Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek Antillen. (Panama ACE seeds)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Eerste kweek Antillen. (Panama ACE seeds)

    Hopelijk wordt het alsnog een lekker rokertje, op naar de volgende ronde

    Maar dan wel zonder die leguanen
    sigpic *** https://popcorntime.io/ ***

    Comment


      Re: Eerste kweek Antillen. Auto Purple (later Panama ACE seeds)

      Hoop dat de volgende ronde beter wordt, dan de echte Panama en waarschijnlijk in het aquaponics systeem. To be continued, december/begin februari.

      Comment


        Re: Eerste kweek Antillen. Auto Purple (later Panama ACE seeds)

        hey gast ik zat je te volgen en ik kom van daar dus u preaching to the choir here..never ever put outoflower daar..unless u hv 1000 of them..je hebt 2 keuze ,sativa..of normale feminised zaden.,als je 400g pp wilt try een white widdow royal q ..je gaat je handen vol hebben,,,gwn goed water geven , auto flower is geschikt voor snel klein hoeveel heid omdat je in koude temp niet zo lang buiten kan..jammer check een normale fem en je gaat je dak uit

        Comment


          Re: Eerste kweek Antillen. Auto Purple (later Panama ACE seeds)

          Tnx! Ik heb sativa fem panama die ik ergens begin december ga laten opkomen. Ga binnenkort namelijk op vakantie. Ben trouwens ondertussen bezig met aquaponics, de groene doet het goed daarin, misschien een stekje van de Panama proberen.

          Comment


            Re: Eerste kweek Antillen. (Panama ACE seeds)

            Joo bringamosa. Succes met je volgende kweek. Als ik jouw was zou ik een lekkere kush nemen de volgende keer. Of sativa. Ik zou idd ook voor feminized zaden gaan kijken. Niet heel duur maar het wel waard.

            Comment


              Re: Eerste kweek Antillen. Auto Purple (later Panama ACE seeds)

              Tnx voor de tips, zoals ik al zei, ik heb fem panama zaden, sativa voor de volgende ronde

              Comment


                Re: Eerste kweek Antillen. (Panama ACE seeds)

                Feminized gaat je blij maken..als je diirect in de grond zet maak grote gat in de grond goed mengen met de mix die ze daar hebben. Golden tip.de boom waar de schaapjes en geitjes altijd slapen gebruik dat grond en mengt het met de loale mix potgrond.. Zorg voor bescherming om de plant heen .. Ik heb talloze strains daar gedaan...my good memories: ice , northernlights, big bud, jack herrer, silverhaze, ...all deze strains geven mij altijd min 300 g p/p dus..succes.. Men zal niet blij of mischien niet geloven maar zon is niet kunst zoals lampen..wind is niet lucht met behulp van een fan(ventilator)..de wiet gaat j de kualiteit ! Het slaat gwn harder en smaak gwn nmeer natuurlijk ..lekker.. Geniet ervan man.eindelijk iemand dat een echte wshit gaat proeven..good luck and blessings

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Nog een ding..zoek een ton zodat je wat regen water kan houden...esentieel..selfs regen het niet zo vaak..het regent wel s een keer of twee..die water noemen we daar sterkte voor de plant..

                Comment

                Bezig...
                X