Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Allereerste kweek - 5x Super SKUNK Autoflower buiten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Allereerste kweek - 5x Super SKUNK Autoflower buiten

Korting op 420shop
    Hoi,

Het moest er ooit eens van komen en bij deze de gelegenheid gevonden.
    Dan snel maar even naar de growshop in Eindhoven gereden (Ikzelf ben een belg) en daar wat advies gevraagd en mij 5 zaadjes Super Skunk gekocht.
    Beetje info omtrent de Super Skunk AF.

Ikzelf ben nog een echte amateur,dit is de allereerste kweek ooit dus tips&tricks&commentaar zijn zeker welkom! Bedankt

21juli - Zaden ontkiemt tussen vellen keukenpapier, en +- 36uur later :

22juli - Al enig teken van leven ontdekt!

25juli - Gaven slecht weer dus hadden even voor een "voorlopig" afdakje gezorgd.

26juli - Eventjes binnen voor de venster genieten van het zonnetje

30juli - Begint wat vorm in te komen

2augustus - Plant stond buiten te genieten van het zonnetje terwijl wij daguitstapje hadden, begint het erg hard te regenen met als gevolg.. Onmiddelijk grote paniek!!

4augustus - Plantjes groeien goed!

7augustus - Wortels kwamen onderaan de pot uit (potten van 5l) dus werd het tijd te verpotten (Staan nu in 9L)

10augustus - Erg slecht weer vandaag (Zware stormbuien, af&toe zon dus maar besloten ze binnen achter de ruit te zetten..)

Momenteel geef ik nog geen extra voedingsmiddelen, enkel de potgrond die genoeg messtof bevat (heb ik mij laten vertellen?)
    Als ze in bloei komen heb ik de CANNA TERRA FLORES voor ze mee te voeden. Kwa water geven gaat het eigenlijk puur op het gevoel af.

Grtz!

Re: Allereerste kweek - 5x Super SKUNK Autoflower buiten

Een autoflower heeft zelfs geen voeding nodig, maar voor een extra opbrengst kan dit zeker geen kwaad! Vanaf ze begint te bloeien geef dan de helft van de aanbevolen dosering. Tot +- 2 weken voor de groei. Als je de laatste 2 weken niet spoelt met water en alsnog voeding geeft zal je wiet een chemisch smaakje krijgen (heb ik me laten vertellen :p)

Wees ook snel met overpotten! Hoe kleiner ze zijn, hoe gemakelijker het gaat en zo voorkom je dat je plantjes zich moeten herstellen en dan staan ze welisware stil. Het remt dus de groei.

Ik zie ook dat je laat bent begonnen, maar het moet nog lukken aangezien het autoflowers zijn. Enkel met hevige wind & regen even naar binnen halen, wind is goed, maakt je plant sterker en voorkomt schimmels/rot. Regenwater is op zich ook erg voedzaam voor je plant, beter dan kraantjeswater. Dus als je kunt zeker regenwater verzamelen! Succes ermee!

Comment

mooie plantjes !

Comment

mooie planten, ik loop 2 weekjes op je voor met mijn autoflowers crtitical jack dus vind het leuk om te kunnen vergelijken met hoe jou planten groeien en wat de mijne doen ik blijf je volgen! succes
        https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

@ScoobyDope : Thx voor de info! De rem ivm overpotten heb ik al gemerkt toen ik in het begin 1tje had overgepot.
          Deze loopt nu een week achter maar is terug volgend! Thx alvast voor de info

@greekindicalover : Thx!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door Ilikebigbuds View Post
          mooie planten, ik loop 2 weekjes op je voor met mijn autoflowers crtitical jack dus vind het leuk om te kunnen vergelijken met hoe jou planten groeien en wat de mijne doen ik blijf je volgen! succes
          Thx! Heb je ook een topic lopen dan hou ik deze ook id gaten

Omdat er aardig wat wind is en de plantjes echt scheef waaien heb ik bamboestokje bij elke plant gestoken en met touwtje vastgebonden. Wel heb ik nog wat speling gelaten dat de stengel kan bewegen en niet gekneld zit. Was dit een slecht idee? (Foto binnen genomen doordat het net wolkbreuk was voor de foto)
          Attached Files
          Last edited by aRtii; 12 August 2014, 10:36.

Comment

31/08 - 02/09 ben ik met vakantie. Wat raden jullie aan? Buiten laten staan door weer&wind of ze gewoon lekker binnen voor de venster zetten? Dan krijgen ze wel zonlicht maar geen last van wind/storm/regen/..
            Voor ik vertrek geef ik ze dan wel nog een fameuze slok water of?

grtz

Comment

Ik zou ze buiten laten staan.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

Ook voor toprot en dergelijke?
                  Planten staan nu in 8l potten en hier wil ik ze ook in laten staan.
                  Kan dit kwaad?

grtz

De onderste (loof?) blaadjes beginnen wat gelig te zien?
                  oorzaak van teveel voeding in de potgrond ?
                  sorry voor de slechte foto's

grtz
                  Attached Files
                  Last edited by aRtii; 12 August 2014, 20:43.

Comment

Hey aRtii,
                    Om ze weer te verpotten zou idd de groei afremmen.
                    Tegen die tijd dat je op vakantie gaat zullen ze wellicht al in bloei staan.
                    Eerst even aansterken door buiten te laten staan.
                    Gr. 12BB

Comment

Geel blad is van te nat.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

1 plantje is een loofblaadje verloren en het andere ziet groen met gele plekken,ook zijn de bovenstengels paars aan het kleuren, iemand die weet wat hier aan de hand is?!!

Andere plantjes doen het gewoon goed en groeien goed.. Enkel 1tje die het wat moeilijk heeft..Foto's bijgevoegd
                        Attached Files

Comment

Hey aRtii,
                          Zoals QnQ zegt, staat deze waarschijnlijk te nat. De groei staat dan even stil.
                          Lobblaadjes heeft deze plant niet meer nodig.
                          Paars komt door de lagere temperaturen 's nachts. Dat is ook niet erg.
                          Belangrijker dus even het potgewicht checken. Is het medium idd te nat, dan laten drogen.
                          Daarna weer gewoon wateren, liever niet bij het stammetje [dan kunnen de lobblaadjes droog afsterven] . Meer rondom of van onder.
                          Goed dat de andere planten goed gaan!
                          Gr, 12bb

Comment

Plantjes stellen het goed en genieten van de zon! Dit is een verslaving om ze te zien groeien!
                            Je bent er continu mee bezig

Comment

Bezoek gehad,loopt er iemand tegen een plantje,valt de pot om en dr heleboel op de stenen..
                              Alles er terug netjes ingestoken, ik hoop dat ze het overleeft en minimale wortelbeschadiging heeft!
                              Grt

Comment

Bezig...
                              X