Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zolang het niet vriest gaan ze niet kapot en qua lichturen zal Spanje weinig verschillen.
Het is dus alleen de temperatuur waar je rekening mee dient te houden, in april kan die net zo laag zijn als nu.
Eind mei/begin juni is de ultieme tijd om te beginnen buiten.
Maar, zolang het niet vriest...wie houdt je tegen om wat te proberen zoals Inti.
ja precies gewoon voor de gein, voor de opbrengst koop ik wel zaadjes die ik in de zomer gebruik ( thx QnQ voor de Azaurius tip ).
Ik verwacht geen opbrengst, alleen problemen en daar kan ik weer van leren of misschien problemen eerder herkennen.
Nachttemp rond de 10 graden zo blijft dat ongeveer tot na de winter, sneeuw of vorst nog niet meegemaakt hier in Andalucia.
overdag rond de 16 met uitschieters naar boven als de zon schijnt, en in de kas nog een stuk warmer.
Heb nog ff nagevraagd in de growshop hier, het kan wel maar beter in februari beginnen met buiten plantjes.
Lichturen overdag Spanje 16-12 : 09.40
Lichturen overdag NL 16-12 : 07.43
Dus toch nog 2 uur verschil per dag
Dan gaan ze echt zeker niet dood Inti. 10 graden kunnen je schatjes makkelijk hebben! Misschien dat je ze kan groot groeien voor als het warmer word. Misschien kan jij wel bomen groeien daarzo. Jij kan gewoon in december al beginnen hahaha :p.
En eigenlijk bedoelt weedfan ook heb je nog een kamer over in spanje voor hem en een stukje uit je tuin
Die ziet zichzelf daar al liggen in een hangmat aan het strand, drankje, wietbomen van 2kg/stuk op de achtergrond...
Last edited by grinderke; 18 December 2014, 11:30.
wat foto's van vandaag, weet niet of de plantjes het in de kas gaan trekken 50 plus graden vandaag in die kas.
De meter begon raar te doen bij 50.1 graden dus heb de meter weer uit de kas gehaald.
Ik zie mezelf daar al lekker relaxen ja. Maar gaat toch goed? Misschien kan je voortaan zelfs autoflowers zetten. Die kan je dan ook in december/januari oogsten :p.
zorg anders voor betere ventilatie (een gat ofzo)?
ben toch wel weer s een beetje jaloers inti
die spaanse winter ziet er niet verkeerd uit
succes en laat de plantjes niet verbranden he
Comment