Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

Vergeleken met mijn plantjes lijken het wel bomen! Top man!
    Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
    Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

Comment

Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

Wel voortaan opletten met foto's maken amigo.. I can see you

Comment

Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark//Easy rider/Pineapple ch

Hahah ja hoorde t al, niet aan gedacht, maar erg goed ben ik niet te zien gelukkig

Comment

Hoe gaat het met de plantjes hypno?

Comment

Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark//Easy rider/Pineapple ch

Geen idee sinds vrijdag ochtend niet thuis geweest, morgen middag weer, dan update

Comment

Updateeee

Omdat ik 4 dagen niet thuis was hebben mn plantjes zonder water gezeten helaas, alles was kurkdroog maar bij de ak en blueberry was dit geen probleem.

De GWS en de easy rider zagen er niet helemaal goed uit, maar nadat ik net water heb gegeven zijn ze weer redelijk snel bijgetrokken.

De pineapple punch gaat echt nog heel erg slecht.. hoop dat die nog wat gaat doen, net wat universele potgrond rond het plantje gegooid misschien vind ze de aarde niet lekker ;(
              Het rare is dat het aantal blaadjes wel hoger wordt maar de baadjes groeien gewoon niet..

Maargoed de ak en blueberry gaan super goed als dit zo doorgaat ga ik er wel behoorlijk wat grammetjes afhalen gok ik zo

Vraag me af of dit komt doordat het blad in de schaduw zit en de plant hem afwerpt, of door het droog staan, of te weinig voeding?

Is alleen bij de blueberry... zou ik eens moeten gaan bijvoeden?

Dan nu alles

Dag 52 (ak/blueberry)
              Dag 21 (pineapple chunk)
              Dag 9 (great white shark/easy rider)

Ak:

70/71 cm hoog nu.

Blueberry:

75/76 cm hoog nu.

Pineapple chunk:

GWS:

Easy rider:
              Last edited by Hypnotized; 23 June 2015, 10:15.

Comment

Pineapple gaat denk ik niet meer goedkomen.. Zo'n formaat voor 21 dagen is te klein. Weet niet waarom de bladeren onderin geel kleuren.. Verder ziet het er veel belovend uit amigo!

Comment

Hoop dat ie langzaam bijtrekt, blijven leven zal die wel doen maar de bladeren zien er niet uit...

Die slappe gele bladeren komen weer van de grond af dus het zal met het te droog staan te maken hebben maargoed die gaan t toch ni meer redden.

Hier nog wat proof dat de kopertapr werkt, of ze vonden t plantje sws te vies hahah.

EDIT:
                  Heeft iemand een idee wat dit is? Zit maar op 1/2 blaadjes van de blueberry..
                  Last edited by Hypnotized; 16 June 2015, 11:24.

Comment

Hallo Hypnotized,

Ik zit net je werk te checken mooie planten! wel hammer van de probleempjes hier en daar ik denk zelf dat ik daar nooit geen last van heb gehad omdat ik op een balkon zit.

(Wat als nadeel weer heeft dat ik minder zon pak)

Ik zal voor je duimen!!!

Succes [emoji106]

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Comment

Al op de onderkant van de bladeren gekeken? Misschien een rups, luis, spint of andere zuigende insecten?
                      Balkon-kweek 2015

Comment

heb net van steundhoofd vernomen dat het trips is, heb ook al 2x trips op mn plant gezien.
                        zal er voorlopig nog niks aan doen aangezien het maar 1 blad is op de hele plant die schade heeft.

Comment

Ze beginnen der heel mooi uit te zien Hypnotized! (y)
                          De Bleuberry en de Ak zien er keimooi uit !!
                          En zoals je zei zal de rest ook wel doorgroeien,, alleen iets minder mooi dan die 2 andere..
                          En ze groeien ook goed,, was een week geleden dat ik op je forum was gekomen & het resultaat mag er wel zijn

Keep up the good work!!

Critical

Comment

Dat is grappig hypno, ik zei spint, maar bedoelde trips. Hier ook een eenzame trips gespot met vleugels namelijk. De gevleugelde volwassenen kunnen eieren leggen, nog even blijven opletten dus.

Thrips topic op JD

Preventief schijnt belangrijkste te zijn, want als de hel is losgebarsten is er moeilijk nog iets aan te doen volgens de info in het topic.
                            Balkon-kweek 2015

Comment

Ik zie idd heel wat eitjes op elk blad zitten nu en denk dat het luizen of trips eitjes zijn... toch wel 15 per blaadje... net wat brandnetel bladeren gepakt ff laten staan in water em plant helemaal nat gespoten en gegoten, straks als die opdroogt ff kijken hoe t erbij staat anders ga ik ze ff allemaal met de hand killen

Comment

Aah dat zijn of trips of luizen.. Brandnetels moet je eigenlijk ongeveer 4 tot 5 dagen laten staan in water met een deksel erop. 2 keer per dag ff roeren. In de tussentijd gist het en dan kan je dat gebruiken in een plantenspray. Moet je wel wat verdunnen met water.

Comment

Bezig...
                                X