Hoi iedereen,
Ik heb dit forum wat laat ontdekt dus ik ben al even bezig met mijn plantje (gestart sinds 7 Juli). Het gaat dus om 1 NL autoflower van dutchseedshop.
Gewone grond gebruikt voor groenten en ik heb sinds 3 dagen wat voeding van dcm toegevoegd (tomatenvoeding voor 100 dagen).
Bij deze wat foto's van de vooruitgang:
Start:
photo 1.jpg
Na 1 nacht kiemen (goed afgesloten met folie):
photo 2.jpg
En groeien maar!
photo 3.jpg
sorry voor de verkeerde rotatie (te laat gemerkt):
photo 5.jpg
Hier zijn de problemen begonnen. Op 1 nacht tijd was er een half blad weg. Nog geen beestje gezien:
photo 8.jpg
photo 9.jpg
Hier heb ik witte sporen ontdekt op de nieuwe blaadjes (op de volgende foto heb ik deze al gedeeltelijk proberen weg te spoelen met water). Ik dacht dat ik per ongeluk vuil water had gebruikt. Zijn dit trips misschien?
photo 6.jpg
Ook heb ik een klein wit vliegend beestje ontdekt te zien op deze foto (iphone kwaliteit ;( ).
photo 7.jpg
Misschien is mijn grond te vochtig?
photo 10.jpg
Ik heb vandaag ontdekt op dit forum dat de ph meter die ik gebruik helemaal niet te vertrouwen is. Jammergenoeg heb ik al getracht de ph waarde te verlagen met water + citroensap.
Kan dit de oorzaak zijn van de witte vlekjes op de bladeren?
Ik ben benieuwd naar morgen...
Alvast bedankt voor jullie feedback!
Groetjes
3DEFFECT
Ik heb dit forum wat laat ontdekt dus ik ben al even bezig met mijn plantje (gestart sinds 7 Juli). Het gaat dus om 1 NL autoflower van dutchseedshop.
Gewone grond gebruikt voor groenten en ik heb sinds 3 dagen wat voeding van dcm toegevoegd (tomatenvoeding voor 100 dagen).
Bij deze wat foto's van de vooruitgang:
Start:
photo 1.jpg
Na 1 nacht kiemen (goed afgesloten met folie):
photo 2.jpg
En groeien maar!
photo 3.jpg
sorry voor de verkeerde rotatie (te laat gemerkt):
photo 5.jpg
Hier zijn de problemen begonnen. Op 1 nacht tijd was er een half blad weg. Nog geen beestje gezien:
photo 8.jpg
photo 9.jpg
Hier heb ik witte sporen ontdekt op de nieuwe blaadjes (op de volgende foto heb ik deze al gedeeltelijk proberen weg te spoelen met water). Ik dacht dat ik per ongeluk vuil water had gebruikt. Zijn dit trips misschien?
photo 6.jpg
Ook heb ik een klein wit vliegend beestje ontdekt te zien op deze foto (iphone kwaliteit ;( ).
photo 7.jpg
Misschien is mijn grond te vochtig?
photo 10.jpg
Ik heb vandaag ontdekt op dit forum dat de ph meter die ik gebruik helemaal niet te vertrouwen is. Jammergenoeg heb ik al getracht de ph waarde te verlagen met water + citroensap.
Kan dit de oorzaak zijn van de witte vlekjes op de bladeren?
Ik ben benieuwd naar morgen...
Alvast bedankt voor jullie feedback!
Groetjes
3DEFFECT
Comment