Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laat kweek verslag White widow - 60 day wonder - think different

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Laat kweek verslag White widow - 60 day wonder - think different

Dus autoflowers kunnen eigenlijk niet in de volle grond ?
    Dat lijkt me op z'n minst twijfelachtig.

Zolang je ze maar meteen in die grote pot of volle grond doet vanaf zaadje en niet k_tten met overpotten, da's de fout die vaker gemaakt wordt.
    De plantjes in dat topic hebben een maand in een klein potje gestaan.
    Da's precies de groeiperiode van sommige autoflowers.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dat je het niet in de volle grond kan zetten heb ik nooit gezegd. Ik heb ook niet gezegd dat je nooit een grote pot moet nemen.. Waar het om gaat is of de plant het nodig heeft. Da's gewoon afhankelijk van de soort. Ik vind zo'n kuip gewoon overdreven voor een autoflower, en heb geregeld de klacht langs zien komen dat de autoflower maar relatief klein blijft in zo'n grote pot.. Hier lijkt het dan nog wel mee te vallen, dat geef ik toe. Maar ik zou niet een pot groter dan 20L nemen.. Over het overpotten van Autoflowers verschillen ook weer de meningen. Dit jaar heb ik ook autoflowers verpot met een maat van mij, beetje wortelstimulator erbij, en de planten waren zo weer op gang! Zo heeft iedereen zijn eigen manier..

Comment

Gestopt met voeden van de think different AF

mn ww leeft weer gelukkig na al die stress en de wond is mooi genezen nu altijd een flinke stoot voeding voor haar ik ga er vanuit niks af te halen alhoewel ze nu net in de bloei staat maar het was toch een gratis zaadje en een experiment

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

White widow 74 dagen

Think different 74 dagen dik in de bloei

Comment

Blaadje wordt beginnend paars?!
          Kan iemand me zeggen wat dit is?

Comment

Hallo ? kan iemand helpen ?

Comment

genetica? koude? kunnen al 2 oorzaken. of de plant is bijna op haar einde
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
                genetica? koude? kunnen al 2 oorzaken. of de plant is bijna op haar einde

Vandaag een stukje geknipt ivm toprot begin

Comment

Waar is de rot?
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
                    Waar is de rot?
                    Weg
                    Voor de rest heb ik alles nog ff laten staan en de fan leaves geremoved

Comment

Ongv 3 uur zitten knippen om alles mooi en netjes te doen heel mn droog doos zit nok vol ik gok ongv een kleine 100 gr droog voor de think different ik zal morgen overdag wat duidelijkere foto's maken
                      Veel dikke stevige toppen ongv even groot als mn hand!

En nog een grammetje schaar hasj gemaakt
                      En een zooi knip afval vol thc voor de space cake.

Ik raad de Think different van dutch passion aan omdat het in een aardig korte tijd een leuke opbrengst geeft!
                      Nu ben ik geen brood kweker en hou ik dit allemaal lekker zelf
                      Maar stel je voor dat je er 10 heb staan dan heb je binnen c.a 83 dagen 1 kilo! / 3500,-

KORTOM: Er komt volgend jaar weer dutch passion in de tuin! Ik ben verkocht!

Dutch passion heel erg bedankt!

En dan heb ik nog mn experimentje staan dat is het gratis zaadje van wietzaadjes.nl de White widow die staat nu ook al topjes aan te maken maar als ik zo naar het weer kijk mag ik denk ik al blij wezen als ik er nog 5 gr afhaal
                      Last edited by YoungGrower98; 21 September 2014, 01:37.

Comment

Tot zo ver gaat ie erg goed met de mishandelde plant!
                        White widow feminised gratis via wietzaadjes.nl
                        Ze staat lekker in de bloei en ik kijk wel wat ze doet ik had haar neer gezet met de gedachte niks meer te doen heel zware wind hier en een aantal regen buien gehad maar geen rot oid,
                        En ze krijgt c.A 7 hoofdtoppen :o en dat allemaal in zo'n klein emmertje! Volgend jaar neem ik 2 think differents in 1 80l kuip en 3 60 day wonders in 1 80l specikuip wel met wieltjes onder zodat ze makkelijk te verplaatsen zijn!

Comment

Viel me net op dat je dezelde weegschaal hebt (blokker)?

Mooie kweek trouwens
                          wel zeer mooie obrengst voor een af'tje
                          Die ww gaat toch wel meer als 5g halen hoop ik
                          Last edited by grinderke; 25 September 2014, 19:19.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grinderke View Post
                            Viel me net op dat je dezelde weegschaal hebt (blokker)?

Mooie kweek trouwens
                            wel zeer mooie obrengst voor een af'tje
                            Die ww gaat toch wel meer als 5g halen hoop ik
                            Yup blokker hahaha,
                            En die ww ik zou het niet weten met die regen hier...

Toch mooi 56gr van de thinkdifferent gehaald terwijl ik hem erg laat er in heb gegooid

Comment

Mooi resultaat
                              Van die think d en 60day
                              Proficiat

Comment

56 Gram, dikke prima! Komt nog wel een rookverslagje he? ;p

Comment

Bezig...
                                X