Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Kan nog wel even duren voordat alles hier binnen is hoor, maar wel leuk om al een volger te hebben.
Even iet heel anders. Via de website afbeelding invoegen via url zorgt voor kleine afbeeldingen waarop je moet klikken. Als ik tapatalk op mijn telefoon gebruik krijg ik wel grote afbeeldingen. Enig idee hoe ik hier op de site de afbeeldingen groot gepost krijg?
Zal ik voor zorgen. En regelmatige foto updates. Dacht er trouwens aan om de zaden in de koelkast te bewaren hier. 30 graden buiten. Zaad gewoon in een glaasje water ontkennen ook. Tussen keukenpapier droogt heel snel uit hier.
kan je als zeep dan niet beter ecovert ofzo gebruiken? zepen die zich zelf afbreken? bespaart een hoop vervuiling aan je plantje!
ik ga zeker ook volgen! is eens een ander soort kweekverslag
Mijn zaden bewaar ik ook in de groente bak van mijn koelkast hoor met wat ik leest is dat de beste plaats.
Om zaadjes te omkiemen geeft iedereen zijn mening wat de beste manier is. Mijn ervaring is als beginnende kweker rechtstreeks in de aarde en er voor zorgen dat het vochtig blijft (lege petfles in 2 knippen en gebruiken als serre.)
En intussen met de tips en raad dat je al gelezen hebt in welke richting ga je gaan betreffende het water?
Die cola fles is ook een goede tip. Welke helft gebruik je dan? Onderste helft of bovenste helft met dop eraf voor ventilatie? Water denk ik nog over. Een water opslag gaat er in ieder geval niet komen. Actieve kool werkt ook maar een beperkte tijd totdat het verzadigd is. Het onkruid wat nu op de plak staat doet het het erg goed op. Ik denk dat ik er verder weinig aan ga doen en gewoon ga proberen.
Wasmiddel is al een biologisch afbreekbaar middel. Maar de vraag is natuurlijk hoe lang duurt het voordat het is afgebroken. Lang niet voordat het mijn plantje bereikt denk ik
Hee, Ik ben ook nieuw :p. Ik heb me al voorgesteld maar voor degene die het nog niet weten. Mijn naam is Nick, een beginnende kweker. Ik ben ook wel benieuwd wat er gaat gebeuren met jouw kweek. Dus ik ga het ook volgen.
Krijg net wat zaadjes in mijn hand geduwd die iemand hier in de wiet gevonden heeft. Gaat waarschijnlijk niets doen maar ga het toch probeerden. Profopstellinkje voor de echte dames straks.
Comment