Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek Antillen. (Panama ACE seeds)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Eerste kweek Antillen. (Panama ACE seeds)

    Ja en je kan misschien ook iets gebruiken zoals zo een zeer pikante saus. Of een aftreksel maken van de zwaartse pepers en dat dan rond uw planten doen. Dieren rieken allemaal beter dan ons en als ze die zeer pikante zaken gaan tegenkomen kunnen ze hun neusharen verbranden misschien en gewoon weglopen.

    Comment


      #62
      Re: Eerste kweek Antillen. (Panama ACE seeds)

      Misschien een oplossing om te werken met schrikdraad is zwakstroom dus ongevaarlijk voor dieren. zoiets bv. http://www.schrikdraad.net/huisdier-afrastering/

      En voor je water maakt van 1 ton een moerasgebiedje met riet is de beste filter die er bestaat in de natuur.

      Blijf je volgen su6
      Last edited by odyssee; 3 September 2014, 12:31.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

      Comment


        #63
        Re: Eerste kweek Antillen. Auto Purple (later Panama ACE seeds)

        Odyssee zoo iets had ik dus in gedachte om zelf te maken. Zoals mijn tekening aangeeft hierboven. Van het weekeinde eens kijken of dit ook zou werken dus.

        Comment


          #64
          Re: Eerste kweek Antillen. (Panama ACE seeds)

          Met dan zo kippengaas dan?
          En mischien voor geen in de grond te krijgen kan je dis oude fiets banden op de grond leggen en daar uw draad in. Binnenbanden wel te verstaan.

          Comment


            #65
            Re: Eerste kweek Antillen. Auto Purple (later Panama ACE seeds)

            Sorry matsy snap niet wat je bedoeld.

            Comment


              #66
              Re: Eerste kweek Antillen. (Panama ACE seeds)

              Ok. Ja als je wat gerookt hebt komen het idee wel goed in u hoofd maar niet goed uit de mond e

              Dus ik dacht even in eerdere berichten dat je je zorgen aan het maken was dat als je schrikdraad zou gebruiken dat het effect zou hebben op uw plant. Omdat die hagedissen ook onder de draad zou kruipen zou je dus de draad tot op de grond moeten plaatsen.
              Dan kan je dus het effect hebben dat uwe grond ook onder stroom zit. Daarom dacht ik van oude binnenbanden van fietsen op de grond eerst te plaatsen. Dus je snij ze in 2 en je bevestigd die aan de kant van de draad die op de grond gaat rusten. Rubber is een weerstand dus kan je grond ook niet onder stroom staan. Dit was het idee dat in mijn hoofd zat. Als ik ergens fout zat vergeet wat ik zei

              Comment


                #67
                Re: Eerste kweek Antillen. (Panama ACE seeds)

                Die pikante saus zou ik er pas op doen nadat je ze gegrild hebt.

                Die Engelse text is wel duidelijk.
                Ruim je tuintje op, zorg dat er geen plek is voor die beestjes om vlak bij je planten te schuilen en dek het water goed af.

                En verder ? I dunno...hier op de Veluwe hebben we wildroosters voor de herten en zwijnen.
                Misschien kun je met dat gaas een soort wildrooster voor hagedissen en leguanen maken ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #68
                  Schrikdraad omheining gemaakt van een muggen racket op stroom.



                  Dit is de proef opstelling. Ik kan je vertellen dat het niet fijn voelt voor mij. Laat staan een hagedis. De vraag is, schrikt het de hagedis af, op zal hij door de schrik juist naar binnen rennen. Morgen uitproberen. Stukje aas in het midden en eens zien of het er later nog ligt. Moet het aas natuurlijk wel afschermen voor de vogels dan. Hou jullie op de hoogte.

                  Korte demonstratie:
                  [filmpje verwijderd]
                  Last edited by Bringamosa; 12 September 2014, 03:13. Reden: [filmpje verwijderd]

                  Comment


                    #69
                    Re: Eerste kweek Antillen. (Panama ACE seeds)

                    Net gekeken, Niet slecht mischien kan je zulke plaatsen onder wat hout ofzo dan is die afgedekt voor de vogels

                    Comment


                      #70
                      Re: Eerste kweek Antillen. Auto Purple (later Panama ACE seeds)

                      [filmpje verwijderd]

                      Korte demonstratie, het werkt. Webcam met beveiliging software dat beweging detecteert en dan opneemt. Vandaar het blauwe randje om de hagedis. Heeft nog wel wat verbetering nodig, van het weekeinde wat meer experimenteren een dan gelijk wat fotootjes van de plantjes.
                      Last edited by Bringamosa; 12 September 2014, 03:12. Reden: [filmpje verwijderd]

                      Comment


                        #71
                        Re: Eerste kweek Antillen. (Panama ACE seeds)

                        Haha zie hem lopen lol. Echt goed afschrik systeem .

                        Comment


                          #72
                          Re: Eerste kweek Antillen. (Panama ACE seeds)

                          Hahahaha
                          grappig om hem in eens zo snel weg te zien sprinten xD
                          sigpic

                          Comment


                            #73
                            Re: Eerste kweek Antillen. (Panama ACE seeds)

                            Het idee is dus om dit OM de planten heen te plaatsen. Van het weekeinde eens proberen met wat lokaas en dan als dat werkt de gok proberen om de twe resterende plantjes buiten.

                            Comment


                              #74
                              Re: Eerste kweek Antillen. (Panama ACE seeds)

                              leuk filmpje!!
                              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                              Comment


                                #75
                                Re: Eerste kweek Antillen. (Panama ACE seeds)

                                Waar ligt dat eigenlijk de Nederlandse Antillen?

                                Comment

                                Bezig...
                                X