Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark//Easy rider/Pineapple ch

Mooie groene tip GroeneHulk 😉

Wat is de verhouding met betrekking tot het aanlengen met water voordat het de plantenspuit ingaat?

Hoor graag je reactie 👍

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Comment

Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

Ola autoflower,

heb begrepen dat 1000gram brandnetels in 10l water gemengd moet worden. Wel het liefst jonge brandnetels. ( de verhouding wel aanpassen natuurlijk als je minder brandnetels hebt )

per 1L brandnetel gier weer vermengen met halve liter tot 1 liter water. Dit mag dab in je plantenspuit. Rijk aan fosfor voor je bladeren en het helpt een beetje tegen bladluizen. Beste om bladluis te bestrijden zijn lieveheersbeestjes larven.

Comment

Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark//Easy rider/Pineapple ch

Thanks 4 de feedback [emoji106]

@GreenHulk

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Comment

Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider

Kwam ook dezelfde plekjes tegen op 2 bladeren.. Ga ook maar ff brandnetels scoren. Thx voor de tip greenhulk!
          Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
          Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

Comment

Ik heb de plant ook nog 3x helemaal met de tuinslang afgespoten (onder bladeren door toppen) en toen ging t vannacht nog lekker regenen dus er zal wel een groot deel vd beestjes gekilled zijn of weg zijn

Comment

Update

Er is eigenlijk niet zoveel gebeurd alleen die beestjes een beetje, er veel hoger gaan ze niet worden denk ik, de ak kan nog wat groeien denk ik maar de blueberry zit zowat aan het eind. Gok 85 cm voor blueberry en 90 cm ak op t eind lijkt me best mooi toch zijn nu 73 (ak) en 77 (blueberry).

De blueberry lijkt wel paars te worden bij de toppen maar weet niet of t zo gaat worden, op t plaatje was niks paars te zien...

De pineapple gaat nog steeds als pure bagger.. ik heb er geen vertrouwen in maar we zullen zien!

De Great white shark en de easy rider gaan super lekker en behoorlijk snel! Ben ik erg blij mee wil ze over een dag of 5/10 permanent buiten zetten.

Dan nu de fotos

Dag 55 (ak/blueberry)
              Dag 24 (pineapple chunk)
              Dag 12 (great white shark/easy rider)

Ak:

Blueberry:

Lijkt blauw/paars!

Pineapple chunk:

Great white shark:

Easy rider:

Comment

Zien er erg goed uit hypno! Wees wel alert met vocht. Klote weer en zou jammer zijn als ze toprot gaan oplopen

Comment

Klopt maar kan weinig aan het weer doen, beetje toppen schudden na de regen

Comment

heb je geen afdakje?

Comment

Nopee helaas niet

Comment

Misschien kun je met een klein zelfgemaakt kader en wat plastiekfolie, goedkoop ieys in elkaar knutselen....
                        zou zonde zijn vn de mooie dames!
                        mooi werk geleverd!

Comment

Schudden Is Het Slechtste Wat Je Kan Doen. Door het schudden komt het juist dieper de top in en heb je dus ook sneller rot.
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Nja, komt niet zo nauw denk ik, ik schud ze altijd als ik langsloop en zie dat ze nat zijn.
                            Zolang de plantjes maar gezond zijn en de wind er af en toe doorheen gaat.
                            Met een afdakje of in een kas beperk je de lucht en het licht weer.

Buiten zijn beestjes, en ja, ze worden wel eens nat, en schimmels vliegen door de lucht, het is te warm, en te koud, teveel wind, wilde dieren......het is een uitdaging.
                            Daarom zijn kweekverslagen ook belangrijk.
                            Als deze er goed doorheen komen zijn er volgend jaar vast meer kwekers die ze willen kweken.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Mooi gesproken Q, +1!
                              op naar resistente(re) autoflowers ! =D

Comment

Zijn we weer

Tis echt pure bagger dat weer hier... elke dag zowat non stop regen...
                                Maargoed de plantjes hebben er niet echt last van gelukkig.

Er is wel iets heel stoms gebeurd t weekend, door wat kneuzigheid die ik jullie bespaar is de ak omgevallen en is er 1 takje afgebroken (hing nog aan stukje vast) dus ik takje weer op juiste plek gezet en vast getaped en zie niet dat de plant er last van heeft gelukkig!

De rest gaat erg goed behalve de pineapple das nog steeds een kneusje.

De foto's zijn van gisteren, sommige niet scherp sorry!

Dag 59 (ak/blueberry)
                                Dag 28 (pineapple chunk)
                                Dag 16 (great white shark/easy rider)

Ak:

Blueberry:

Pineapple chunk:

Great white shark:

Easy rider:
                                Last edited by Hypnotized; 23 June 2015, 18:22.

Comment

Bezig...
                                X