Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Haze Berry & Fruit Spirit van Royal Queen Buitenteelt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Haze Berry & Fruit Spirit van Royal Queen Buitenteelt

Vergelen lijkt me gevolg van tijdelijk te nat gestaan te hebben. dat kringelstreepje op foto twee is van de larf van een mineervlieg. Ik denk niet dat je een voedingstekort hebt. Ik zou er in dit stadium nog niks aan doen.

Comment

De bladeren van de hele plant hangen ook een beetje en trekken ook een beetje krom. Water te veel klinkt dan idd logisch. Want anders staan alle bladeren blij omhoog en hebben een paar bladeren maar problemen, toch? Het blijft vandaag droog, gaan kijken of de aarde een beetje opdroogt. Bedankt FlintStoned, ik hou mijn handen op mijn rug en kijk er voorlopig alleen maar naar.

Comment

Ja, lijkt daar wel op dus idd ff handen op de rug houden.

Comment

Damnnnnn wat een planten! Toppen, knakken, fimmen, alles is ook nieuw voor mij! Ik zelf had mijn jamaican kush geknakt binnen 2 uur stonden ze weer recht op, heb vervolgens draad gekocht en haar direct na het knakken vast gezet. Las net een tip van flintstoned elastiekje, dat ga ik aankomende jaar ook proberen.
          Groeten en erg veel succes!

Comment

Comment

Mooie planten man! Heb die Haze Berry binnen gekweekt en bracht lekker veel op, lekkere wiet!
              Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
              Jack Herer in scrog
              The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Thanxs Abbu en Jack.

Heb er idd goede reviews over gelezen. Ben ook erg benieuwd. Ik heb in een chat sessie op de site van Royal Queen gevraagd welke ik het beste buiten kan kweken en kreeg een paar opties. Heb toen Haze Berry gekozen. Fruit Spirit heb ik gratis erbij gehad omdat ik drie zaadjes heb gekocht. Beide soorten zijn kruising van de Bleu Berry. De Haze Berry is gekruist met de Super Silver Haze en de Fruit Spirit met White Widow. Dat word smullen
                Ben alleen toch beetje bang voor de grote van de plant, ik zelf niet maar mijn vrouw helaas. Mij boeit het niet echt. Laat de buren maar lekker ruiken. Het zijn maar planten hoor, geen stront of vuurwerk of harde muziek.
                Ik heb ze al achter een extra schutting moeten zetten van vrouw. Helaas heb Ik ook een kleine tuin. Ze krijgen nu niet de ruimte die ze verdienen. Maar goed zal best goed komen.

Comment

Ze zullen idd wel nog een flink stuk gaan groeien...
                  Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                  Jack Herer in scrog
                  The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Ok handen op mijn rug gehad. Maar krijg toch idee dat Ik wat moet gaan doen.
                    De aarde is nu volledig droog. Van onderaf gevoeld. Ze hangen niet meer zoals eerst door te nat. Maar nu beginnen ze meer te verkleuren of te verbranden. Tijd voor voeding?
                    Het is bij bijde planten.
                    Ik heb 90+ solution die ik wil gebruiken. Iemand goede ervaringen mee?

Ik heb ze alvast een klein beetje water gegeven. Ze moeten natuurlijk niet uitdrogen.

Last edited by Dirkkkuit; 4 August 2014, 12:41.

Comment

Ff water gegeven, ging zeker 10 ltr in per pot voordat het er onderuit druppelde. Wortels al onderin te voelen en komen ook al aan de oppervlakte. Ik heb de kleinste alvast een heel klein beetje 90+ solution gegeven (0,5%). Ff kijken wat dat gaat doen en anders kan zij vast wennen aan de voeding die zij straks gaan krijgen.
                      Stam gemeten, zijn 23mm.
                      Lengte plant 1,30mtr.

Comment

Het leuke van het kweken vind ik toch ook wel het uitproberen. Ben van de onderste takken stekken aan het maken. Gewoon in de aarde gestopt, buiten. Kijken of ze blijven leven en wortels maken. Geen extra poefpaf gewoon knip en in de grond ermee. Verder verschillende lengtes en aantal bladeren geknip. Kijken wat dat doet. Ik laat ze allemaal lekker groeien puur voor leer en vermaak. Uiteraard deel ik deze ook met jullie. Deze stekken staan inmiddels al een week in de grond.

Comment

Ben benieuwd :p

Comment

Comment

Thanks for the tips FlintStoned

Comment

Hoi, tijd voor een Update.

Ondanks de vele regen toch nog dagelijks water moeten geven. Ze gingen slaap hangen. Eerst dacht ik dat ze te nat stonden maar na een controle onderaan de bak te voelen Was de aarde toch echt kurk droog. Water gegeven en paar uur later weer vrolijke planten. Waarschijnlijk hebben ze zoveel bladeren dat de regen niet in de bak kan komen.
                                Nog geen voeding gegeven.
                                Ik heb het idee dat er eentje begin van de bloei vertoont. Maar dat kan ik mis hebben natuurlijk ben maar een leek.

Stekjes eens gecontroleerd. Twee eruit getrokken en yep, wortels. De andere zijn gegroeid als ik ze vergelijk met oude foto's. Ik heb er niets aan gedaan gewoon in de aarde buiten. Regen heeft de rest gedaan. Zelfs de tussenknips van een steel hebben wortels gegeven, haha.

Comment

Bezig...
                                X