-edit-
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
3 x White Widow, 3 x Jack Herrer, 3 x Super Queen, 1x ??? - Super-Cropped & 100% organic!
Collapse
X
-
3 x White Widow, 3 x Jack Herrer, 3 x Super Queen, 1x ??? - Super-Cropped & 100% organic!
Last edited by Mindfulnesz; 10 December 2014, 22:52.'God wants spiritual fruits, not religious nuts'Tags: Geen
-
Re: Eerste keer kweek + kweek verslag!
Mijn complimenten voor je opzet en schrijfwijze van je kweekverslag !
Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post@En nog ff een vraagje, Angel777... Waarom die naam?
Toevallig geinteresseerd in spiritualiteit/numerologie/gidsen/engellen etc. etc?
er waren eens 777 engelen
776 ervan zijn dood
ik ben de laatste die overgebleven is schijnbaar
Het heilige getal 7 komt veel voor in de Bijbel. Het is het getal van de volheid van God (7 geesten voor zijn troon). Drie maal 7 is 777, dit is de aanduiding van de goddelijke volmaaktheid.
Maar verder is Angel een bescheiden man
Comment
-
Re: 3 x White Widow, 3 x Jack Herrer, 3 x Super Queen, 1x ??? - Super-Cropped & 100% organ
Ik word blij van je topic daarom dacht even kijken of er wat nieuws is!
Foto 2 kan maar zo een man zijn of een herma.. DEnk eigenlijk gewoon een man, die groeien altijd als kool.
de overige 9 moeten idd nog even staan ivm langere nachten.
groeten
Comment
-
Re: 3 x White Widow, 3 x Jack Herrer, 3 x Super Queen, 1x ??? - Super-Cropped & 100% organ
haha mooie aanwinst je brengt ze ongetwijfeld tot een mooie afbloei uiteindelijk! als ik zie hoe je andere planten er bij staan gaan deze ook top worden met een beetje van je liefde good luck!
grtz bigbud
Comment
Comment