Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Haze Berry & Fruit Spirit van Royal Queen Buitenteelt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Haze Berry & Fruit Spirit van Royal Queen Buitenteelt

Ze groeien met de dag. En wat zijn de meiden vrolijk.

Comment

Van die voeding weet ik niks maar topharder das wel in het laatste van de bloei denk ik.
      Heb je er een schema bij?
      Anders even een schema googlen.Ach die toppen worden wel groot hoor.Hou goed de rot in de gaten.Dan bloeien ze wel af hoor.

Comment

ze staan er mooi bij , doe zo verder
        succes ermee

Comment

Thanks tuin en B2N.
          Ik heb nog een leuk beest gevonden.

Ik kon het niet laten.
          En nog een foto van een tussen topje.

Comment

leuk dat paars dat zal een lekker weedje worden
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

@QnQ, nee totaal geen ervaring met Biobizz maar de vraag was of het nodig was.. en nodig is het niet zoals je zelf al zegt zolang je geen tekorten ziet is het niet nodig... of het voor een betere opbrengst zal zorgen dat is weer een heel ander verhaal naar mijn idee.
              https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Vraag van vandaag.

Van een plant zijn de bladeren steeds lichter groen aan het worden. Heeft deze voeding te kort?

Ik vermoed dat de haze berry minder voeding verbruikt dan de fruit spirit omdat het een haze soort is en daarom donkerder blijft. Ik ben vrij laat begonnen met bijvoeden. Ik ben nu een week bezig met bijvoeden. De plant die lichter kleurt staat ongeveer een week in de bloei. Ik voed volgens schema.

Op de eerste foto kan je de bladeren zien overlappen van bijde planten en kleur verschil zien.

Comment

ziet er goed uit hoor!!
                  misschien een beetje maar ik zie niks om je druk over te maken
                  grtzzz succes
                  Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Volle maan 2014: 8 oktober en 6 november. Als de volle maan oogsttijd klopt raad ik dat de Haze Berry op 8 oktober klaar is en de Fruit Spirit 6 november. Maar uiteraard gaan we kijken of de toppen wel klaar zijn dan.
                    De Haze Berry beginnen al flinke toppen te vormen [emoji2]

Comment

wat een plaatje

iedere soort heeft een eigen kleur

ik zie wel dat ze aangrenzen aan een 'servitudeweg'
                      hopelijk krijg je geen ongewenst bezoek

Comment

Zo die kun je niet meer wegsteken voor de buurt...
                        Staan er wel lekker bij zo te zien.
                        Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                        Jack Herer in scrog
                        The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Dacht dat ik een voeding probleem had. Nu blijkt dat de dames last hebben van spint. De gene waarvan de bladeren geler zijn heeft ook meer spint. Meteen flink nat gespoten dit had ik al lang niet meer gedaan dacht dat niet nodig was. In iedergeval tegen spint wel dus.

Betreft de gele bladeren.
                          Het kan ook nog wat QnQ al aangaf. Het is belangrijk dat de plant ook nog groei voeding krijgt. Sommige kunnen het wel redden zonder maar beter is met.

Het lijkt erop dus dat de haze soort iets beter zonder de groei voeding kan dan de White Widow soort. Volgend jaar maar groei voeding erbij kopen.

Comment

Comment

Prachtig
                              Baas in eigen brein.

Comment

Thanks. vind ze zelf ook erg mooi. Trichomes beginnen al een beetje milky te worden hier en daar op de paarse plant. Haartjes al beetje bruin. Toppen worden niet groter meer maar wel dikker. Zal niet heel lang meer duren denk ik.

Comment

Bezig...
                                X