Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x Shining Silver Haze + 1x Royal Painkiller XL

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

1x Shining Silver Haze + 1x Royal Painkiller XL

Korting op 420shop
    Attached Files
    Last edited by Tekkillaz; 26 October 2014, 15:18.

Re: 1x Shining Silver Haze + 1x Royal Painkiller XL

Klik onder je bericht op 'bewerken' en in de tekstverwerker dubbelklik op je afbeeldingen, dan kun je kiezen hoe groot je ze wilt hebben.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
      Klik onder je bericht op 'bewerken' en in de tekstverwerker dubbelklik op je afbeeldingen, dan kun je kiezen hoe groot je ze wilt hebben.
      Denk niet dat dat gaat, ik heb ze geupload met tinypic...

*edit: fixed!
      Last edited by Tekkillaz; 26 October 2014, 14:03.

Comment

hey
        ik had een vraagje . een vriend en ik hebben samen een tent gehaalt van 90x90x150 en omdat we met zijn tweee zijn willen we hier zoveel mogelijk planten ik kwijt kunnen
        we dachten aan zoon 20st 10 per man dus. ik was aan denken om potten te gebruiken van 15x15x20 is dit mogelijk of zijn ze te klein voor eeen goede opbrengst
        graag wil ik wat tips omdat ik nog niet zoveel weet van kweken . graag reacties groetjes

Comment

https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dutch stuff View Post
            hey
            ik had een vraagje . een vriend en ik hebben samen een tent gehaalt van 90x90x150 en omdat we met zijn tweee zijn willen we hier zoveel mogelijk planten ik kwijt kunnen
            we dachten aan zoon 20st 10 per man dus. ik was aan denken om potten te gebruiken van 15x15x20 is dit mogelijk of zijn ze te klein voor eeen goede opbrengst
            graag wil ik wat tips omdat ik nog niet zoveel weet van kweken . graag reacties groetjes
            Start je eigen topic
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dutch stuff View Post
                hey
                20 plantjes in zo'n klein tentje? je krijgt er daar amper 4 in..
                en idd:

Comment

om even on topic te komen weer, ik denk dat er weinig tot geen kweekverslagen te vinden zijn over de royal painkiller XL omdat deze soort nog vrij nieuw is als ik RQS site moet geloven: http://www.royalqueenseeds.nl/blog-n...een-seeds--n61 en de shining silver haze heb ik wel een kweekverslag van kunnen vinden op WF dus ik hoop dat je er wat aan hebt http://www.wietforum.nl/topic/77882-...g-silver-haze/
                  heel veel sterkte met je rug!

Grtz bigbuds
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ilikebigbuds View Post
                    om even on topic te komen weer, ik denk dat er weinig tot geen kweekverslagen te vinden zijn over de royal painkiller XL omdat deze soort nog vrij nieuw is als ik RQS site moet geloven: http://www.royalqueenseeds.nl/blog-n...een-seeds--n61 en de shining silver haze heb ik wel een kweekverslag van kunnen vinden op WF dus ik hoop dat je er wat aan hebt http://www.wietforum.nl/topic/77882-...g-silver-haze/
                    heel veel sterkte met je rug!

Grtz bigbuds

Ik bedoelde dan wel outdoor verslagen maar toch bedankt!

Comment

ah ok, heb er nog wel eentje gevonden alleen bij mij werken de foto's niet, misschien dat je er wat uit kan halen en dat de foto's bij jou wel zichtbaar zijn.

Comment

Enige dat het ze ontbroken heeft is de voeding, zo te zien. Verder staan ze goed, alleen hongerig.
                        De grond onder een grasveld is vrij arm (bij mij toch), als je daar wiet zet, kun je die best regelmatig gieten met voldoende voeding, of in de groei 3x p/w met bladvoeding als het teveel regent.

Verder...de beschrijving.
                        PXL (bloeitijd 8 weken!)
                        SSH (bloeitijd gemiddeld 10 weken!)

De oogstmaand die zaadmakers voorspellen is in de meeste gevallen niet haalbaar in ons klimaat.
                        Da's wel een algemene regel die de meeste kwekers kennen.

Beterschap met de rug man. Die painkiller ben ik benieuwd naar of dat werkt voor je.
                        De rug speelt hier ook op, net in de tijd dat er zoveel om het huis moet gebeuren kan je 's morgens niet eens opstaan of uit een stoel komen
                        Mijn ervaring is dat wiet niet echt helpt als die spieren in een kramp slaan. Het ontspant wel iets, maar niet voldoende. En ik ga niet apestoned de hele dag op de bank zitten eh..
                        Diclofenac werkt daarentegen een stuk beter, binnen een uur, dus daar sta ik mee op.
                        Gedurende de dag komt daar nog wat wiet bij en zo is het te doen voor mij. Nahja...hey, ik kan heen en weer naar het koffieapparaat binnen een half uur...da's mooi.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                        X