Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buiten Kweek 0.1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Buiten Kweek 0.1

Korting op 420shop
    Hoi, ik heb er dit jaar ook maar eens een paar buitengezet, 1 in de volle grond en twee in bakken. Het is een BubbleGum volgens mij, althans dat zei diegene die de stekjes gegeven heeft.

IMG_20140807_191949.jpgDeze dame staat in de volle grond en staat er netjes bij volgens mij
    IMG_20140807_192105.jpgZe staat in ieder geval in stevige schoenen

En nog wat aangezichtjes...
    IMG_20140807_192133.jpgIMG_20140807_192152.jpg

Deze hebben het daarintegen wel erg zwaar gehad, maar het ziet er naar uit dat ze er bovenop komen (potten te klein, en tijdens afwezigheid verzopen in de potten ondanks afvoer)

IMG_20140807_192228.jpgIMG_20140807_192236.jpg

Ik heb verder geen report eigenlijk , heb ze in de grond gezet en water en eten gegeven.

Ben benieuwd als ze in bloei gaan.

Tot Ziens

Re: Buiten Kweek 0.1

Wow, dat er goed uit. Misschien moet ik volgend jaar, toch maar een paar tegels weghalen en dan een plant proberen in de volle grond.

Bij het vlak maken van me tuin (tegels) viel het me op dat er grond onder de tegels zit, geen zand.
    Nu ligt er wel een dun laagje zand, maar dat haal ik zo weg, en stort er dan een zak tuinaarde in.
    Lets not criticize but legalize

Comment

Succes.
      Zal wel lekker smaken, Bubblegum van buiten!
      http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/36203-

Comment

Wow...De halve straat ziet je planten staan ? !
        Je durft wel !

Als die vol dikke toppen staan lok je niet alleen oom agent.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Wau ....
          God was never on your side..

Comment

Dat is een mooie volle dame

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
              Wow...De halve straat ziet je planten staan ? !
              Je durft wel !

Als die vol dikke toppen staan lok je niet alleen oom agent.
              Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Moest direct aan dit filmpje denken XD

Comment

Die twee mannen in dat filmpje maken zich schuldig aan diefstal. Ze rijden langs en denken, hmm lekker buit zeg. Gaan naar binnen en nemen de plant met toppen mee. De andere plant laten ze afknippen en achter. Hoe vreed is dat. Zitten nu op het politiebureau laten te blowen met zijn allen.

Comment

'Als wij ervanaf weten is het niet meer gedoogd'. What the fuck!! Wat is dat voor bizarre regels man!! Mag het nou wel of niet. Domme regering. Ik stem alleen nog maar op partijen voor de legalisering.

Comment

Onmogelijk staan in omsloten tuin en op het dakterras. Buren en achterburen weten er van. Buurvrouw van 84 en de achterbuurman heeft in de sixties niet anders gedaan

Comment

Wauw nette struiken man!! Jaloers ! Had je vorig jaar ook zulke knapperts?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirkkkuit View Post
                        Die twee mannen in dat filmpje maken zich schuldig aan diefstal. Ze rijden langs en denken, hmm lekker buit zeg. Gaan naar binnen en nemen de plant met toppen mee. De andere plant laten ze afknippen en achter. Hoe vreed is dat. Zitten nu op het politiebureau laten te blowen met zijn allen.
                        Dat was me de eerste keer dat ik filmpje zag al opgevallen.
                        Ik had toch echt iets van bleek water over die toppen geflikkert. De pest pleuris voor die smeris.
                        Lets not criticize but legalize

Comment

Nee voor het eerst, heb er eind april 4 stuks 2 weken voor gegroeid binnen, en toen naar buiten gegooid. Gaan alle vier wel goed, alleen staan er 3 op pot en 1 maar in de grond. Achteraf beter alle 4.... Ga wel stekken maken maandag van die grote, binnenin materiaal genoeg. (of kan dat niet?, zie nog geen bloeiverschijnselen?) En dat plant is sterk genoeg denk ik zo.

Comment

Met het oog op de aanstormende weerstoestanden heb ik haar maar alvast een jas aangetrokken, zou niet willen dat ze even snel bij de enkels afbreekt

IMG_20140810_143649.jpgIMG_20140810_170530.jpgIMG_20140810_170625.jpg

Dakkapel voor de toppen is rekening mee gehouden

Tot de volgende.

Comment

Haha ziet er goed uit!

Comment

Bezig...
                              X