Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider
Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider
Klopt het dat de pineapple toch iets gegroeid is ? Als ik het vergelijk met de vorige foto's.
Heb je nog een microscoopje gekocht , alhoewel je de tricho's vorige keer beter had gefotografeerd dan nu je hele planten
Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider
Toch blijf ik denken dat je pineapple te nat staat, maar misschien is je aarde zo donker. Heb je de breeder al een mailtje gestuurd met de vraag of zo'n beperkte groei vaker voorkomt ?
Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark//Easy rider/Pineapple ch
Die staat in de volle grond dus te nat lijkt me best sterk, heeft zelfs 10 dagen fzo zonder watee gezeten in t begin... heb geen idee zou t zin hebben om wat fotos op te sturen naar wietzaadjes.nl en een nieuw zaadje te vragen? Denk dat t gwn een slecht zaadje is want die pineapple staat heel goed bekend.
Daarom juist, je moet niet om nieuw zaad vragen als ze coulant zijn bieden ze dat zelf aan. Je geeft op deze manier ook feedback waar ze wat mee kunnen doen. Ze hebben niks aan een 'slechte' batch zaad, de klanten die dat kopen, komen ws niet meer terug.
Die pineapple chunk lijkt een virus te hebben. Dat kan allerlei oorzaken hebben. Maar misschien schiet die nog door. Misschien niet..
De rest ziet er heerlijk uit!
ziet er lekker uit allemaal, alleen jammer van de pineapple chunk
genetica van barneys farm klinkt allemaal erg lekker maar zie vaak alleen grote rotzooi
Comment