Hallo iedereen!
Dit is mijn 2de kweek en 2de kweekverslag van dit jaar en hoop dat ik niet te laat ben met deze 2 autoflowers.
Mijn vorige kweek ben ik eind maart mee begonnen en is uiteindelijk tot een goed einde gekomen.
Het vorige kweekverslag heb ik niet helemaal bij kunnen houden met bijv. foto's en updates, omdat ik veel andere dingen te doen had.
Zo heb ik het begin proces van de kweek ook niet meegemaakt en heeft iemand anders dat voor mij gedaan.
Ik ga er voor zorgen dat ik dit kweekverslag goed bij ga houden met genoeg foto's en updates.
De twee Bubble autoflowers heb ik op 13 Juli geplant en zijn nu al twee dagen boven de grond.
Ik heb ze in kleine potjes geplaatst voor de ontkieming(met stek en zaaigrond).
Ze gaan over een tijdje in hun vaste pot van 9 liter met universele potgrond.
Ik gebruik tot nu toe alleen nog maar bloei simulator en geen andere grow middelen.
Is het misschien handig om nog groei en wortel simulator aan te schaffen?
de plantjes staan op dit moment voor de balkon deur(met de deur open) niet direct in het zonlicht.
Heb verder geen lampen en dat soort dingen dus ik hoop dat ze niet te veel gaan strekken.
En wanneer zou ik de plantjes direct in het zonlicht kunnen plaatsen?
Hieronder een aantal foto's van de twee dames.
DSC_0071.jpg DSC_0072.jpg DSC_0073.jpg
Als mensen nog tips en toevoegingen hebben hoor ik het graag!
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Is het mogelijk om de plantjes nu al in de volle zon te zetten of kunnen ze daar nu nog niet tegen? Het is 31 graden en lijkt mij net iets te warm voor de jonge plantjes.
Heb ze op dit moment in de schaduw gezet op het balkon.
Dit is mijn 2de kweek en 2de kweekverslag van dit jaar en hoop dat ik niet te laat ben met deze 2 autoflowers.
Mijn vorige kweek ben ik eind maart mee begonnen en is uiteindelijk tot een goed einde gekomen.
Het vorige kweekverslag heb ik niet helemaal bij kunnen houden met bijv. foto's en updates, omdat ik veel andere dingen te doen had.
Zo heb ik het begin proces van de kweek ook niet meegemaakt en heeft iemand anders dat voor mij gedaan.
Ik ga er voor zorgen dat ik dit kweekverslag goed bij ga houden met genoeg foto's en updates.
De twee Bubble autoflowers heb ik op 13 Juli geplant en zijn nu al twee dagen boven de grond.
Ik heb ze in kleine potjes geplaatst voor de ontkieming(met stek en zaaigrond).
Ze gaan over een tijdje in hun vaste pot van 9 liter met universele potgrond.
Ik gebruik tot nu toe alleen nog maar bloei simulator en geen andere grow middelen.
Is het misschien handig om nog groei en wortel simulator aan te schaffen?
de plantjes staan op dit moment voor de balkon deur(met de deur open) niet direct in het zonlicht.
Heb verder geen lampen en dat soort dingen dus ik hoop dat ze niet te veel gaan strekken.
En wanneer zou ik de plantjes direct in het zonlicht kunnen plaatsen?
Hieronder een aantal foto's van de twee dames.
DSC_0071.jpg DSC_0072.jpg DSC_0073.jpg
Als mensen nog tips en toevoegingen hebben hoor ik het graag!
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Is het mogelijk om de plantjes nu al in de volle zon te zetten of kunnen ze daar nu nog niet tegen? Het is 31 graden en lijkt mij net iets te warm voor de jonge plantjes.
Heb ze op dit moment in de schaduw gezet op het balkon.
Comment