Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider
Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider
Cannabis is geen lichtkiemer, het kiemt zowel in het licht als in het donker. De wortel wordt voornamelijk gestuurd door gravitropisme en niet zozeer door fototropisme.
Dat gaat toch nooit passen in een tomaten kasje?
Ik zou een viertal pc fans nemen. In elke hoek 1 monteren zodat je een circulerende luchtstroom hebt.
Ik heb vorig jaar ook een soort van formaat "tomatenkasje" voor autoflowers in elkaar getimmerd en ik zat te denken aan een kleine fan met een zonnepaneeltje. Zoiets http://www.dx.com/p/solar-powered-co...ats-caps-14570 , zou toch moeten werken zolang ie maar droog hangt er geen condens op vormt? Blijft het mooi koel in de volle zon en er is een beetje airflow voor de plantjes
Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider
Nope ziet er veel slechter uit steeds, ben t weekend niet thuis dus heb dr in de aarde gedaan, verwacht niks meer dus laat em daar lekker zitten, hopen voor een wonder, ga nieuwe bestellen
Volgende ga ik gewoon 12u int water leggen en dan in de aarde doen.
Comment