Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Da's niet raar toch ?
De bloei is afhankelijk van het aantal uren donker, niet van de lengte van de plant.
Op dit moment is het licht van 6:16 tot 21:14.
15 uur licht dus, en pas 9 uur donker.
Tegen dat het 12 uur donker is zul je wel bloei beginnen te zien. (dat is 25 sept)
Thanx voor de tip, had ik idd gedaan ja. Wat me wel opvalt is tegenstelling tot binnen er op de hele plant geen beestje te ontdekken is maar dan ook werkelijk geen een ? Geen slak, luis rups, spint of wat dan ook. Geen rare bladeren, geen beschadigingen.
Even een paar nieuwe picca's :
Ik had inmiddels er maar een soort van Dakkapel op gezet (2,6 meter was dus niet toereikend) maar het ziet er naar uit dat ik hem nog een keer moet verhogen, de groei is er nog niet echt uit...
Nope, nog niks te zien van bloei.
Als het kouder dan -5 gaat worden zul je moeten verwarmen dus je hebt nog wel tot december schat ik.
Misschien smaakt dit soortje niet zo best voor beestjes ?
Ik zie dat regelmatig, dat wantsen bijvoorbeeld een voorkeur voor een bepaald soortje hebben en dan een andere vrijwel met rust laten.
Daar valt nog wel wat te ontdekken op cannabis-ontwikkelings-gebied.
Er staan wat kleinere (1,2mtr) in potten buiten.
Is het raar als ik die naar binnen haal en op 12-12 set gelijk met de dag, zeg 0700-1900? De boel is op het moment vacant, kan ik er 3 in een controlled eviroment laten garen...
Comment