Re: LR2's Garden of Eden 2015
Geweldig dames en heren! Erg leuk om te zien dat jullie er dit jaar (ook weer) bij zijn!
Om eerlijk te zijn, was ik wat lomp in mijn openingspost over GC en hyseeds. Gezien mijn ervaring met beide, voornamelijk GC, kan ik wel stellen dat ze het niet slechter doen dan andere seedshops. Het stukje klantvriendelijkheid is daar zelfs groter.
Neemt niet weg dat men over het algemeen een wenkbrauw mag optrekken bij zulke prijzen.
Om even terug te komen op de eerst gestelde vraag hier: ik ben niet gestopt!
DSCF7256.jpg
Verbazingwekkend genoeg leeft ze nog.
DSCF7257.jpg
Beetje last van toprot, dat wel.
DSCF7258.jpg
Die tabak is niet kapot te krijgen, derde jaar op rij!
DSCF7259.jpg
Zie je? Ze leeft nog! Een beetje dan..
DSCF7260.jpg
Onze hond is al 8 jaar dood. Nog steeds vind je de haren overal terug.
DSCF7262.jpg
Blueberry staat al in knop, autoflower en een opbrengst van zeker 200 gram per pot. Mooi spul.
Dit weekend pleur ik wat zaad de tuin in, en zien we wel wat er gebeurt. Het gaat er maar om dat ik af en toe naar buiten mag om te kijken hoe het er mee staat.
Geweldig dames en heren! Erg leuk om te zien dat jullie er dit jaar (ook weer) bij zijn!
Om eerlijk te zijn, was ik wat lomp in mijn openingspost over GC en hyseeds. Gezien mijn ervaring met beide, voornamelijk GC, kan ik wel stellen dat ze het niet slechter doen dan andere seedshops. Het stukje klantvriendelijkheid is daar zelfs groter.
Neemt niet weg dat men over het algemeen een wenkbrauw mag optrekken bij zulke prijzen.
Om even terug te komen op de eerst gestelde vraag hier: ik ben niet gestopt!
DSCF7256.jpg
Verbazingwekkend genoeg leeft ze nog.
DSCF7257.jpg
Beetje last van toprot, dat wel.
DSCF7258.jpg
Die tabak is niet kapot te krijgen, derde jaar op rij!
DSCF7259.jpg
Zie je? Ze leeft nog! Een beetje dan..
DSCF7260.jpg
Onze hond is al 8 jaar dood. Nog steeds vind je de haren overal terug.
DSCF7262.jpg
Blueberry staat al in knop, autoflower en een opbrengst van zeker 200 gram per pot. Mooi spul.
Dit weekend pleur ik wat zaad de tuin in, en zien we wel wat er gebeurt. Het gaat er maar om dat ik af en toe naar buiten mag om te kijken hoe het er mee staat.
Comment