Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark//Easy rider/Pineapple ch

Ja nogal veel condens vandaag, was benauwde dag en af en toe regen dat zal het zijn geweest...

Ga ze niet in water leggen, doe hetzelfde als met de ak en blueberry, maar dan eerst 1L potje en als die geworteld is in volle grond.

Comment

Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark//Easy rider/Pineapple ch

Aah ok. Ben benieuwd naar jou nieuwe soortje

Comment

Net even mijn plantjes bekeken! Kwam een beestje tegen GRRR kga eens opzoekem wat het is, of iemamd hier moet het weten.
        Heb er een foto van, niet zo scherp mn tel werkte niet mee...

Tis klein, groen en toen ik t eraf haalde ging het springen, cm of 10 sprongetjes.

Links van het beestje zit al voorbloei? Of zie ik dit fout?

Comment

Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

Ja dat zie je verkeerd, die groene sprietjes zijn blaadjes. Pistils zijn wit.
          Buiten heb je beestjes, die grote kun je gewoon wegjagen of in een andere plant zetten.
          Of opeten, misschien zijn ze lekker ?
          Ik kan niet zien wat het is.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oh oke, bedankt!
            Snap dat er beestjes rondlopen, maar voor zekerheid even checken of t een rotbeest is.

Comment

Ben er weerr! ze gaan goed en de ak laat voorbloei zien

Dag 29

Ak:

Voorbloei!!

Blueberry:

Comment

Ziet er mooi uit! En ruik je al wat aroma als je eraan ruikt? :d

Comment

Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

Hey

Bij mij staat ook al en plant van maart maar ik gebruikt gefeminize zaad.
                  En staan er nog 4 lekker voor te groeien voor raam.
                  Welk zade merk gebruik jij ? Stekjes zien er mooi uit.
                  Veel seccus ik volg je al zeker
                  Zet je ook nog updat le als je geoogst hebt en hoeveel je per plant af haalt ?
                  Zou tof zijn kan ik mss eens vergelijken wat beste rendeert plaats 5 planten zo lang en groot te laten worden of paar kweeks auto achter elkaar te doen als weer mee zit
                  Greets ganjas
                  buitenkweek 2015

Comment

@hulk, jazeker!

@ganjas, huismerk van wietzaadjes.nl en de pineapple chunk van barneys farm.

Dat ga ik zeker laten weten! Lekker mn verslagje volgen alles komt erin

Comment

Ik vraag me een beetje af of de blueberry een man/herma is of dat de haartjes nog moeten komen..

EDIT

Lijkt toch een vrouw te zijn, of herma dan?
                      Last edited by Hypnotized; 25 May 2015, 16:38.

Comment

Dat zijn ballen zo te zien. Of tenminste, het is geen 100% zuivere vrouw. Dus inderdaad herma of man.

Je ziet op de eerste en tweede foto dat er een steeltje onder aan dat flubje zit. Dat gebeurt bij vrouwen nooit. Ook de segmentatie (opdeling als een geschilde mandarijn) geeft het een beetje weg. Die segmentatie bevat van binnen banaantjes.
                        Als je het turbo zeker wilt weten, dan kun je er best eentje afplukken en openmaken. Daarin vind je dan groene of misschien al gele banaantjes. In een vrouwelijk geslachtsdeel, zou je misschien 2 haartjes vinden, maar verder niets.

Ik zou ze rap apart zetten, want op de onderste foto zie je de linker bal die wat 'hoger' zit, al enigszins open staan. Die is dus al aan het rijpen. Mogen of overmorgen, of misschien een dagje later, bungelen daar de banaantjes uit.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bedankt voor het duidelijke antwoord.

Moet ik nu de ballen eraf plukken ? Zou er dan weer vrouwelijke bloei kunnen ontstaan?

Haal net 1 balletje eraf en zie niks van een banaan achtig iets, het is allemaal erg klein.

Als ik de balletjes er zo afhaal moet ik ze nog apart zetten?

Comment

ik zou ze de nek omdoen
                            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

De hele plant killen? Lijkt me niet nodig, op de laatste foto bovenin zie je ook vrouwelijke bloei.

Comment

Lastig te zeggen hypno, maar het lijkt idd op ballen.

Heb je nog een auto zaad of iets als vervanging ?

Comment

Bezig...
                                X