Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Haze Berry & Fruit Spirit van Royal Queen Buitenteelt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Haze Berry & Fruit Spirit van Royal Queen Buitenteelt

Volgens mij moet ik de plant als deze bruine haartjes heeft al gaan spoelen. Zal dan stoppen met voeding geven aan an deze plant. Goed idee?

Helaas op beide planten meeldauw gevonden. Gelukkig nog kleine plekjes alleen. Bespuiten met melk nog zin denken jullie? Of bladeren verwijderen en hopen op snelle afbloei.

Comment

Als je denkt dat je trichomen zover zijn dat je kunt gaan spoelen dan uiteraard stoppen met voeding.
      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Heb ook meeldauw gevonden in mijn plant, einde bloei, heb de bladeren verwijderd en tot nu lijkt de plant er geen last van te hebben.

Comment

Ik ga zo alle bladeren verwijderen met de aanslag en alleen nog maar water geven aan die ene. Die red het wel tot oogst. Ik oogst liefst vroeg omdat ik van energieke high hou. Dus dat is weer een voordeel. Die andere moet ik afwachten of die het red die moet wat langer helaas.

Comment

Dan ga je allemaal wonden aan de plant maken waardoor toprot allemaal open deurtjes heeft.
            Als de trichomen net beginnen met milky worden kan het nog wel 1-2 weken duren voor alles milky is.
            Die doorzichtige trichomen wil je er eigenlijk niet teveel van.
            Een energieke high is leuk, maar als die maar 5 minuutjes duurt schiet het niet op.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Wat adviseer jij dan?

Comment

Trichomes zijn nu

Comment

Gisteren kleine top geknipt. Deze wordt toch niet echt groot. Gedroogd twee uur in de heteluchtoven. En gevaporized. Smaakt naar zeewier. Maar goed dat was natuurlijk te verwachten en heb de smaak voor lief genomen. Maar werd er lekker high van. Dus de potentie zit er al aardig in.

De meeldauw is niet echt verder aan het groeien dus laat de plant dan maar met rust en hoop op een paar weken goede afrijping.
                  Verder beginnen ze gigantisch te ruiken. Volgens mij kunnen jullie het ook ruiken nu als je naar buiten gaat. In mijn slaapkamer komt het in iedergeval naar binnen waaien.

Comment

Toppen gedroogd in een heteluchtoven????

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Post
                      Toppen gedroogd in een heteluchtoven????
                      Ik weet t. Totaal verkeerd. Maar juist omdat er zoveel toppen aan mijn planten zitten kan ik een beetje experimenteren. De fluffy toppen heb ik toch niks aan. Heb er al stekken van getrokken. Met succes een bloeiende ini-mini plant. En oogst en droog op verschillende manieren de kleine topjes. Puur voor leer en vermaak. Had een topje in de auto meegenomen om te drogen bij de ventilatie. Droog? Nee maar ach een heerlijke lucht verfrisser. Lol? Zeker.

Comment

Ook weer geleerd, niet goed gedroogd wiet krijg je echt keelpijn van. Nu al twee keer opgestaan met zere keel. Haal toch nog maar ff beetje in de shop om tijd te overbruggen haha

Comment

Comment

Volgens mij zit er rot in je toppen

Comment

Comment

Comment

Bezig...
                                X