Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Haze Berry & Fruit Spirit van Royal Queen Buitenteelt
Re: Haze Berry & Fruit Spirit van Royal Queen Buitenteelt
Jeetje wat lastig zo een growshop te vinden als je niet online wilt kopen. Was net in Amsterdam heb er daar gelukkig een gevonden.
Helaas hadden ze geen Plagron Bloom maar wel BioBizz Bloom en BioBizz Topmax. Deze beide meegenomen. Hoop dat dat ongeveer het zelfde is. Wat ik nog wel heb gelezen is dat zij ook BioBizz grow aanraden de gehele periode dus ook in de bloei. Nu heb ik tijdens de groei helemaal geen voeding gegeven omdat er nog genoeg in de grond zat. Hrb ik nu dan genoeg aan alleen de bloei voeding?
ze zullen je altijd aanbevelen meer te gebruiken dan nodig zolang je het maar van hun shop koopt, alleen bloom en topmax is prima hoor growshops willen gewoon zoveel mogelijk geld aan je verdienen
Eigenlijk wilde de shop mij helemaal niets verkopen. Ik vroeg om Plagron en die had hij niet. Toen vroeg ik heb je een andere. Toen zei hij ja BioBizz Bloom. Ik gepakt uit stelling. Zei hij 8,50. Vroeg ik is het niet beter om ook nog iets extra te geven later in de bloei? Ja dat kan topmax. Ok. Daarna heb ik op internet gelezen dat zij ook grow adviseren vandaar de vraag. Maar die advies komt natuurlijk van BioBizz om de genoemde redenen van jou. Dus alle lof voor de growshop, haha. Maar ben blij dat ik het hiermee afkan. Thanxs voor het geruststellen.
Ben begonnen volgens het schema en 1ml per liter bloom gegeven. Topmax nog even wachten tot een week of twee denk ik.
Alle adviezen zijn welkom. [emoji1]
En dat zeg je vanwege je ervaring met Biobizz, Ilikebigbuds ?
Ja het KAN wel, natuurlijk kan het, het kan ook op tomatenvoeding.
Dus je kunt het proberen natuurlijk. Zolang je geen tekorten ziet gaat het goed.
Maar voor het beste resultaat heb je ook Grow, Heaven en Alg nodig.
Ik heb hier een keer opgeschreven wat er allemaal in zit enzo.
Thanxs QnQ. Het beste zal zijn om alles te gebruiken dus. Ik hoop dat de voeding die nog in de 125 liter potgrond nog genoeg aanvulling geeft naast de nu extra bloei voeding. Mocht ik tekorten gaan zien (hoop dat ik daar de skills voor heb) ga ik wel groei voeding bijgeven dan. Aangezien ik ook in het begin geen groei voeding heb gegeven had ik er ook niet aan gedacht. Maar toch ben ik wel een beetje gerust gesteld omdat anderen blijkbaar ook succes halen met alleen bloei voeding. Ga toch eerst proberen nu, ben alweer weg uit Amsterdam. Bedankt voor alle info mannen. Moet uiteindelijk toch zelf de keuze maken he, haha.
Ik heb goed weer voor je besteld hoor,dat kunnen de buitenkwekers wel gebruiken.
Hoop dat je er wel een 500 gram afhaalt!!!Het is wel een joekel hoor,dikke stam.
Das wel een gesleep he met zoveel buiten?Nou in elk geval een paar week zonder regen.
He succes dirk
Hey tuin, goed weer kunnen we zeker gebruiken. Wat bedoel je met gesleep? Die van mij blijven gewoon met weer en wind buiten hoor.
Ik heb nu om de dag voeding gegeven maar zie steeds meer gele bladeren en ze worden ook lichter groen. Na lezen over voeding en blad problemen denk ik dat ze meer voeding moeten hebben dus ik ga over op elke dag 1ml/1ltr. En misschien wel snel naar 2ml/ltr bloei voeding. Wanneer kan ik het beste met de topmax beginnen?
Comment