Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
als eerste de observatie dat de plantjes in de tuin langzamer groeien dan in de kas, maar zien er wel steviger uit dan de plantjes in de kas die zijn meer gestrekt en ieler.
Dus misschien beter gewoon de zaadjes in de tuin gooien en laten ontkiemen?
Er zijn 4 zaadjes ontkiemd die ik in de tuin had gestrooid.
Dus na de tweede keer een omgewaaide kas heb ik de resterende zaadjes uit de kas die nog te redden waren ook in de tuin gezet. Denk dat ze het daar meer na de zin hebben.
Om ook het verschil in grond/pot te bekijken ga ik er een paar uitgraven en boven op t terras zetten. Er staan nu ongeveer 6 plantjes in de tuin, degene met de minste zon ga ik weghalen.
ok klein updatje want er gebeurt niet veel gaat erg langzaam. Het is mogelijk om wat te laten groeien in de tuin maar slowwwwwwwww.
Ik ben gewend dat de planten verdubbelen per week in de zomer.
heeey inti t is idd nog niet veel maar de kweekkoorts begint hier wel heel erg te kriebelen als k die dames zo bij jou zie staan
kan je wel succes wensen maar heb jij volgens mij helemaal niet nodig
greetzzz en toch veel succes hahahah
ok als afsluiter, plantje in de tuin ruikt lekker heeft de grootte van een autoflower en weinig te oogsten. Het kan dus wel in de winter maar dan moet je er wel veel van planten.
Comment