Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Laat kweek verslag White widow - 60 day wonder - think different
Collapse
X
-
Re: Laat kweek verslag White widow - 60 day wonder - think different
Aangezien het forum het niet leuk vind als ik foto's hiernaartoe wil uploaden dan maar zo ! ,
Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more from users.
Plantjes gaan lekker
Think different : 72cm
White Widow : 73 cm
60 day wonder : 44cm
Ze ruiken lekker en het toppen bij de ww heeft goed aangeslagen ze is mooi in de breedte aan het groeien !
Comment
-
Nou het forum vind het wel leuk als je de foto's hier upload hoor! :p. Denk alleen dat je het niet op de juiste manier doet. Plantjes zien er goed uit. Ben deze zomer voor het eerst een kweekje begonnen en had ook WW staan. Inmiddels 2 geoogst. Ben benieuwd. Ik zie dat je ook Think Different hebt staan. Ben erg benieuwd naar dat soortje, veel positiefs over gelezen. Kun je misschien ook een rookverslagje plaatsen over de Think Different? Als het namelijk een fijne sativa is met zo'n grote opbrengst voor een AF. Dan weet ik al welk soortje ik volgend jaar neem.
Cheers,
JessyB
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JessyB View PostNou het forum vind het wel leuk als je de foto's hier upload hoor! :p. Denk alleen dat je het niet op de juiste manier doet. Plantjes zien er goed uit. Ben deze zomer voor het eerst een kweekje begonnen en had ook WW staan. Inmiddels 2 geoogst. Ben benieuwd. Ik zie dat je ook Think Different hebt staan. Ben erg benieuwd naar dat soortje, veel positiefs over gelezen. Kun je misschien ook een rookverslagje plaatsen over de Think Different? Als het namelijk een fijne sativa is met zo'n grote opbrengst voor een AF. Dan weet ik al welk soortje ik volgend jaar neem.
Cheers,
JessyB
Comment
Comment