Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider
Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark//Easy rider/Pineapple ch
Updateeee
Omdat ik 4 dagen niet thuis was hebben mn plantjes zonder water gezeten helaas, alles was kurkdroog maar bij de ak en blueberry was dit geen probleem.
De GWS en de easy rider zagen er niet helemaal goed uit, maar nadat ik net water heb gegeven zijn ze weer redelijk snel bijgetrokken.
De pineapple punch gaat echt nog heel erg slecht.. hoop dat die nog wat gaat doen, net wat universele potgrond rond het plantje gegooid misschien vind ze de aarde niet lekker ;(
Het rare is dat het aantal blaadjes wel hoger wordt maar de baadjes groeien gewoon niet..
Maargoed de ak en blueberry gaan super goed als dit zo doorgaat ga ik er wel behoorlijk wat grammetjes afhalen gok ik zo
Vraag me af of dit komt doordat het blad in de schaduw zit en de plant hem afwerpt, of door het droog staan, of te weinig voeding?
Is alleen bij de blueberry... zou ik eens moeten gaan bijvoeden?
Dan nu alles
Dag 52 (ak/blueberry)
Dag 21 (pineapple chunk)
Dag 9 (great white shark/easy rider)
Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider
Pineapple gaat denk ik niet meer goedkomen.. Zo'n formaat voor 21 dagen is te klein. Weet niet waarom de bladeren onderin geel kleuren.. Verder ziet het er veel belovend uit amigo!
Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark//Easy rider/Pineapple ch
Hallo Hypnotized,
Ik zit net je werk te checken mooie planten! wel hammer van de probleempjes hier en daar ik denk zelf dat ik daar nooit geen last van heb gehad omdat ik op een balkon zit.
Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider
heb net van steundhoofd vernomen dat het trips is, heb ook al 2x trips op mn plant gezien.
zal er voorlopig nog niks aan doen aangezien het maar 1 blad is op de hele plant die schade heeft.
Ze beginnen der heel mooi uit te zien Hypnotized! (y)
De Bleuberry en de Ak zien er keimooi uit !!
En zoals je zei zal de rest ook wel doorgroeien,, alleen iets minder mooi dan die 2 andere..
En ze groeien ook goed,, was een week geleden dat ik op je forum was gekomen & het resultaat mag er wel zijn
Dat is grappig hypno, ik zei spint, maar bedoelde trips. Hier ook een eenzame trips gespot met vleugels namelijk. De gevleugelde volwassenen kunnen eieren leggen, nog even blijven opletten dus.
Ik zie idd heel wat eitjes op elk blad zitten nu en denk dat het luizen of trips eitjes zijn... toch wel 15 per blaadje... net wat brandnetel bladeren gepakt ff laten staan in water em plant helemaal nat gespoten en gegoten, straks als die opdroogt ff kijken hoe t erbij staat anders ga ik ze ff allemaal met de hand killen
Aah dat zijn of trips of luizen.. Brandnetels moet je eigenlijk ongeveer 4 tot 5 dagen laten staan in water met een deksel erop. 2 keer per dag ff roeren. In de tussentijd gist het en dan kan je dat gebruiken in een plantenspray. Moet je wel wat verdunnen met water.
Comment