Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Allereerste kweek - 5x Super SKUNK Autoflower buiten
Re: Allereerste kweek - 5x Super SKUNK Autoflower buiten
Staan er mooi bij!
Maar die stokjes zijn zo overbodig, het gedeelte in de aarde gaat bovendien nog rotten na een tijdje, beter dat het plantje zelf sterker wordt...
Succes nog.
Oorspronkelijk geplaatst door JacktheBassView Post
Staan er mooi bij!
Maar die stokjes zijn zo overbodig, het gedeelte in de aarde gaat bovendien nog rotten na een tijdje, beter dat het plantje zelf sterker wordt...
Succes nog.
Goed dat ik dat weet! Thx!
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Oorspronkelijk geplaatst door IlikebigbudsView Post
ze zullen de komende weken wel snel groeien mits je ze buiten zet.
Ze staan normaal altijd buiten bij goed weer, als het slecht weer is onder het afdak en nu stonden ze op de slaapkamer omdat we bezoek kregen die hier niets van af weten. Thx voor de info allesinds!
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Zaterdag ga ik 2 weken op verlof maar ze gaan op logement bij een vriend die er ook mee bezig is.
ze staan nu in 7,5l potten en hij gaat ze nog verpotten naar 14L.
Is dit hiervoor niet te laat?
ook hebben de plantjes al last gehad van meeldauw op bovenkant blad (witte plekken)
en ook van roestvorming maar zijn hiertegen behandeld!
Nu hopen dat ze nog flink wat groeien! Want ik dacht dat na 5 weken de groeiperiode voorbij was?
Thx
AF's verpot je best niet... best zo snel mogelijk (van zaadje af zelfs al) in de definitieve pot zetten.
Zou het niet aanraden, iig gewoon zorgen dat er geen wortelschade is...
Zijn ze nog niet in voorbloei?
(een plant in bloei maakt trouwens geen wortels meer aan, als ze al in voorbloei zijn zou ik niet meer verpotten...)
21 september zijn de plantjes 8 weken oud.
Sinds vorige week krijgen ze om de 2a3 dagen 350ml water met Canna terra Flores.
Foto's op vorige post dateren van gisteren. Wanneer denken jullie dat ik moet stoppen met voeding geven?
die mag zeker nog wel een week of 4 minimaal, ik denk zelfs nog wel wat langer want die toppen moeten idd nog flink aan gaan dikken zodat je straks een lekkere vette plant hebt staan!
Succes
Zolang het niet vriest gaan ze niet kapot buiten.
Als je ze binnen gaat zetten, moet je dat pas doen als het donker is, en 's ochtends voor het licht weer buiten zetten.
Maar eigenlijk is het niet nodig dus.
Weekje of 6 nog wel. Ik zie pas beginnende bloei, dus het duurt nog even voor ze er zo uit zien :
Comment