunt krijgen alsnog,
                omdat dit voorkomen, kun je een klein flesje nemen van plagron bio alga bloom.
                als laatste week spoel je enkel met water (week 10, 7dagen)

                op die manier zouw ik het doen en je aanraden,

                staff

                Comment


                  #9
                  Re: Crystal RyderAutoflower. - De Sjamaan Autoflowering seeds -

                  Thnxx voor deze info, stel ik zeer op prijs! Ik denk dat ik voor de royal mix ga met die voeding. Maar wortelstimulator is dat ook geen optie? En 11 liter is de max. of is 15 liter ook een optie?

                  Greetz,
                  Bonkers8

                  Verstuurd van mijn X10i met Tapatalk

                  Comment


                    #10
                    Re: Crystal RyderAutoflower. - De Sjamaan Autoflowering seeds -

                    Leuke autoflower lekker wit soortje! Hopen op die mooie opbrengst nu
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                    Comment


                      #11
                      Re: Crystal RyderAutoflower. - De Sjamaan Autoflowering seeds -

                      11liter is meer als voldoende
                      wortel kun je zeker toepassen

                      gr

                      Comment


                        #12
                        Re: Crystal RyderAutoflower. - De Sjamaan Autoflowering seeds -

                        Update 25-06-2014

                        Hey,

                        Vandaag even naar de growshop geweest om de nodige dingen te halen voor de planten. 11L Potten, Bio bizz fish mix (groei), Bio bizz top max (bloei), Canna wortelstimulator, Supreme light mix, en de nodige informatie.

                        De zaadjes liggen te ontkiemen en ik verwacht dat ze morgen, of overmorgen uitkomen. Wanneer ze zijn ontkiemt gaan ze de grond in en volgt er een nieuwe update.

                        Cheers,
                        Bonkers8
                        Last edited by Bonkers8; 25 June 2014, 19:14.

                        Comment


                          #13
                          Re: Crystal RyderAutoflower. - De Sjamaan Autoflowering seeds -

                          Update 27-06-2014

                          Heey,

                          Vandaag is het weer tijd voor een update en ik hoop dat het natuurlijk goed gaat!

                          Gister heb ik 3 zaadjes gepot en vandaag nog 1, ik heb ze elk eerst in een klein potje gezet met light mix en 50ml water. De reden dat ik ze eerst in een klein potje zet komt door de thuis situatie en mijn buren. Heb een tuin op het oosten, en ik heb een plat dak ik dacht als ik ze eerst in een klein potje zet en dan op het plat dak hebben ze in ieder geval t/m 's middags 13:00 licht en zien mijn buren niet van die grote potten op het dak. Na 13:00 kan ik ze dan verplaatsen in de tuin waar de zon schijnt, die er momenteel niet is

                          Hier even een foto, de meest linkse 2 zijn gister middag gepot dan de 3e van links gister avond en de rechter heb ik net een half uurtje terug gepot.
                          2014-06-27 14.19.23.jpg

                          En nu mijn laatste zaadje, ja ik weet eigenlijks niet wat ik daar mee moet. Check even deze foto. Foto is niet heel scherp na mijn mening komt omdat ik niet echt een goeie telefoon heb. Maar wat moet ik doen met dit zaadje nog ff in de toiletpapier laten liggen of ook gewoon potten.
                          2014-06-27 14.25.04.jpg

                          Thanks for the support tot nu toe. En tips zijn natuurlijk altijd weer welkom.

                          greetz,
                          Bonkers8

                          Comment


                            #14
                            Re: Crystal RyderAutoflower. - De Sjamaan Autoflowering seeds -

                            Kan een potje in. Dat zaadje vind haar weg naar boven wel

                            Comment


                              #15
                              Re: Crystal RyderAutoflower. - De Sjamaan Autoflowering seeds -

                              Update 28-06-2014

                              Goede avond growers,

                              Vandaag is het weer tijd voor een kleine update. Heb 2 foto's misschien een beetje onduidelijk maar zoals ik al eerder heb gezegd heb niet de beste camera, ik zal binnenkort proberen wat scherpere foto's te maken.
                              Gisteren heb ik toch maar besloten om dat opgebroken zaadje te potten in de hoop dat dit goed gaat komen, twijfel er natuurlijk niet aan maar je weet het maar nooit.
                              De 2 oudste plantjes zijn door gekomen en de 3e zag ik al wat groen maar die is nog niet volledig door gekomen, de andere 2 heb ik nog niet bekeken.
                              Ik heb de 3 eerste plantjes sinds dat ze zijn gepot nog geen extra water gegeven heb even aan de onderkant van de pot door de afvoer gaatjes gevoeld en was nog wel beetje vochtig.
                              2014-06-28 18.52.09.jpg2014-06-28 18.55.41.jpg

                              Naar mijn mening gaat het wel goed met mijn dames, jammer van het weer de komende dagen maar we moeten het er maar mee doen.
                              Veranderingen en/of tips mogen natuurlijk weer hieronder vermeld worden

                              Greetz,
                              Bonkers8

                              Comment

                              Bezig...
                              X