Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Haze Berry & Fruit Spirit van Royal Queen Buitenteelt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Haze Berry & Fruit Spirit van Royal Queen Buitenteelt

Je bladerdek leid idd alle regen af. Rondom de stam zet je plant ballastzouten af. Als dat daar zou natregenen zouden deze afvalstoffen weer richting drinkwortels spoelen. De natuur zorgt er echter voor dat het rondom de stam droog blijft.

Leuk die stekjes puur op natuur, nice.

Comment

Ik heb ook besloten om niets meer te doen aan knakken of toppen. De plant word groot, waarschijnlijk toch niets aan te doen. Ik laat hem maar en hoop op het beste. Ze steken al een halve meter boven de schutting uit. Gelukkig zit ik met mijn tuin in het midden van een straat rijtjeshuizen. De planten zijn alleen te zien vanaf de buren. Hopelijk zijn ze allemaal goed gezind. Mijn buren naast me heb ik al wat van de oogst beloofd dus die heb ik al gerust gesteld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirkkkuit View Post
        Hoi, tijd voor een Update.

Ondanks de vele regen toch nog dagelijks water moeten geven. Ze gingen slaap hangen. Eerst dacht ik dat ze te nat stonden maar na een controle onderaan de bak te voelen Was de aarde toch echt kurk droog. Water gegeven en paar uur later weer vrolijke planten. Waarschijnlijk hebben ze zoveel bladeren dat de regen niet in de bak kan komen.
        Nog geen voeding gegeven.
        Ik heb het idee dat er eentje begin van de bloei vertoont. Maar dat kan ik mis hebben natuurlijk ben maar een leek.

Stekjes eens gecontroleerd. Twee eruit getrokken en yep, wortels. De andere zijn gegroeid als ik ze vergelijk met oude foto's. Ik heb er niets aan gedaan gewoon in de aarde buiten. Regen heeft de rest gedaan. Zelfs de tussenknips van een steel hebben wortels gegeven, haha.

mooie plantjes !!! denk wel dat deze een mooie opbrengst zullen hebben ook

Comment

@ak49 bedankt. En ik hoop dat de opbrengst lukt. Als de regenbuien nu klaar zijn en de rest van de periode beetje mooi weer blijft komt t best goed. Desondanks heb ik ook wel het idee dat deze soort het best goed buiten doet.
          En we moeten hopen dat er geen gemene boeven rond lopen hier. Maar goed, een beetje goede karma uitstralen dan komt t wel goed.

Verder heb ik best wel geluk met deze planten. Ik heb er nauwelijks geen werk aan gehad. Bijna nooit water gegeven en ze groeien flink. Maar daar komt verandering in. Moet nu dagelijks water gaan geven. Ik ben gisteren ook begonnen met een beetje voeding mee te geven. Ik heb verder geen meters dus ga het puur op gevoel en op het oog doen.

Comment

Foto's van de bloei
            Wat zien die donkere knopjes er vreemd uit. Zijn toch geen Bananen toch?

Comment

Voor zover ik zie is dat gewoon een calyx van voorbloei die door de koele nachten paars is geworden en geen banaantje

Comment

Gelukkig maar. Dan komt het vast goed.

Comment

Dag allemaal. Bijde planten doen het goed. Eentje al in de bloei de andere nog niet. Helaas ben ik zo stom geweest om de planten niet meteen te labelen. Nu weet ik niet welke wie is. Nu denk ik wel te kunnen achterhalen welke wie is. Op de site van Royal Queen Seeds staat omschreven dat de Fruit Spirit een 60% sativa is en de Haze Berry een 80% sativa. Verder staat er bij de Haze Berry dat zij zeer dunne bladeren heeft wat mij ook logisch lijkt omdat zij een meer sativa is dan de FS. Als ik naar de planten kijk zie ik ook wel verschil. Kijk zelf maar op de eerste foto zie je dunnere een donkere bladeren dan op foto twee. Kan ik nu dan uitgaan dat de eerste de HB is?

Wat ook nog een meetpunt kan zijn Is de aangegeven bloei tijd. De HB bloeid 10 weken en de FB 8 weken. Aangezien alleen de plant van foto 1 in de bloei staat kan ik hier misschien iets uit opmaken? De planten zouden in principe toch pas bij 12/12 in de bloei schieten? Dus waarom is de ene wel en de andere niet in de bloei?

Comment

Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                    Jack Herer in scrog
                    The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Bedankt voor de reactie Jack. Het punt is de Fruit Spirit heeft ook de Blue Berry in zich. Wat me ook opvalt is dat de ene donkerder groen is als de ander.
                      Last edited by Dirkkkuit; 28 August 2014, 18:45.

Comment

Naast de vragen betreft de bloei en soort herkenning heb ik nog een vraag. Nu beide planten aan de bloei zijn begonnen zal de voeding vast op beginnen te raken uit de aarde. Welke voeding kan ik het beste gaan gebruiken straks? Alvast bedankt voor de moeite iedereen

Comment

Welke aarde gebruik je? En welke voeding heb je tot nu toe meegegeven?
                          Wil je bio of niet?

Ik gebruik Plagron Alga Bloom en vanaf de vierde week ook nog Plagron Green Sensation, ben daar zeer tevreden over.
                          Maar elk z'n voorkeur...
                          Geen ervaring met andere merken.
                          Grtz Jack
                          Jack Herer in scrog

Comment

Ik heb potgrond van de gamma gebruikt. Nog geen voeding gegeven behalve een heel klein beetje 90 plus solution. Ik wil het wel bio houden idd. Heb geen meters. Liefs zonder meters kweken maar als dit echt veel beter is en niet al te veel geld kost kan ik die evt. Aanschaffen.

Comment

Met bio hoef je niets te meten...
                              Jack Herer in scrog

Comment

Is die Plagron die jij gebruikt ook bio?

Comment

Bezig...
                                X