Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buitenkweek white widow autoflower

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: buitenkweek white widow autoflower

Ik had hetzelfde met mijn northern lights inhet begin, ook van die rare nieuwe scheuten, en traag groeien.
    Het probleem heeft zichzelf opgelost.

Ik heb 1tje buiten laten staan, en 1tje enkele dagen onder een lamp gehad.
    De plant die een paar dagen onder een lamp heeft gestaan is nu veel groter, dus misschien
    kun je het ook proberen.

Bij mij lag het denk ik aan de batmix grond (teveel voeding) of te natte aarde in het begin.
    In de zon die dingen en hij trekt wel langzaam bij.

Comment

ok bedankt voor de tip ga ik zeker proberen . nog effe en de pineapple sativa kan ook buiten hopelijk volgende verslag heel wat beterschap

Comment

20140808_183431.jpg20140808_183415.jpg de white widow doet het al veel beter de blaadjes komen terug inorde en er beginnen zich al kleine buds te vormen nu nog wachten op de pineapple sativa tot deze buiten kan . Heeft er iemand tips om een kleine zaailing zo snel mogelijk te doen groeien ?

Comment

Zorg voor de juiste ph en ec, en bid voor een mooie nazomer.

Over een dag of 8 worden de dagen even lang als de nachten, en dat is het moment waarop buitenplanten gaan bloeien.
          Lets not criticize but legalize

Comment

kan ik deze white widow autoflower nog verpotten nu deze in de bloei staat ? ik zou hem heel graag wat groter hebben en volgens mij blijft hij zo klein omdat hij in cocopeat staat en de aarde lang vochtig blijft en ik dus deze niet veel water kan geven . zou hem verpotten in grond met perliet . of is dit al te laat ?10609189_841213812563221_1294671816_n.jpg

Comment

In bloei maakt je plant niet echt veel nieuwe wortel meer aan. Ook na verpotten zal ze niet echt groter worden in bloei.

Comment

Ok maar zouden de toppen niet groter worden dan ? Alvast bedankt voor de reactie !

Comment

Als je eerder (voor de bloei) had verpot wel ja, nu zal dat weinig gaan uitmaken. Je moet nu natuurlijk wel zorgen dat ze niet ondervoed raakt maar verpot je nu nog en ze maakt in de nieuwe grond nauwelijks wortel aan dan zal ze daaruit ook weinig tot niks kunnen opnemen he.

Comment

Ok dan laat ik hem staan . Maar probleem is dat de grond lang nat blijft dus kan ik hem niet veel voeding geven

Comment

Pot afschermen. Knip een plastic wegwerpbordje in tot het midden en daar maak je een gat voor de stam, Bordje rond je stam schermd de pot van regen af. Bordje op de kop gebruiken.

Comment

Zie mijn kweekverslag. Verpotten in bloei van 12 naar 32 ltr. Ik heb de emmer er om weg gesneden. Daarna stam gespleten door storm en nog staan ze mooi.
                        Baas in eigen brein.

Comment

dus volgens jou zou ik er dan wel voordeel uithalen ?

Comment

Ik weet niet of je het tegen mij hebt maar mn planten staan er redelijk goed bij.
                            Baas in eigen brein.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eerstekeer View Post
                              Ik weet niet of je het tegen mij hebt maar mn planten staan er redelijk goed bij.
                              jep ik had het op jou . sorry ben het vergeten te tangen . ok dan ga ik deze morgen in andere grond zetten en hopen dat hij een paar vette buds op levert

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

waar kan ik eigenlijk jouw kweekverslag zien ?

Comment

Niet trekken. Desnoods met een spatel optillen. Beter niet doen als de grond nat is. Als het droog is is de kluit lichter en compact.
                                Baas in eigen brein.

Comment

Bezig...
                                X