Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

xslt66x 2015 project

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: xslt66x 2015 project

    Update?

    Comment


      #17
      Re: xslt66x 2015 project

      Komt, ben paar dagen van huis weg!

      Greetz,

      xslt66x


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

      Comment


        #18
        xslt66x 2015 project

        Zo ik zie dat het meer als een maand geleden is dat ik wat gepost heb. We hebben niet stil gezetten. En de planten ook niet, ik moest vorige maand voor een aantal weken van huis weg. En al mijn plantjes zijn uitgedroogd. Dus de vroege start heeft niet zoveel zin gehad. Ik had gelukkig nog wel een stek te wortelen gezet van de santa maria. Dit is het enige wat ik nu nog over heb. Nieuwe zaden verwacht ik morgen met de post en dan maken we een nieuwe start.

        Santa stekje doet het goed!
        Ik heb al even gekeken naar de blad probleem oplosser maar kom er niet uit. Bij de nieuwe bladeren staan de randen wat omhoog en ze zijn lichter van kleur. Heb nu al twee keer voeding mee gegeven met het water bionova super mix. Is dit een voedings tekort of teveel? Weet iemand dit?



        Bedankt voor jullie hulp en geduld!

        Growse makkers.

        Greetz, xslt66x

        Trouwens de verbrande puntjes die je aan de oudere bladeren ziet is oud zeer!


        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
        Last edited by xslt66x; 15 May 2015, 12:42.

        Comment


          #19
          Re: xslt66x 2015 project

          Update time: santa maria x blue berry stek gaat lekker problemen lijken over. Ondertussen drie spliffseeds gold rush ontkiemt, in plastic bekertje met zaai en stekgrond. De onderkant is eruit en heb ze me bekertje en al in de grond gezet. Twee in pot 1 in volle grond. Ook staat er nog een pp van FSO. Geen ervaring met deze breeder, maar we gaan het mee maken. Buiten de s x b stek valt er nog weinig te zien!

          Greetz,

          xslt66x




          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

          Comment


            #20
            xslt66x 2015 project

            S x B stek gaat echt heel mooi, ik ben van plan deze tegen de bloei weer te gaan stekken en als ik ook tevreden ben met de bloei hier een moedertje van te houden. En misschien zelfs wel een zaden kweekje. De PP en Gold Rush zijn allemaal op gekomen.



            Greetz,

            xslt66x


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

            Comment


              #21
              Re: xslt66x 2015 project

              We hebben een afdak/ semi kas haha we gaan zien of het wat is!

              Santa Maria x BlueBerry is nu zo'n 43 cm hoog. We hebben nog wel wat ruimte dus!

              Greetz,

              xslt66x


              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

              Comment


                #22
                xslt66x 2015 project

                Het gaat nog steeds fantastisch. Ik lees hier wel veel topics maar reageer niet zo heel veel eigenlijk. Alleen als ik me niet echt in kan houden. Ik ben een echt lurker dus. Een gold rush in de volle grond is uitgegraven door een kat. Wel staat er nu nog 2x gold rush fem, 1x PP fem en twee keer santa maria x blueberry ( blue santa ) regulier waarvan er een een dame is wat die komt van een moeder. Ik ben altijd zo'n stress kip wat betreft mijn planten als er kijk ontstaan er spontaan dertig ziektes en blad problemen terwijl er vaak niet zoveel aan de hand is. Haha dus probeer me wat minder druk te maken want als het goed gaat gaat het goed!

                De blue santa stek is nu 63 cm met volgens mij twijfelt ze tussen bloeien en groeien maakt wel wat rare bladeren aan, drie vingers en in elke oksel staat nu voorbloei. We gaan mee maken wat ze gaat doen. Ik ga ze niet verduisteren dit ga ik alleen met de pp doen.



                Misvormde blue santa in vollegrond, ik hoop stiekem dat dit een man is. Dan ga ik daar mijn blue santa stek mee bestuiven. Weer wat zaden voor volgend jaar. Wat ben opzich erg tevreden met hoe ze het doet. Alleen de bloei nog afwachten.



                Blue santa stek en een gold rush in een 100 liter bak.

                Bij de zijtakken van de blue santa stek gebeurt nu boven in dit weet iemand wat het is? Geen beestjes of iets te vinden.




                Gold rush in 20 liter pot en PP in 50 liter bak.

                Keep it green!

                Greetz,

                xslt66x



                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                Comment

                Bezig...
                X