Goedemiddag forum,
Allereerst weet ik niet of ik dit op de juiste plek zet, ik hoor het wel
Op dit moment ben ik al bezig met AK snow AF buiten. Dit is regulier zaad waarvan de mannen zich nog kenbaar moeten maken, deze kan ik dan vervangen door dit feministische zaad na ontkieming.
Ik heb gekozen voor Big Bang van Green House Seeds op aanraden van Angel en S.A.D. auto ( Sweet Afgani Delicious)op aanraden van Urban .
Bij zamnesia besteld, want daar had ik nog een tegoedbon van. De Blue Mammoth van Barneys Farm heb ik zelf uitgekozen vanwege het mooie kleurtje , heb ik gistermiddag bij 420shop besteld, deze komt nog binnen.
Ben beetje laat misschien met de AF's, dan had ik maar niet zo lang moeten treuzelen met de keuze van zaad...
In de Ranzijn zag ik zaai en stekgrond van cocopeat en ik dacht dat gaan we proberen.
IMAG0233[1].jpgIMAG0237[1].jpg
Mmmm zit wel wat zand in.....
IMAG0235[1].jpg
De aarde ziet er mooi rul uit.
Zaadjes van de Big Bang en S.A.D. rechtstreeks in de "droge" aarde geplant
en wat Aptus Startbooster 1: 100 rondom het zaadje heen gedruppeld.
Op Aptus etiket werd geadviseerd om wortel erin te dopen en aangezien ik na ontkiemen geen wortel ga "blootleggen"
dacht ik ik druppel maar wat rondom. 1 ml is 20 druppels dus heel weinig vocht toegevoegd.
Bij een zaadje is er per abuis "veel"gedruppeld , we zien wel wat dat doet.
Ik merk dat ik tegelijkertijd preciezer maar ook makkelijker wordt, dat is een rare combi.
Preciezer door alle info hier op het forum en de ontvangen adviezen,
maar als ik er tegelijkertijd rekening mee houd dat het met de zaden of plantjes verkeerd kan gaan, door of buiten mijn schuld,
ben ik minder "krampachtig" bezig dus dat voelt als makkelijker
IMAG0238[1].jpg
Zo nu wachten op het ontkiemen,
zodra de Blue Mammoth binnenkomt gaan deze ook het donkere gat in.
Tot laters
Allereerst weet ik niet of ik dit op de juiste plek zet, ik hoor het wel
Op dit moment ben ik al bezig met AK snow AF buiten. Dit is regulier zaad waarvan de mannen zich nog kenbaar moeten maken, deze kan ik dan vervangen door dit feministische zaad na ontkieming.
Ik heb gekozen voor Big Bang van Green House Seeds op aanraden van Angel en S.A.D. auto ( Sweet Afgani Delicious)op aanraden van Urban .
Bij zamnesia besteld, want daar had ik nog een tegoedbon van. De Blue Mammoth van Barneys Farm heb ik zelf uitgekozen vanwege het mooie kleurtje , heb ik gistermiddag bij 420shop besteld, deze komt nog binnen.
Ben beetje laat misschien met de AF's, dan had ik maar niet zo lang moeten treuzelen met de keuze van zaad...
In de Ranzijn zag ik zaai en stekgrond van cocopeat en ik dacht dat gaan we proberen.
IMAG0233[1].jpgIMAG0237[1].jpg
Mmmm zit wel wat zand in.....
IMAG0235[1].jpg
De aarde ziet er mooi rul uit.
Zaadjes van de Big Bang en S.A.D. rechtstreeks in de "droge" aarde geplant
en wat Aptus Startbooster 1: 100 rondom het zaadje heen gedruppeld.
Op Aptus etiket werd geadviseerd om wortel erin te dopen en aangezien ik na ontkiemen geen wortel ga "blootleggen"
dacht ik ik druppel maar wat rondom. 1 ml is 20 druppels dus heel weinig vocht toegevoegd.
Bij een zaadje is er per abuis "veel"gedruppeld , we zien wel wat dat doet.
Ik merk dat ik tegelijkertijd preciezer maar ook makkelijker wordt, dat is een rare combi.
Preciezer door alle info hier op het forum en de ontvangen adviezen,
maar als ik er tegelijkertijd rekening mee houd dat het met de zaden of plantjes verkeerd kan gaan, door of buiten mijn schuld,
ben ik minder "krampachtig" bezig dus dat voelt als makkelijker
IMAG0238[1].jpg
Zo nu wachten op het ontkiemen,
zodra de Blue Mammoth binnenkomt gaan deze ook het donkere gat in.
Tot laters
Comment