Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beroofd

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Beroofd

zuur als mensen je oogst weghalen blijft toch wel erg moeilijk om een geschikte guerilla spot te vinden.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Heribei View Post
      Nee er staat nog 1 plant. Alles is geoogst wat bloeide maar 2 tot 4 weken... heb hals overkop maar een old farmer nepal mee genomen die verderop stond 3-4 weken te vroeg maar beter iets dan niets.
      Wilt niet altijd zeggen dat het niet opgerold hoeft te zijn. Ze willen nog wel is een paar laten staan. En dan wachten tot jij terug komt.
      Bij mij was ook het zelfde. Ze hadden er dn wel 2 laten staan.. Ong. andere halve maand later ging ik kijken nadat het mij was gemeld dat er 8 kwijt waren.. Waren de 2 overgebleven ook weg.
      Maar als jij het zegt geloof ik je. Ik vertel je alleen mijn ervaring
      sigpic

Comment

4 weken te vroeg = niets.
        Die hebben ze vast niet voor de wiet geoogst.

Ik heb weleens gelezen dat ze zo'n gecamoufleerde camera opgehangen hadden op de paden richting de plantjes.
        Dan sta je mooi in beeld met je snufferd.
        Gelukkig zijn ze hier meestal niet zo slim. Dan ruimen ze eerst de planten op en gaan daarna pas onderzoek doen.
        Toch kun je best oppassen, bijvoorbeeld hier op de Veluwe staan heel veel camera's waarmee men 's nachts het wild kan observeren.
        Grappig als je daar opeens voorbij komt fietsen met een zak grond op je rug en een gieter aan je stuur
        Last edited by QnQ; 9 September 2014, 17:47.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

pff die dieven zijn echt zielige mensen. Dat die nu toch eens zelf de moeite doen om te kweken ipv te stelen pff echt laag.
          Ik vindt het echt jammer voor je man maar je kan anders proberen om binnen te kweken vanaf nu. Dan ben je al zeker veilig voor dieven.
          Als je er binnenkort zo 2 zie rondlopen met rooie ogen geef ze er een blauwe van mij.

Comment

Jullie kunnen misschien best wel is gelijk hebben verdomme...
            Er stond een white widow die net een paar dagen bloeide vroeg me al af waarom die compleet is weg gehaald. Maar dat zou het kunnen verklaren. Ik zit hier in Flevo dan nog best safe volgens mij qua opsporing zie of hoor er nooit iets over? Er staan er nu ook nog 2. Maar verwacht niet dat ze zo vriendelijk zijn neem jij die maar dan delen we wel.
            Last edited by Heribei; 9 September 2014, 20:07.

Comment

Of het waren jochies van 12. Die weten er nog niet zoveel van. Ik geloofde oprecht tot mijn +/-13e dat je de blaadjes moest roken.
              Dan heb je aan een volle plant natuurlijk meer dan aan een stel toppen!
              Daarbij komt; de scholen zijn weer begonnen, dus het is wel een heel coole binnenkomer als je aan je klasgenoten kunt vertellen dat je weet waar een wietplant staat.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ha LR2 Ik ken dat de stoer doenerij en opstekerij op scholen .

Comment

Tuurlijk jongens... rip in me tuin ook nog 2 plantjes waarom niet? Zo is er toch gvd geen lol meer aan zeg jezus.

Comment

Oh zo fijn, dat terugkerende gespuis.
                    Die komen gewoon elk jaar je wiet ophalen heh, je tuin staat bekend bij ze.
                    Als er een keer iets gestolen is kun je daar wel bijna op rekenen, tot je er een keer eentje doodslaat, dan ben je er vanaf.
                    Had je de koeiebellen niet opgehangen ?
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Gewoon een val zetten heribei. Als die lui telkens blijven jatten dan mag je ze best even laten voelen dat je het er niet mee eens bent.

Comment

Nee, heb nu nog een grote heribei in scrog staan die kregen ze natuurlijk nooit mee. Maar zullen ze vast voor terug komen maar zal ze een stap voor zijn. Zet straks me draadloze piepers in de tuin met lijntjes maar weer en dan de sensor in me kamer niemand die nog in de tuin kan lopen zonder dat ik wakker word. Zeer jammer dat het zo moet gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noordlicht View Post
                          Edit > closed account
                          Welk account?

Comment

Super erg balen

Comment

verrot slaan moet je ze
                              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Bezig...
                              X