Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Goed dat je er iets aan hebt! Ik vond het wel nodig om te beschrijven, je zult zien dat later dit jaar een boel mensen in de war raken. Die sprietjes verwarren ze dan met calyxen, of soms zelfs met ballen. Er zijn veel mensen die door dat misverstand gezonde planten hebben weggegooid, of mannen hebben laten staan ("want sprietjes zijn haartjes en haartjes zijn geen ballen, ook al hangen er flinke bananen achter, er zijn haartjes dus het is een vrouw"). Dat geven ze nooit eerlijk toe, maar toch..
Thanks voor het compliment!
Het is maar te hopen dat ze het buiten net zo goed doen Soulrebel. Deze zijn al een generatie verder, en zijn dus allemaal autoflower. Met een beetje mazzel kan ik mooie rozepaarse plantjes selecteren. Of tenminste een stel dat lekker smaakt.
Het probleem is alleen; ik begon de punisher generatie #2 met honderden zaden, die ouders brachten door mijn eigen fouten slechts een 20 stuks zaadjes #3 op. Van een selectie van 40+ stuks, gaat het nu naar een selectie van hooguit 10 stuks. Ik zit er over te twijfelen om het over te doen. Zodat de kans hoger is dat er wat leuks tussen zit. Maar goed, dat kost tijd en moeite. En die wil ik niet besteden in de zomer aan een binnenronde.
Man, dat doet me denken aan een iets wat me als kind is overkomen.
LR2 - als 8 jarig jochie - stampt tijdens het wandelen met de hond een rotte boom om.
Vader: LR2, als je dat doet, worden de boskabouters boos!
LR2: pffffff, echt niet! Die bestaan niet eens!
Vader: Jawel hoor, let maar op!
LR2 schopt een tweede boom om.
Vader: Doe dat nou niet, rotjong.
Vijf minuten later, valt er een dikke tak op LR2's hoofd.
Ik had een bruin streepje in mijn ondergoed staan, en ik ben maanden lang bang geweest in het bos.
Comment